FOROS NEVASPORT.COM

Bidalita: 30-01-2009 08:39
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 1.022
Cita
Luz-Ardiden
Aupa!

Ni Jon naz, 22 urteko zornotzarra.Oin halandabe,ikasketak direla ta, Grenoblera etorri naz bi urtetarako. Eskiatzeko lekuak? Momentu hontan Les Deux Alpes ta Les 7 Laux (biher adibidez horra goaz).

Euskaldun barrientzako galdera bat daukot: zer nahiau dozue, euskera batuen edo bakoitzak berean hitzeitea? Nik eztaukot inungo arazorik batuen idazteko. Etxeko hizkerak zuen ulermenean eragiten baldin badau, abisau.

Ondo izen ta zaindu
Nire aldetik arazorik ez. Ongi etorriak euskalki guztiak!
Beti ere gure batua ulertzen baduzue! No entiendo

risas
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 29-01-2009 13:53
Erregistro-data: 15 urteak lehen
Mezuak: 8
apa xabi nas, bermiotarra.3 urte daramatsat squiatzen,asko gustatzen zait eta leku askotan egon nas:valdezcaray,alto campo,astun,cerler,la monguie,cauterets,luz ardiden,peyragudas,piau-engaly,saint lary.hemen nago gentea esagutzeko squietan juteko.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 29-01-2009 14:02
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 322
Epa Xabi. Ongi etorri !! smiling smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Oiz
Oiz
Bidalita: 29-01-2009 14:21
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 1.061
Xabi Bermiotarra, ia ia auzokoak gara risas
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 29-01-2009 14:25
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 3.760
Cita
Oiz
Xabi Bermiotarra, ia ia auzokoak gara risas

Auzokoak bai, baina konpondu, zelan konpontzen zarie alkarregaz? Diablillo
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 29-01-2009 17:50
Erregistro-data: 16 urteak lehen
Mezuak: 560
Gadafi, konpondu ondo, oin, konpondu konpondu konpondu, bueno bueno,

honeek gernikarrak bakizu txo, Luis Fernándezek esaten zauenez Bermiori La RENCOR dakotsoie Diablillo

Aupa Xabi, poztuten nai beste bermiotar bat hametik ikustigaz!!

Ondo ibili!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 29-01-2009 18:32
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 3.760
Oiz, zeozer inbizu, ezpabere foroa bermiotarrez beteko jatzu ta Diablillo
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 29-01-2009 19:27
Erregistro-data: 16 urteak lehen
Mezuak: 195
Aupa danori,

Ni ointxe enterau naz hau atara dozuela. Egie esan hasikera baten gatxa iten jat nevasport-en euskeraz idaztea baie aurrera atara beharreko ekimen bat da.

Gainera dana dau euskeraz, jjeje. Itzela!!!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 29-01-2009 20:56
Erregistro-data: 16 urteak lehen
Mezuak: 310
apa danoi!

Oso ideia polita da foro bat euskeraz egitea,geure hizkera zabaltzen eta espero dut hainbat jende ni bezela, hau hartuko duela bere euskera aberasteko eta ez ahaltzeko.

PD:txarto nabil euskeran,hainbat urte egin barik...5min hau idazteko jajaja



En busca de los alpes
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 30-01-2009 07:04
Zuzendaria
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 1.524
aupa!!
Ongi etorri denoi!!!
gauza bat....aurkezteko leku egokiena, pixka bat gorantz dago!! hor ipintzen duenenan : " Hasi hemetik eta kaixo esan!!" guiño risas

Hau posta denbora gutzi pasatean (espero) hondatuko da eta zure aurkespena bistatik galduko dugu, hori beste posta bestelan finko geratzen da orrian guiño



"IZAN ZIRELAKO GARA, IZAN GARELAKO IZANGO DIRA" Por lo que fueron somos, por lo que somos serán.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Oiz
Oiz
Bidalita: 30-01-2009 09:41
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 1.061
Cita
Gadafi
Oiz, zeozer inbizu, ezpabere foroa bermiotarrez beteko jatzu ta Diablillo

Nik Bermiotarrekin ez daukot bape arazorik, lagun handixek dekotaz bertan pulgar arriba

Hori bai, gustaru Gerniken zelanez kolorerik be ez dau arcoiris

Zeozergatik etorten dire bertora martxa topetan Diablillo
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 29-01-2009 12:31
Erregistro-data: 16 urteak lehen
Mezuak: 1.124
Nahiz eta oso saila izan, sailatuko naiz euskeraz idaztea. Dirudienez, jendea ezin du ulertu Euskara hizkuntza bat da, besterik ez. Horregatik idatziko dut. Elur, eskerrik asko!!!!!!!!! smiling smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 29-01-2009 14:42
Zuzendaria
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 8.739
Ez da zaila izaten, ahalegin apur batekin praktika segituan hartuko duzu smiling smiley

Ongi etorri eta anima zaitez. Euskeraz idazteko aitzaki hobeagorik ez duzu topatuko guiño



Skiing is a very personal experience. You don't have to do what everybody else is doing.
It's kind of like dancing. You don't have to be good to enjoy dancing.
You just kind of get with the rhythm. In this case, the rhythm of the mound, the rhythm of the snow.

