FOROS NEVASPORT.COM

Bidalita: 05-12-2008 11:23
Zuzendaria
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 1.524
Nor zara, nongoa, zer egiten duzun (eskia,snowa,mendia,telemark...), nola aurkitu gaituzun,...hasteko leku egokiena!



"IZAN ZIRELAKO GARA, IZAN GARELAKO IZANGO DIRA" Por lo que fueron somos, por lo que somos serán.


Eraberritua 1 aldiz. Azkeneko eraberriketa: 29/01/2009 13:57 , ELUR -k eginda.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 28-01-2009 18:23
Zuzendaria
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 8.735
Beno ba... sei urte pasatakon osta bere nire burua aurkezteko momentua ailega da.

Unai... ze esan, ba "ager vasconum" bizi dan "saltus vasconum" deitutakon jaiotako mutile nazela, hau da, Zadorrari begira, baie ez Gasteizen... Arabako lautadako herri txiker baten baizik. smiling smiley

Normalean... bueno, normalean ez dot eskiten, baie eskiten dotenen... normalean Biarnoko Piriniotara joten naz, Goretara bereziki... ta jakina... oso trebea ez izanda... hankazpian taula bi eroatera behartute nago, taula bakarrekok jainko moduko batzu dira nitzako.... risas

Bestela... ezagutzen joango gara (ez garezana ezagutzen jadanik) smiling smiley

Agur bero bat danei eta... aurrera



Skiing is a very personal experience. You don't have to do what everybody else is doing.
It's kind of like dancing. You don't have to be good to enjoy dancing.
You just kind of get with the rhythm. In this case, the rhythm of the mound, the rhythm of the snow.

C. Crozer -In pursuit of soul
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 28-01-2009 18:36
Erregistro-data: 18 urteak lehen
Mezuak: 1.345
Apa Elur ta beste guztioi...!!!

Ideia ona benetan..

Batzuk ziurazki esagutu ingo nauzue ez ainbeste foroetan idazteagatik baizik erreportai batzuk itseagatik....
Horregatik aurkezpen giza... nire erreportai batzuk... [www.nevasport.com]

Erderaz bezala ortografi akatz pilla bat eukikot..., asi que kasuripez, kasu galdu bat nahiz ta.....cara de listillo

Ta nere izkera.... ba... auskalo, mix ederra... Arrasaterrra beste euskera influentzi dexente batzukin nahastuta.... Zarautarra, Oñiatarra ta Donostiarra....

Zorte on ta gongo gatxik...!!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 28-01-2009 18:46
Erregistro-data: 17 urteak lehen
Mezuak: 4.721
Piska bat es mucho asi que.....

barkanazazue zerbait gaizki idasten ba dut,baina euskaldun berria naiz eta oraindik asko faltatzen zait ondo idasteko
Triste Triste Triste Triste

beno...Orereta edo Errenderiakoa naiz, eskia egiten dut eta normalean Frantziako Pirineotara joaten naiz .

Oso idea ona izan da foro hau egitea,eta ikusiko dugu hemendik.

agur denori.


smiling smiley smiling smiley smiling smiley



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 28-01-2009 18:48
Erregistro-data: 16 urteak lehen
Mezuak: 306
Xabi dut izena eta 19 urte ditut, Bilbotarra naiz, nola ez! Diablillo
Pasaden urtean hasi nintzen snowboard egiten eta 8 bat egun igo naiz jadanik. Normalean Errioxara joaten naiz, aldi batean Alto Campoon egon naiz, eta pasaden astea Tourmaleten egon nintzen, lastima bakarrik lehenengo hiru egunak igo izan ahal genuen!
Bestalde, heziketa fisikoko irakaslea izateko ikasten dut, bigarren urtea betetzen ari naiz eta orain praktikak egiten nago eskola baten, horregatik ere foro hau erabilgarria izango zait, euskara praktikatzeko eta EGA ateratzeko, edo hori espero dut behintzat... Llorón

Ondo izan!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 28-01-2009 18:53
Zuzendaria
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 8.735
Cita
elurra
Piska bat es mucho asi que.....

barkanazazue zerbait gaizki idasten ba dut,baina euskaldun berria naiz eta oraindik asko faltatzen zait ondo idasteko
Triste Triste Triste Triste

beno...Orereta edo Errenderiakoa naiz, eskia egiten dut eta normalean Frantziako Pirineotara joaten naiz .

