FOROS NEVASPORT.COM

Bidalita: 01-02-2009 16:47
Erregistro-data: 17 urteak lehen
Mezuak: 101
Zorionak hau posible egiten duzuen guztioi!!

pulgar arriba pulgar arriba pulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 01-02-2009 20:55
Admin
Erregistro-data: 16 urteak lehen
Mezuak: 3.584
Kaixo guztioi

Nire izena Imanol da, Gasteizen bizi naiz eta 24 urte ditut.

Candanchú-ra noa astebururo nire osabak han pisu bat baitu. Eskiatzen dut eskiekin betidanik eta snow-ari azken bolada honetan hasi naiz ematen lagun batek taula berri bat erostean lehen zuena oparitu zidanetik. Halere, desastre hutsa naiz taularekin risas

Normalean "Desdejaca" foroan mugitzen naiz, baina hemendik ikusiko nauzue ere!!

Zorionak Elur eta euskaldun guztioi baliabide berri honegatik!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 02-02-2009 14:03
Erregistro-data: 15 urteak lehen
Mezuak: 8
bueno badakizu geure artien beti ondola trifulketzue,baye bueno horren kontuen estu eingo aipamenik.zu ere bermiotarra epa hay,egunen batien guernikakuekaz junbiko da squietan,ya q hurre bizi gara,jejejeje
BUENO ONDO IBILI
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 02-02-2009 15:41
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 13.038
No se si será este post en el que debo escribir, pero bueno, si eso ya me lo cambiais, jeje.

Bueno quisiera decir que me parece una muy buena iniciativa el poner un foro en euskera aunque con el catalan algo se entiende pero con el euskera no entiendo ni papa pero lo respeto.

como dice uno por este foro, a ver si aprendemos algo de euskera los demas asi podremos hablar mas idiomas.

Felicidades y mucha suerte. pulgar arriba



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
luixra
Bidalita: 03-02-2009 11:49
Kaixo,
Ideia bikaina euskal atal hau : Arrasatekoa nauzue eta batez ere mendi eskia egiten dot ( ahal danean , por supuesto), nahiz eta pistetara joan behin edo behin ( Baqueirara aukeran)

Ondo izan, LUIX
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 03-02-2009 11:51
Erregistro-data: 17 urteak lehen
Mezuak: 88
Egun on!!!

Izena Endika, 27 urte, Galdakaokua, ta txikitatik eski batzuen gainean.... azken hau ez dot uste inoiz aldatuko denik, nahiko burugogorra baitnaiz.

Bazen garaia,... jada nahiko jeloskor nengoen Kataluñarrekin..... Diablillo
txantxetan,txantxetan....

Benetan idei bikaina euki dozuela uste det.
Normalean ez dot asko parte hartzen beste forotan, nahiz eta ixe egunero sartu ea zer berri den. Baino honetan gehiago zaiatuko nahiz parte hartzen, ea elur maluta guztiekin kriston elur torrontea sortzen dogun.

AAAAAAAAAAAAAGUR!!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
hiru gizon
Bidalita: 03-02-2009 20:06
Kaixo lagunak!
Enaitz naiz eta Formigalen lan eta bizi.
Nahi dezutenerako hemen izngo naiz.
Aio.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 03-02-2009 22:46
Erregistro-data: 17 urteak lehen
Mezuak: 848
Kaixo lagunok!

Hamaika Forotan ibilia, zelan ez hemen! risas

Ondo etorriak eta bejondeigula pulgar arriba .



Ez dago Pagasarri bezalakorik. Pequeño y humilde pero no tiene igual.

Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 04-02-2009 19:31
Erregistro-data: 15 urteak lehen
Mezuak: 2
Kaixo!

Hemen Gasteiztar bat. Mendi eskia gustatzen zait (maila ertaina), kirol eskalada, eskalada klasikoa eta izotz eskalada ere. Azken bi edo hiru urteetan kirol eskaladarekin nahiko fanatiko ibili naiz ta beste arloak, eskalada klasikoa ezik, nahiko bazterturik utzi ditut, baina aurten nere eskiei hautsa kendu diet asi ke...

