FOROS NEVASPORT.COM

Bidalita: 14-01-2010 21:22
Erregistro-data: 16 urteak lehen
Mezuak: 916
Kaixo denoi!!!!

Ni Gurutz Muguruza naiz, Legazpiarra eta 33urte horietatik 24 eskiatzen, beti Jacara joaten naiz.
Eskiatu normalean edo ia beti Astunen.

Besarkada bat denoi.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 11-02-2010 15:28
Erregistro-data: 14 urteak lehen
Mezuak: 2
Hail. Sandra, 16 urte, Portugaletekoa (XD)
Beno.. ba eskia egiten dut , snowa duela gutxi artu dudan arren (hau da, elurra jatea da aipagarriena)...media gogoko dut bereziki.
Foro hau...guztiok bezala, googlen aurkitu nuen. Elurrariburuz edozein foro bilatuz, ea esagutzen nuen inork Formagaletik edo Andorratik (batez ere) ibiltzeko (eta oraindik lortu ezina O.O)


Eraberritua 1 aldiz. Azkeneko eraberriketa: 11/02/2010 15:29 , rottenX -k eginda.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 04-05-2010 18:57
Erregistro-data: 15 urteak lehen
Mezuak: 12
Kaixo elurzale euskaldun guztioi!!

Sorpresaz arrapatu nau elurrari buruzko foro hau bilatzea eta asko poztu naiz
Ni 28 urteko hernaniarra naiz eta eskia egiten det

Gero arte!!!!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 03-10-2010 23:12
Erregistro-data: 13 urteak lehen
Mezuak: 80
Aupa denori!
Poztu nau euskarazko foro hau ikusteak.
Leire dut izena eta Donostian bizi naiz.
Eski alpinoa egiten dut. Candanchun ikasi nuen, estazio askotan ibili naiz, azken aldian batez ere Baqueiran ibiltzen naiz.
Egongo gara!
Leire
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 04-10-2010 08:34
Zuzendaria
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 1.524
smiling smiley
aupa Leire! Ongi Etorri....momentu hauetan geure foroa pixka bat lokartuta dago, baina lehengo malutak jausterakoan ziur nago giroa alaituko dela ...adi egon! guiño



"IZAN ZIRELAKO GARA, IZAN GARELAKO IZANGO DIRA" Por lo que fueron somos, por lo que somos serán.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 04-10-2010 18:54
Erregistro-data: 13 urteak lehen
Mezuak: 80
hala espero dut :-))

Facebook-en propaganda pixka bat egin dizuet...

[www.facebook.com]
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 07-10-2010 14:42
Erregistro-data: 13 urteak lehen
Mezuak: 159
Kaixo denoi,orian dela gutxi hasi naiz erdarako foroan idazten eta nola ez, euzkerazko foran ere idaztea beharrezkoa iruditzen zait, gurea den hizkuntzan ez direlako egoten eskiari buruz elkargune asko.

Debatik, kaixo denoi eta agurrak smiling smiley



[esquipirineos.blogspot.com]



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 10-10-2010 01:11
Erregistro-data: 14 urteak lehen
Mezuak: 659
Kaixoooo!!!

Agur bero bat euskaldun guztientzat Arrasate aldetik! 31 urte dauzkat,23 urte daramat mundu hontan, 13 eskiatzen, 7 snow egiten eta azken 3 urtiak eskiatzen berriz be...

Kriston poza hartu dot hau irakurtzean...smiling smiley


Eraberritua 1 aldiz. Azkeneko eraberriketa: 10/10/2010 01:13 , kisskilla -k eginda.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 13-10-2010 11:02
Zuzendaria
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 1.524
ONGI ETORRIAK BIAK!!!....gero eta jende berri gehiago! hau poza!....orain, hau alaitzeko elurra bakarrik faltatzen zaigu...



"IZAN ZIRELAKO GARA, IZAN GARELAKO IZANGO DIRA" Por lo que fueron somos, por lo que somos serán.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 19-10-2010 20:34
Erregistro-data: 17 urteak lehen
Mezuak: 16
Kaixo denoi!
Igor naiz Donostiatik. Asko pozten du euskeraz foro bat aurkitzeak, oso gutxi aurki daitezkeelako. Animo haundi bat euskaraz ikasten ari direnentzat!
Alpinoa, ipar-eskia, mendiko eskia egitea atsegin dut eta snow-a ere gustoko det.
Ia aurten elur asko datorkigun gehien bat Euskal- Herrian, gertuko mendietan zehar eskiatzen ibiltzea oso polita bait da.
Agur bero bat denoi!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 22-10-2010 08:41
Admin
Erregistro-data: 18 urteak lehen
Mezuak: 47.273
ongi etorri, odei Saludos



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 11-11-2010 18:39
Erregistro-data: 13 urteak lehen
Mezuak: 2
iep! ni xumai nahiz, zaldibkoa nahiz eta eski alpinoa egiten haritzen. nahiz.
Ala ere aurten travesia pixkabat egiten hastekotan nahiz
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 12-11-2010 07:11
Zuzendaria
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 1.524
ongi etorri Xumain!! .....animazaitez trabesiarekin....hori egiten dutenak saioa jadanik hasi dira!!!