Oso idea ona izan da foro hau egitea,eta ikusiko dugu hemendik.

agur denori.


smiling smiley smiling smiley smiling smiley

Ez dago barkatzerik. Nik euskeraz edozein modutara egiten dut ere risas risas risas risas

Ganrrantzitsuena euskaldunon pagune eder bat egitea da smiling smiley



Skiing is a very personal experience. You don't have to do what everybody else is doing.
It's kind of like dancing. You don't have to be good to enjoy dancing.
You just kind of get with the rhythm. In this case, the rhythm of the mound, the rhythm of the snow.

C. Crozer -In pursuit of soul
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 28-01-2009 18:56
Zuzendaria
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 8.735
Cita
Unai
Cita
elurra
Piska bat es mucho asi que.....

barkanazazue zerbait gaizki idasten ba dut,baina euskaldun berria naiz eta oraindik asko faltatzen zait ondo idasteko
Triste Triste Triste Triste

beno...Orereta edo Errenderiakoa naiz, eskia egiten dut eta normalean Frantziako Pirineotara joaten naiz .

Oso idea ona izan da foro hau egitea,eta ikusiko dugu hemendik.

agur denori.


smiling smiley smiling smiley smiling smiley

Ez dago barkatzerik. Nik euskeraz edozein modutara egiten dut ere risas risas risas risas

Ganrrantzitsuena euskaldunon pagune eder bat egitea da smiling smiley

topagune smiling smiley



Skiing is a very personal experience. You don't have to do what everybody else is doing.
It's kind of like dancing. You don't have to be good to enjoy dancing.
You just kind of get with the rhythm. In this case, the rhythm of the mound, the rhythm of the snow.

C. Crozer -In pursuit of soul
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 28-01-2009 19:17
Erregistro-data: 16 urteak lehen
Mezuak: 134
beno, beste euskaldunberri gehiago..

nire izena josue da eta bilbokoa naiz. nire euskera oso gutxi da, laugarren urratzan nagoelako "asique" lasai nirekin mesedez jeje.

normalean cerleren eta sierra nevadan eskiatzen naiz ezgaitu naizelako. hau da nire bigarren urte.

beno, elkar irakurriko dugu eta gaur aupa athletic !!
s2
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 28-01-2009 19:44
Admin
Erregistro-data: 18 urteak lehen
Mezuak: 47.272
Kaixo denoi smiling smiley

Asier naiz, eta Gasteizen bizi naiz.

Euskara ia ia ondo ulertzen dut, baina ez gehiago Triste

Baina hemen egongo naiz smiling smiley smiling smiley

P.D. piska bat es mucho...PerdidoVergonzoso



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 28-01-2009 19:55
Erregistro-data: 18 urteak lehen
Mezuak: 1.345
Aibalalei....

Ixa ahastu itsenjat nere kidea presentatzia..., Socio dauka izena ta patateroa da....cara de listillo arabatarra.... Diablillo



Ba oixe bat geio...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 28-01-2009 20:06
Erregistro-data: 15 urteak lehen
Mezuak: 53
Kaixo!

Bilbokoa eta telemarkarra -edo telemarkista guiño?-

Agur bero bat guztioi!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 28-01-2009 20:15
Erregistro-data: 18 urteak lehen
Mezuak: 296
Aupa!!!
Jon naiz Orkoiengoa (iruña ondoan) ta eskiatzailea
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
ego
Bidalita: 28-01-2009 20:25
kaixo !!!