Eskerrikasko euskerazko foroa ateratzeagatik!!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 05-02-2009 20:01
Erregistro-data: 15 urteak lehen
Mezuak: 2
aupa gaztiak!!!

ba ni iñaki naz , oiartzuarra ta 25 urte ttut. Nik re aurrekuak bezela
eskalatu itteut ta ortaz aparte ba trabesiako eskia, eski alpinua ta snow-a.tramankulo guziyak aprobetxatu berrak dozte ondo pasteko ta.

ta elurra don lekura juten ga, pirineota jun ber bada pirineota biño etxe onduan itten badu, obe.

besteik gabe eongo ga ta zorionak foruagatik!!

portzierto berrize elurra eldu delaaaaaaaaaaaa!!!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 09-02-2009 22:56
Erregistro-data: 15 urteak lehen
Mezuak: 2
iepa !!

hasi aurretik, zorionak euskeraz foro hau martxa jartzia lortu dutenai !!!

ta ni re oiartzuarra izatez inazio bezelaxe.eskiatzia gustokua dut beste gauza asko artin bezela, bizikleta, mendian ibili...ale, aber foruai kaña pixkat maten hasten gan !!

ayo famili !!!

pd. inazio hainbeste gauzaz gain, flipatu xamarra re bada !! risas
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 20-02-2009 23:40
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 514
Gabon guztioi.

Lehenengo gauza: Zorionak Elur eta beste "nagusiei" foro hau martxa jarri eta.

Beno, eta orain bai, aurkezpena. Aitor naz, baina nire nick eta nire motea ere, Olasko da. Zorrotzakoa naz, 27 urte ditut eta nola ez, asko gustatzen zait elurra, eskiatzea, mendia...


Saluditos a los nevasporianos. smiling smiley



Bihar ere argituko du. / Mañana tambien amanecera. (Felix Iñurrategi)

Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 27-02-2009 00:16
Erregistro-data: 15 urteak lehen
Mezuak: 3
Aupa danoi,
Hemen dator Azpeitiar bat, Nagore izena det ta txikiatik eskiatzen det, urte asko iada, ez bada gehiegi re igertzen... Oso ideia ona iruitu zait eskiari buruz euskeraz idazteko aukera hau ta animatu egin naiz. Normalki Katalunia aldean eskiatu izan det baino orain sarritan, Frantzi aldera juten naiz. Baten bat baldin badago Luz Saint Sauveur-ea juten dena ea egunen baten topo egiten degun.
Laister arte!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 27-02-2009 10:17
Zuzendaria
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 8.735
Aupa!! Hau jende barri pila!!!

Ta zahartxuren bat be... ezta Olasko?? guiño

Ba ondo etorriak danak eta eia aupadatxu bet emoten deutsagun honi smiling smiley



Skiing is a very personal experience. You don't have to do what everybody else is doing.
It's kind of like dancing. You don't have to be good to enjoy dancing.
You just kind of get with the rhythm. In this case, the rhythm of the mound, the rhythm of the snow.

C. Crozer -In pursuit of soul
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 06-03-2009 13:25
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 514
Zaharrak??? Ni??? Ai ene risas risas

Zelan bizitza?

KDD bat noiztik??? risas risas Patxaranekin nozki risas



Bihar ere argituko du. / Mañana tambien amanecera. (Felix Iñurrategi)

Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 08-09-2009 10:55
Erregistro-data: 14 urteak lehen
Mezuak: 131
Kaixo danoi,

A zer ezusteko polita, ez nekien edurraz eta gainera euskeraz hitzegiteko aukera zegoela. Beno, nire burua aurkeztuko dut: Xabier daukat izena, eta nahiz eta Mundakakoa izan edurra da nere denborapasa kuttunena (surfa izan liteke, baina bizitza ez da horren errazaDiablillo). Ni eskiatzailea nahiz baina ni joaten naizen ia jende guztiak Snow-a egiten du. Beharbada horregatik azken urteotan Snow-Parkagatik ezohiko erakargarritasuna jaso izan dut. 28 urte ditut eta 6 urte daramatzat eskia egiten, lehen Luz-Ardidenen eta orain Formigalen. Urtero geihago atsegin dut elurra (eta gutxiago ulertu uda), niretzako uda ez da baino denboraldi bien artean forman jartzeko dagoen denbora luzea eta irrikan nago denboraldi berri hau hasteko.