C. Crozer -In pursuit of soul
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Feest
Bidalita: 29-01-2009 10:43
Hola:

Vivo en Euskadi y he dado euskera en el colegio. Pero entre que el nivel era muy bajo y que con los años se me va olvidando lo aprendido, pues apenas se hablar en euskera. Se decir en euskera:casa, perro, contar hasta 10, nieve, buenos días, hola, adiós, bienvenido...y poco más. ¿Crees que con el conocimiento que tengo del euskera puedo escribir en este subforo? ¿Se puede hablar en español en este foro?

Agur
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 29-01-2009 10:49
Zuzendaria
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 1.524
Sentizen dut ...baina foro honetan, euskeraz baino ez erabiliko dugu Triste , erderaz edo gaztelaniaz hitzegiteko saiatu hemen: [www.nevasport.com] adibidez, edo hemen ere badaude Euskadiko jende asko erderaz hitzegiten: [www.nevasport.com]
Si no entiendes esta respuesta....creo que éste no es tu sitio todavía guiño



"IZAN ZIRELAKO GARA, IZAN GARELAKO IZANGO DIRA" Por lo que fueron somos, por lo que somos serán.


Eraberritua 1 aldiz. Azkeneko eraberriketa: 29/01/2009 11:06 , ELUR -k eginda.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 30-01-2009 10:02
Erregistro-data: 18 urteak lehen
Mezuak: 648
Kaixo, Bilbokoa naiz ta 'palillero-a', eta Athletic-koa .risas

... izan ahal da gehiago!

Uste dut idei geniala izan da, foro hau egiteko.

Euskaldun berria naiz eta 'esfuerzo' haundi bat egindo dut, hemen, foro honetan, post-etzeko.

Gero arte.



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 30-01-2009 13:24
Erregistro-data: 18 urteak lehen
Mezuak: 296
Bueno, nik uste baino euskaldun gehio gaude hemendikan,hau poza!!!
smiling smiley smiling smiley smiling smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Oiz
Oiz
Bidalita: 30-01-2009 13:38
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 1.061
Cita
Tobazix

Mikesker ekimen hau posible egin dozuen guztioi!

Aurrera bolie!

Tobazix, tobazix...kontzu gero foroa itxi egingo doskue-eta Diablillo risas risas risas
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 30-01-2009 14:27
Erregistro-data: 17 urteak lehen
Mezuak: 869
Ieuuuup!!
Aupa ba ni Iñaki naz eta Eskoritzakua naz. Oso ideia ona pentsetan jat foruan euskaraz eitten dan atal abt eotia. Aber danon artien hau aurrera ataraten douen e!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 30-01-2009 15:00
Erregistro-data: 16 urteak lehen
Mezuak: 134
Cita
garbi
bufff imposible seguiros sorprendido , vais a ser mis lecciones pa intentar aprender algo en euskera!!

que envidia sana me dais los bilingües

suerte

beno lasai. ez daukazu problemarik....nik oso gutxi euskara erabiltzen dut ere bai, baina Kalitatea da garrantzitxua, ez kalitatea jeje.

gainera "pixka bat es mucho," ezta??
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 30-01-2009 15:27
Erregistro-data: 15 urteak lehen
Mezuak: 116
Danok lasai. Elurra (edurra, ni herrian) egingo dabela esaten dogunian danak ulertuko dozue ta. risas risas

Lehen ahaztu egin jat esatea. izena Iker eta "sotzeroa" edo "sotzlaria" (hasi gara hitz propioak sortzen)
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
993c4s
Bidalita: 30-01-2009 17:17
Aupa danoi!

Joe hau sorpresa! Hemen ere euskeraz egiteko aukera! Ideia ederra benetan. Bueno ni ere elur maluta zalea naiz ba orain dela urte bat edo bestetik, snow zalea.

Hemendik ibiliko naiz tartean behin. Eskerrikasko sortzaileari euskeraz egitteko txoko honengatik.guiño

P.D: Lehen behar ez zen lekuan aurkeztun naiz. risas
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 30-01-2009 19:02
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 1.088
Cita
Oiz
Cita
Tobazix

Mikesker ekimen hau posible egin dozuen guztioi!

Aurrera bolie!

Tobazix, tobazix...kontzu gero foroa itxi egingo doskue-eta Diablillo risas risas risas

risas risas guiño



---------------------------------------------------
"Sólo temo una cosa: Que el cielo se desplome sobre mi cabeza". -Abraracúrcix S. I a.c.

Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Malutatxo
Bidalita: 31-01-2009 00:43
Kaixo guztioi,

nahiz eta foroetan aditua ez izan, euskeraz idazteko ohitura guztiz galduta euki eta orain dela lau urte eskiatzen ez dudan arren Acalorado, foro honetan idaztea erabaki dut bi arrazoiengatik
a) euskeraz dagolako
b) senarra (Elur) alboan daukadalako "tabarra" emoten.

Nik nahiago dut bakarrik irakurtzea ze nola eta orain ez naizenez eskiatzera joaten, ba ezin izango dut gauza askorik esan. Baina hemen daukat "bestea" behin eta berriro esaten zer edo zer idatzi behar dudala, ba hor doa.

Irune deitzen naiz, Getxon bizi, eta bi seme ditut. Nagusia jaio zenetik ez naiz berriro ere eskiatzera joan, baina egun batean bueltatuko naiz eta orduan nire senarrak onartu beharko du (berriro ere) eskiatzen bera baino hobeagoa naizela. Urte batzutan "en dique seco" egon arren.

Hemendik ikusiko gara.

P.D. Zeuen etxeko euskara asko, asko gustatzen zait. smiling smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 31-01-2009 01:40
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 426
Luz-Ardidenek galdetutakoari (ea batuan ala etxeko euskaran hitzegitea), nire partez, primeran bakoitzak erosoen sentitzen den erara. Ni euskaldunberria naiz, baina txikitatik, beraz, pozten nau euskalki pilo bat "entzutea", baita nere batuera ere. Euskara aberatsa da; beraz, erabili eta garatu dezagun.

(Madari-ren euskara irakurtzea, eta batez ere, entzutea, pilo bat gustatzen zait!)

Benga!



----------
javi de Bilbao
----------
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 31-01-2009 07:42
Erregistro-data: 15 urteak lehen
Mezuak: 14
AUPEEE!!! Beno ba, ni dostitik nator, t aorain dela bost-sei urte gutxi gora behera eginten detela snow. Pasatako denboraldian, formigalen izan nintzen lan egiten ta hasi nintzan baita ere eskiekin. Haurten monitore titulua ateratzekotan nago.

Gora Euskadi Txuriz!!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
xabiert
Bidalita: 31-01-2009 07:58
zorionak guztioi euskaraz egiteagatik, Donostiarra naiz eta behin elkar agurtu dugula,asi beharko dugu gauza serioetaz idazten ezta.Besarkada bat.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 31-01-2009 18:06
Erregistro-data: 15 urteak lehen
Mezuak: 4
Aupa danoi!!

Aintzane dot izena, Portugaletekoa eta snowa praktikatzen dot orain dela 3 urte. Ikusi dot neska gutxi dagozela hemendik ta beno, inoiz eiten ez dodana ein dot, forotan idatzi. Eusakaraz dalako ta geure hizkuntza zaintzeko oso ondo iruditen zait. Ze estazinoetara joaten naizen? ba denetarik proba dot aske hiru urte hauetan. datorren Otsailak 4an Saint Lary-ra goaz lau egunez, ea ba eguraldi ona dekogun.

ta beno, neska gehiago izatea faltan bota dot ordun anima zaitezte! ni forotan idazten dodan lehenego aldia da, ta beitu!

ondo izan jende!! patsuek!!!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 31-01-2009 19:55
Erregistro-data: 15 urteak lehen
Mezuak: 12
e atxaldeon denoi, ni iraitz nahiz, tolosarra, 30 urte ditut eta alpetako La Graven bizi nahiz, 7 urte snow egiten aritu nahiz eta orain dela 3 urtetatik, palilleroa nahiz jejejeje, www.lagraveskiexperience.com da nere web orria, bertan emengo La Graveko informazio pixka bat, nere bideo bat.... daude,
+33 645 802 446 da nere telefono zenbakia, ona etortzekotan bazarete edo norbait ezagutzen baduzue deitu lasai, ni emen gia empresa batentzeko nabil lanean, eta hotel batean ere bai kamarero bezela, bueno ea nola dijoan euskerazko foro hau.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
TXT
TXT
Bidalita: 31-01-2009 23:48
Erregistro-data: 15 urteak lehen
Mezuak: 1
Nik badaramatzat hiruzpalau urte apenas elurrik ikutu gabe, baina nirea mendiko snow-a izan da beti. Taula hartu eta mendiak ezagutu.

Zorionak eman nahi diet txoko hau aurrera atera duzuenoi, ez dut uste askorik jarraituko dudanik, ez nagoelako onenean, baina zuen ekimena txalotzekoa da. Helburua euskaraz, ondo edo gaizki baina euskaraz, gora elur malutak!!!! Eta Euskal Herria elurrez estalia!!!!

Agur bat eta eskiada onak izan.

TXT.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.