Nire izena Egoitz da, Andoainen bizi naiz eta 18 urte ditut. Txikitatik eskiatzen dut eta normalean Formigalera joaten naiz.

smiling smiley Banana esquíCool skier
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 28-01-2009 21:36
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 426
Aupa!

Pozten nau honelako foroa aurkitzeak! smiling smiley

Javi naiz, ikusten den bezala, 28 urte ditut, eta Bilbon bizi naiz orain (eta espero dut urte askotarako risas ). Eskiei ematen diet, ez dut inoiz snowboarda probatu, baina... auskalo egunen batean...

Ea nola aurkitu zaituztet? Ba, nevasporten, noski!! Foro generalean dagoen "txintxetan" ikusi dut smiling smiley

Benga ba, eman diezaiogun honi potentzia ba!!!! pulgar arriba pulgar arriba pulgar arriba pulgar arriba Cool skier



----------
javi de Bilbao
----------
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Maf
Maf
Bidalita: 28-01-2009 21:41
Erregistro-data: 15 urteak lehen
Mezuak: 38
Kaixo danori. Bueno ba zer esan,ni durangarra naiz 17urte ditut eta bai eski gainean zein tablaren gainean ibiltzeko gai naiz jej,11urtetako kolpeak zeozertako balio behar didate smiling smiley
Buen ba aber danon laguntzarekin hau aurrera ataratn dogun jej
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
axi
axi
Bidalita: 28-01-2009 22:10
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 502
koño 5 urte henmendik pasa ondoren euskeraz hitz egiteko aukera daukagu,eskiari buruz noski.
Beno batzuk dakakizue noiz naizen baina beno denak jakiteko Axier daukat izena eta Getxotarra naiz.
Azkenengo boladan nahiko gutzi hitz egiten dut foroan baina irakurri egun guztientan.
aio
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
axi
axi
Bidalita: 28-01-2009 22:32
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 502
ah barkatu "palillero of course",eta eskiatu ahal dudan lekuan berdin zait normalki Frantzian pirineo edo alpetan.
Adina gero eta zaharrago....edo helduago risas
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 28-01-2009 22:37
Erregistro-data: 17 urteak lehen
Mezuak: 156
Aupa!
Nire izena juanjo da, eta ELUR bezela errenterikoa naiz.
Nik euskeraz gutxi, baina seguro hemen egongo naiz.
Ideia ona da Elur Malutak
Eskerrik asko
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 28-01-2009 23:34
Erregistro-data: 17 urteak lehen
Mezuak: 4.721
Cita
GIO1
Aupa!
Nire izena juanjo da, eta ELUR bezela errenterikoa naiz.
Nik euskeraz gutxi, baina seguro hemen egongo naiz.
Ideia ona da Elur Malutak
Eskerrik asko


kontuz ELUR ( nagusia risas ) eta ni ( elurra )

pulgar arriba pulgar arriba



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
-Charlie-
Bidalita: 28-01-2009 23:43
Aupa!
Nik Charlie dut izena eta web orrialde hau kasualitatez topatu dut (Google-n bitartez) beste gauza bilatu bitartean.
Egia esan, ez dakit ezer eskiatzeari buruz burla eta gainera ez naiz euskalduna, ingelesa baizik.
Euskara praktikatzeko ziber-tokia bilatzen nuen, ordea, eta foro hau ia besterik ez dut aurkitu. :'(
Dena den, ez dut apertzea nahi, beraz, ongi pasa eta ea beste egun batean gehiago idazten animatzen naizen. Loco - Crazy
Agur!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 28-01-2009 23:46
Erregistro-data: 17 urteak lehen
Mezuak: 135
Hara!! Hau sorpresa!! Euskaraz erabiltzeko e-baliabide berri bat.

ZORIONAK ETA MILA ESKER PEPE.