Besterik gabe, kaixo danoi eta pasadan denboraldia bezalakoa opa dizuet pulgar arribapulgar arribapulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Oiz
Oiz
Bidalita: 08-09-2009 13:10
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 1.061
Cita
Froi
Kaixo danoi,

A zer ezusteko polita, ez nekien edurraz eta gainera euskeraz hitzegiteko aukera zegoela. Beno, nire burua aurkeztuko dut: Xabier daukat izena, eta nahiz eta Mundakakoa izan edurra da nere denborapasa kuttunena (surfa izan liteke, baina bizitza ez da horren errazaDiablillo). Ni eskiatzailea nahiz baina ni joaten naizen ia jende guztiak Snow-a egiten du. Beharbada horregatik azken urteotan Snow-Parkagatik ezohiko erakargarritasuna jaso izan dut. 28 urte ditut eta 6 urte daramatzat eskia egiten, lehen Luz-Ardidenen eta orain Formigalen. Urtero geihago atsegin dut elurra (eta gutxiago ulertu uda), niretzako uda ez da baino denboraldi bien artean forman jartzeko dagoen denbora luzea eta irrikan nago denboraldi berri hau hasteko.

Besterik gabe, kaixo danoi eta pasadan denboraldia bezalakoa opa dizuet pulgar arribapulgar arribapulgar arriba

Ongi etorri pulgar arriba

Zeu be Urdaibaikoa? neu be eskualdekoa naz, gernikarra . Arraroa, Mundakarra izen eta Surfe ez aipatzie Diablillo
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 08-09-2009 16:02
Admin
Erregistro-data: 16 urteak lehen
Mezuak: 3.584
Cita
Froi
Kaixo danoi,

A zer ezusteko polita, ez nekien edurraz eta gainera euskeraz hitzegiteko aukera zegoela. Beno, nire burua aurkeztuko dut: Xabier daukat izena, eta nahiz eta Mundakakoa izan edurra da nere denborapasa kuttunena (surfa izan liteke, baina bizitza ez da horren errazaDiablillo). Ni eskiatzailea nahiz baina ni joaten naizen ia jende guztiak Snow-a egiten du. Beharbada horregatik azken urteotan Snow-Parkagatik ezohiko erakargarritasuna jaso izan dut. 28 urte ditut eta 6 urte daramatzat eskia egiten, lehen Luz-Ardidenen eta orain Formigalen. Urtero geihago atsegin dut elurra (eta gutxiago ulertu uda), niretzako uda ez da baino denboraldi bien artean forman jartzeko dagoen denbora luzea eta irrikan nago denboraldi berri hau hasteko.

Besterik gabe, kaixo danoi eta pasadan denboraldia bezalakoa opa dizuet pulgar arribapulgar arribapulgar arriba

Ongi etorri!!

Ea aurten jende gehiago elkartzen garen eta bizitazun gehixeago ematen diogun gure foru honi!!



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 08-09-2009 16:29
Zuzendaria
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 8.735
Cita
Froi
Kaixo danoi,

A zer ezusteko polita, ez nekien edurraz eta gainera euskeraz hitzegiteko aukera zegoela. Beno, nire burua aurkeztuko dut: Xabier daukat izena, eta nahiz eta Mundakakoa izan edurra da nere denborapasa kuttunena (surfa izan liteke, baina bizitza ez da horren errazaDiablillo). Ni eskiatzailea nahiz baina ni joaten naizen ia jende guztiak Snow-a egiten du. Beharbada horregatik azken urteotan Snow-Parkagatik ezohiko erakargarritasuna jaso izan dut. 28 urte ditut eta 6 urte daramatzat eskia egiten, lehen Luz-Ardidenen eta orain Formigalen. Urtero geihago atsegin dut elurra (eta gutxiago ulertu uda), niretzako uda ez da baino denboraldi bien artean forman jartzeko dagoen denbora luzea eta irrikan nago denboraldi berri hau hasteko.

Besterik gabe, kaixo danoi eta pasadan denboraldia bezalakoa opa dizuet pulgar arribapulgar arribapulgar arriba

Ea ba, ondo etorria forora, eta uda jasanezina eiten daskunen taldera guiño

Gaurko lako egunekaz emoten ez badau be, di-da baten dago geure arten negue, ikuskozu!!! smiling smiley

Hori bai... Formi... Formi... ulertu ezinik nabil ze topa dozun Formigalen, Luz'en ez dozunik topa Diablillo



Skiing is a very personal experience. You don't have to do what everybody else is doing.
It's kind of like dancing. You don't have to be good to enjoy dancing.
You just kind of get with the rhythm. In this case, the rhythm of the mound, the rhythm of the snow.