Karisoke naiz, eskiatzaile (asko) eta surfero (gutxiago) amorratua. Euskaldun berria ere. Oraintxe bertan Donostian nago baina normalean, lan kontuak direla medio, atzerritik ibiltzen naiz. Hori bai, edozein aukera dagoenean elurretara noa, hor etxean bezala sentitzen bait naiz.

Animo euskaldun guztioi, euskara txarra erabiltzen ez dena baita. Eta, agur baten moduan, doazkiola bertso hauek nagusiari:

Nevasportek sortu duen aukera
euskaldunontzat ederrena da
euskara, surfa eta eskia
uztartzeko modu hoberena.

Eta horrela eskertzen dugu
Joxeorraztuaren jarrera
webgune dotore honetan
gogoz erabiltzen euskara!

Oharra: Joxeorraztua = Pepe Peinado



----------------------------
Be (fresh) powder, my friend.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
zD
zD
Bidalita: 28-01-2009 23:58
Erregistro-data: 16 urteak lehen
Mezuak: 29.222
bufff imposible seguiros sorprendido , vais a ser mis lecciones pa intentar aprender algo en euskera!!

que envidia sana me dais los bilingües

suerte



_______________________________________________________________________________

El esquí era mejor antes.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 29-01-2009 00:25
Erregistro-data: 15 urteak lehen
Mezuak: 176
Joseba, Sodupekoa (enkarterrietan) eta eskiatzailea, hori uste dut behintzat!!!! risas
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 29-01-2009 01:57
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 1.088
Hamen beste bizkaitar bat nahi dozuenerako. Aspaldian oso gutxi sartzen naz forotan, eta batez be "mendiak.net"-en nabil geixeago, baia jarraituko dotzuet...

Ondino gogoan dekot, hamen hasi barria nintzen eta Elur-egaz mezuren bat euskaraz elkargurutzatu genuenekoa, Pepek errieta egin zigun eta nere lehen izkanbilatxoa izan nuen foroan euskeraren erabilera zala eta, urte batzuk pasa direz harrez geroz. Gogoan dekozu elur?

Mikesker ekimen hau posible egin dozuen guztioi!

Aurrera bolie!



---------------------------------------------------
"Sólo temo una cosa: Que el cielo se desplome sobre mi cabeza". -Abraracúrcix S. I a.c.

Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 29-01-2009 07:54
Zuzendaria
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 1.524
H A R R I T U T A !!!


sorprendido

ta posez zorabiatzen!!!! smiling smiley

Foroa jaio berria eta hainbeste lagun jadanik hemetik ibiltzen.Batzuk ezagunak, beste batzuk ezagunak izan arren ez nekien euskaldunak zirela, beste batzuk ezezagunak (oraindik guiño) ....baita ingelesa bat ere!!! sorprendido sorprendido Incredible!! risas risas

Guztiei..."ongi etorri ZUEN etxera! edo esaten ari garenez ZUEN aterpera!"

Uste dut ia ia zuek denok ezagutzen nauzuela, baina hala ere, hemen nire "perfila":

Elur (Josean), 72-eko uztaldiarena, bilbokoa baina Getxon bizi. Eskitzailea (bi oin, bi taula) eta normalean joaten naz eski egitera Frantziara (Cauteretsen normalean) edo Baqueirara . Beste batzutan baita Iran-era , eta hilabete batean Libano-ra ere , vamos, leku arruntak risas risas risas
Ni ia ia ez naiz ezta euskaldunberri ere ez, "berri" bakarrik baino Vergonzoso , baina saiatzen ari naiz semeak euskeraz haztea eta horrexegaitik pixkanaka pixkanaka hobetzen nago (egia esateko nire lauko semea jadanik nire baino euskera hobea egiten du...)
Beno ba...ikusiko gara hemetik, ezta!!!



"IZAN ZIRELAKO GARA, IZAN GARELAKO IZANGO DIRA" Por lo que fueron somos, por lo que somos serán.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 29-01-2009 08:26
Erregistro-data: 17 urteak lehen
Mezuak: 418
Egunon guztioi!