C. Crozer -In pursuit of soul
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 09-09-2009 08:48
Erregistro-data: 14 urteak lehen
Mezuak: 131
Cita
Unai


Hori bai... Formi... Formi... ulertu ezinik nabil ze topa dozun Formigalen, Luz'en ez dozunik topa Diablillo

Gauza batzutarako askoz ere xarma gehiago deko Luzek baina azkenaldian Luzera joaten nintzeneko taldea "sakabanatu" egin da eta orain denboraldiko pisua hartu nahi badut (¿nahi? ez, "behar" dut) beste batzuekin hartu behar dut eta hauei Luz oso hurrun gelditzen jake eta denok distantzia berberera egoteko Formigalen hartzen dugu eta kitto. Gainera azken urteotan Snow-Parkeko oso zalea egin nahiz eta Formikoa oso ondo dago eta Luzen... beno orain ez dakit baina lehen zegoena oso gutxi zen eta oso txarto zaindua. Baina hala ere Luz beti izango da "nire" estazioa.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 09-09-2009 11:02
Zuzendaria
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 8.735
Cita
Froi
Cita
Unai


Hori bai... Formi... Formi... ulertu ezinik nabil ze topa dozun Formigalen, Luz'en ez dozunik topa Diablillo

Gauza batzutarako askoz ere xarma gehiago deko Luzek baina azkenaldian Luzera joaten nintzeneko taldea "sakabanatu" egin da eta orain denboraldiko pisua hartu nahi badut (¿nahi? ez, "behar" dut) beste batzuekin hartu behar dut eta hauei Luz oso hurrun gelditzen jake eta denok distantzia berberera egoteko Formigalen hartzen dugu eta kitto. Gainera azken urteotan Snow-Parkeko oso zalea egin nahiz eta Formikoa oso ondo dago eta Luzen... beno orain ez dakit baina lehen zegoena oso gutxi zen eta oso txarto zaindua. Baina hala ere Luz beti izango da "nire" estazioa.

Erdi txantxetan esan dot guiño Sarritan aldatu eiten doguz gure estazioak. Nitzako adibidez, beti betidanik Candanchú izen da (eta bada!!) begiko estazioa. Baina azkenengo urteotan Goreta (Gourette) aukiten dut helburu. Bizitza igaro eiten da smiling smiley



Skiing is a very personal experience. You don't have to do what everybody else is doing.
It's kind of like dancing. You don't have to be good to enjoy dancing.
You just kind of get with the rhythm. In this case, the rhythm of the mound, the rhythm of the snow.

C. Crozer -In pursuit of soul
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 13-09-2009 16:46
Erregistro-data: 14 urteak lehen
Mezuak: 3
kaixo
eneko naz, leioztarra ta 31 urte ditut.
taula gainen ibiltzen naz hiru urtetik hona ta era bat gustuko dut, ez dut maila haundirik zeren eta ez dut salto ikarragarrik egiten ta ez naz ausartzen park-ean jolasten. nerea da goitik behera jeistea, surfeatzen, bide berriak bilatzen, lagunekaz jolasten (batzuk palilleroak direz ta "pike" egonen dira), baina batezbe gozatzen. berdin dit pistak ze koloretakoak diren, zerbait sentiarazi nahi dut elurrean.

luz saint sauveur da gehien bisitatzen dugun herrie. handik luz ardiden-era edota la mongie-ra abiatzen gara.
cauterets, cerler, formigal ta alto campoo ere ezagutzen dugu.
cerler hobeto ezagutzeko irrikitan nabil. baita ere alpeak. beharbada abenduko zubian hara joango gara, val thorens-era.

ea laster ikusten garen.
ondo ibili


Eraberritua 1 aldiz. Azkeneko eraberriketa: 13/09/2009 16:48 , eneko77 -k eginda.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 06-10-2009 14:16
Erregistro-data: 17 urteak lehen
Mezuak: 16
Kaixo!
Donostiatik, palillero, ipar-eskia, mendiakoa eta batzutan snowakin ere.
Normalen Frantziko pirineotara joaten gera.
Agur bero bat denoi!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 11-10-2009 11:57
Erregistro-data: 17 urteak lehen
Mezuak: 418
Ongietorri azken hilabeteotan hurbildu zareten guztioi!

Pozten nau, hainbeste denbora Nevasport-en sartu gabe egon eta gero, oraindik ere gure txoko euskaldun hau bizirik jarraitzea eta batezpe, lagun berrien aurkezpenak egotia.

Nahiz eta azkenaldian kasu haundirik egin ez foroari, ea berriz ere, neguaren etorrerarekin gogor eusten diodan eta gauza berri asko martxan jartzen ditugun.

ikusi dot jendea badabilela apartamentu alokairuak, opor asteak etabar prestatzen, horrek elur kutsua dakarkio gure txokoari.

Agurrak guztiontzat,
Itziar.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Oiz
Oiz
Bidalita: 13-10-2009 17:10
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 1.061
Cita
odei
Kaixo!
Donostiatik, palillero, ipar-eskia, mendiakoa eta batzutan snowakin ere.
Normalen Frantziko pirineotara joaten gera.
Agur bero bat denoi!

Ongi etorri Odei pulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 15-10-2009 13:28
Erregistro-data: 16 urteak lehen
Mezuak: 267
Iepe

Haritz naiz, nafarra, Iruñeakoa eta 25 urte ditut. Iraupen/Ipar eskia egiten dut, orain nahi dudana bainon gutxiago, Madrilen bizi naizelako (por poco tiempo, aurki Iruñeara itzuliko baitnaiz). Betidanik ibili naiz eskiatzen eta 12 urterekin lehiaketetan ere hasi nintzen, 18 urterekin unibertsitatean, gaua ezagutu nuen arte Diablillo Normalean, Somport aldera joaten gara.

P.d., esqui de fondo-ko foroan aritzen naiz normalean
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Jauregi
Bidalita: 06-11-2009 08:28
Iepala ¡¡

Ba neu Gontzal naz, 27 urteko Derioztar bat. Betidanik gustoko izan dut elurra ta mendia ta aspalditik be eskiatzearen kontua. Bai iraupen ta alpinoan ibili naiz, baina azken hontan maldan behera ba gehiau. Normalean Baqueira aldera joaten gara , baio bueno Formigal edo Arette ahaztu barik ¡¡
Idei ederra izan da foro hau sortzearena... bazan garaia ¡¡¡

SEGI ongi ¡¡¡¡
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 02-12-2009 16:40
Erregistro-data: 14 urteak lehen
Mezuak: 822
Aupa!

Patateroa nauzue. Zenbait urtetan (26 edo) eskiatzen. Ez naiz gordicalvo baina ia-ia risas. Foroetan guztiz traketsa, pista berdetatik ez bait naiz atera oraindik. Palillero?, ez. Snowbordearra? ezta ere, eskiatzen duen mendizale bat ikusten dut nire burua. Pirinio alde bietan izana baina iparra nahiago dut.
Ale, botata dago.

Agur y tal.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 16-12-2009 15:43
Erregistro-data: 15 urteak lehen
Mezuak: 1.881
Kaixo danoi!

Txillarra nauzue, 35 urteko zestoarra.

Mendia dut gustoko, eta bertan egin daitezkeen kirolen zalea naiz: oinez, bizikletaz, eskiekin, snowboarrarekin, eskalatzen, korrika... denetatik pixka bat!

Pirineoetan asko ibilia naiz, mendilerro osoan zehar. Baina nire eski hastapenak Valdezkarain eman nituen umetan, eta orain ere nire lau urteko alabari bere lehen eski gaineko pauso eta jiroak hantxe irakasten hasia naiz.

Mendi bizikletako ibilbideak orri honetan jartzen joaten naiz, bixitatu nai baduzue: [es.wikiloc.com]
Bertan ibilbideak ikusi eta deskargatzeko aukera daukazue.

Bueno, egina dago aurkezpena smiling smileysmiling smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 05-01-2010 16:38
Erregistro-data: 14 urteak lehen
Mezuak: 74
Kaixo guztioi!!
Jose naiz eta orain arte bakarrik irakurle moduan sartu naiz forora, informazio bila. Aurten lagun batzuekin alokatu dugu apartamentu bat Biescas-en eta orain azkoz gehiago sartzen naiz forora, batez ere "for-o-migal" eta horrexegatik erabaki dut signatzea eta hemendik agurtzea.
Beno, espero dut hemendik askotan zuek ikustean eta pisteetatik ere bai.
Ondo izan!!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.