7: 25. Zeru koloretsua Iruña aldean.

Sekulako sorpresa hartu dut, egunero bezela, nevasport ireki eta txoko hau topatzerakoan.

Itziar nauzue, esan bezala, nafartarra, 1979koa, euskalduna, mendizalea, txikitandik eskiatzailea, andereño...eta hainbat gauza gehiago (danak aipatzeko luzeegi). Jaca inguruan nabil urte osoan zehar,eta Astunen ematen ditut eski egunak.

Beste elur maluta bat taldean.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 29-01-2009 08:40
Zuzendaria
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 1.524
Cita
xabi....
Apa Elur ta beste guztioi...!!!

Ideia ona benetan..

Batzuk ziurazki esagutu ingo nauzue ez ainbeste foroetan idazteagatik baizik erreportai batzuk itseagatik....
Horregatik aurkezpen giza... nire erreportai batzuk... [www.nevasport.com]

...ta espero dugun zure hurrengo reporta, ere euskeraz bertsio bat eukiko duela, ezta!!! guiño

Cita
Unai
...
Unai... ze esan, ba "ager vasconum" bizi dan "saltus vasconum" deitutakon jaiotako mutile nazela, hau da, Zadorrari begira, baie ez Gasteizen... Arabako lautadako herri txiker baten baizik. smiling smiley...
...eta foro honetako sortzaile garrantzitsu bat ere chino amable , eta ,eztzaitez izkutatu, Diablillo ...foroaren moderadore bat (besteok Asisa ta ni neuk gara) .

Cita
elurra
Piska bat es mucho asi que.....

barkanazazue zerbait gaizki idasten ba dut,baina euskaldun berria naiz eta oraindik asko faltatzen zait ondo idasteko
Triste Triste Triste Triste
nola?! Barkatzeko izango zen euskeraz ez saiatzea, baino hemen egitea ...ezkertzeko da! guiño

Cita
asisa
Asier naiz, eta Gasteizen bizi naiz.

Euskara ia ia ondo ulertzen dut, baina ez gehiago Triste

Baina hemen egongo naiz smiling smiley smiling smiley ...

...hemetik ...eta beste ogei foroetan batera ere idazten duzu, eta Feisbukean, eta Word Challenge-an, eta Geo Challenge-an,...egia esateko software-ko programa bat zarela gizaki baino susmatzen dut Diablillo risas risas
Lehen esan dut bezala , Asisa da proiektu honetako beste zati fundamentala chino amable baita moderadorea ere. Espero dut lan gutxi egingo dezala!! verde

Cita
axi
koño 5 urte henmendik pasa ondoren euskeraz hitz egiteko aukera daukagu,eskiari buruz noski.
Beno batzuk dakakizue noiz naizen baina beno denak jakiteko Axier daukat izena eta Getxotarra naiz.
Azkenengo boladan nahiko gutzi hitz egiten dut foroan baina irakurri egun guztientan.
aio

...bost urte...ia ia auzokoa....ta oraindik ezagutu gabe verde , erremedio ipini behar diogu horri guiño

Cita
Tobazix
Hamen beste bizkaitar bat nahi dozuenerako. Aspaldian oso gutxi sartzen naz forotan, eta batez be "mendiak.net"-en nabil geixeago, baia jarraituko dotzuet...

Ondino gogoan dekot, hamen hasi barria nintzen eta Elur-egaz mezuren bat euskaraz elkargurutzatu genuenekoa, Pepek errieta egin zigun eta nere lehen izkanbilatxoa izan nuen foroan euskeraren erabilera zala eta, urte batzuk pasa direz harrez geroz. Gogoan dekozu elur?

Mikesker ekimen hau posible egin dozuen guztioi!

Aurrera bolie!

jejejje...bai gogoratzen dut, baina ez nuke esango errieta egitea zela...Pepe gai horretan beti errespetu haundiz ibili da, eta gainera foro hau ez zen existituko bere kabuz gabe...Porzierto...esaiozu horiei "mendiak.net"-etik ibiltzen direnei hau foroari buruz , behar bada beste batzuk ere itzultzen direla guiño

Besteei: xabi_snow, jabalinch , "Socio" , lutxo , TXARLI RIDER , ego , javi, Maf , GIO1 , -Charlie- , PuMaKa , ...eta etortzekoei....ONGI ETORRI, ta espero dut laster ezagunak ta lagunak bihurtzea. smiling smiley

Azkenatik utzi dut hau posta:

Cita
karisoke
Hara!! Hau sorpresa!! Euskaraz erabiltzeko e-baliabide berri bat.

ZORIONAK ETA MILA ESKER PEPE.

Karisoke naiz, eskiatzaile (asko) eta surfero (gutxiago) amorratua. Euskaldun berria ere. Oraintxe bertan Donostian nago baina normalean, lan kontuak direla medio, atzerritik ibiltzen naiz. Hori bai, edozein aukera dagoenean elurretara noa, hor etxean bezala sentitzen bait naiz.

Animo euskaldun guztioi, euskara txarra erabiltzen ez dena baita. Eta, agur baten moduan, doazkiola bertso hauek nagusiari:

Nevasportek sortu duen aukera
euskaldunontzat ederrena da
euskara, surfa eta eskia
uztartzeko modu hoberena.

Eta horrela eskertzen dugu
Joxeorraztuaren jarrera
webgune dotore honetan
gogoz erabiltzen euskara!

Oharra: Joxeorraztua = Pepe Peinado

...bertso bat!!!! pasada!!! ta polita smiling smiley eta guztiz aproposa.....

EZKERTU BEHAR DUGU Pepe-ren aukera hau, benetan, ...aukera hau OSO ausarta ta baliogarria delako!!!
...ta bertso bat da ezkertzeko idei bikaina bat pulgar arriba ...baina ez dakigunak, hemen ere Komentario bat utzi dezakegula uste dut, ezta!?



"IZAN ZIRELAKO GARA, IZAN GARELAKO IZANGO DIRA" Por lo que fueron somos, por lo que somos serán.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 29-01-2009 08:45
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 322
Ni Gerardo naiz. Eskizale amorratua. Jaca aldean ibiltzen naiz, batez ere Formigalen.... baina edozein estaziora gustura asko joaten naiz.
Nevasporten euskal bertsioa ikusteak eta bertan idaztea politta da.. gauze haubdia eta ederra..
Ez nun uste hainbeste euskal hiztun batzen ginanik Nevasporten.. smiling smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
jj69
Bidalita: 29-01-2009 08:49
Aupa denoi.

Ni ere Gasteiztarra naiz. Bizkaitarra jaiotzez baina urte mordoa daramazkit patatateru bihurtzen, ja ja.

Eskiatzailea eta mendizalea. Aspaldi jarraitzen dut foro hau baina ez dut gehiegi ere parte hartzen, baina akaso orain gehiago idatziko dut. Oso ideia ona euskarazko leku hau sortzearena, benetan. Ikusi dudanean goiza alaitu dit.

Eta eskiari buruz, zer esango det ba. Aita naizen aldetik azken urteetan familiarekin ibiltzen naiz elurretan, Frantzian gehienbat. Umeei eskiatzen irakasten (4 eta 8 urtekoak) eta afiziñue sortzen. Mendiko eski maitia alde batera utzita dut..... haiek bai garaiak!! Orain urtean aste pare bat joatea lortzen badut pozik bñ ez naiz kexatzen.



Agur bero bat laster 40ak izango dituen maluta honengandik,


JJ
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 29-01-2009 09:33
Erregistro-data: 16 urteak lehen
Mezuak: 62
Egun on denoi

Beste gasteitarra bat.ideia zoragarri bat iruditzen zait "txoko" hau.

Euskaldun berri bat eta "palillero" noski. Diablillo

Ikuziko gara pulgar arriba pulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.