"IZAN ZIRELAKO GARA, IZAN GARELAKO IZANGO DIRA" Por lo que fueron somos, por lo que somos serán.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 29-11-2010 19:26
Erregistro-data: 14 urteak lehen
Mezuak: 822
Ongi etorri guztieiBanana esquí
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 10-12-2010 07:12
Erregistro-data: 13 urteak lehen
Mezuak: 189
kaixo!
beste eskiatzaile bat, orain arte alpinoa egin izan dudan arren, aurten trabesia probatzeko asmoa dut.
bergarakoa naiz eta 28 urte ditut
ea berriz elurra egiten duen eta pistatan ikusten garen!
denboraldi ona izan!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
naiara elorrixo
Bidalita: 12-12-2010 15:05
iepale!!!!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 13-12-2010 19:25
Erregistro-data: 13 urteak lehen
Mezuak: 80
Epa, Naiara!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 14-12-2010 08:33
Zuzendaria
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 1.524
Aupa denoi!!...avanti, avanti!!...ea hau animatzen bada!!



"IZAN ZIRELAKO GARA, IZAN GARELAKO IZANGO DIRA" Por lo que fueron somos, por lo que somos serán.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 14-12-2010 14:38
Admin
Erregistro-data: 18 urteak lehen
Mezuak: 47.273
ongi etorri denoi !!! Saludos



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 17-12-2010 14:20
Zuzendaria
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 8.738
Bueno... baina... edurra eiten dau ala ez dau eiten???LlorónLlorón

Nahikorik eingo dau ostegunerako???Perdido

Ni banoa ba Gourettera Gabonak pasa (izan leike Tourmaletea, edur kantitatearen arabera...) Diablillo

Ta zeuek zer? Bazoaze inora? Diablillo

Zerbait konta... bihotzbako altzak ematen dozue... nik oskolak jaten ta zeuek trankil trankil risasrisasrisas

Bitartean... ONGI ETORRI BERO BAT denei smiling smileysmiling smiley



Skiing is a very personal experience. You don't have to do what everybody else is doing.
It's kind of like dancing. You don't have to be good to enjoy dancing.
You just kind of get with the rhythm. In this case, the rhythm of the mound, the rhythm of the snow.

C. Crozer -In pursuit of soul
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Oiz
Oiz
Bidalita: 17-12-2010 15:14
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 1.061
Kaixo Unai pulgar arriba

neu be hamen nago, erreserba egin ez egin.... aurten ez Tirol ez ezer... gure pirineo maitera joan beharko eta betikoa, orain egiten hotza orain beroa eta euria.

Datorren asterako gauzak ez datoz batere ongi, hori dirudi. oraindik goiz da eta pronostikoak alda daitezke, ea horrela den. Nire asmoa behintzat uratrrilaren 2tik 9ra Peyragudes aldera joatea da. Luzera joatekoa nintzan, baina Val Louronen alojamendua erdi prezioan dago eta... dirua dirua da

Ea zortea dozun

Hamen guztiak KAIXO esaten baina post berririk ez da zabaltzen risas
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 17-12-2010 23:52
Erregistro-data: 16 urteak lehen
Mezuak: 195
Ni biher goizez jungo naz eskiatzera, hemen inguruko estaziño txikin batera edo (ondiño eztogu erabaki)..... goizeko 8tan diskusiño txikin bat egongo da......
Seguraski Villard de Lans, Chamrousse edo holakon bat izengo da. (Portzierto, atzo ta gaur edur dexente ein dau Grenoble inguru hontan)

Astelehenean barriz igoteko asmoa daukot, kasu hortan bakarrik, eta egun erdirako edo (Les 7 Laux-era seguruenik)

Ta 22en.... etxera smiling smiley Nire kasuen, oporrak ez eskiatzeko dauz: familiakin egon, lagunekin, betiko konpromisuak.....

Ta urtarrilen hasieran... barriz egurre smiling smiley

Izen edur artean, taberna giroan edo sutondoan, ondo ondo pasau gabonak!!!!!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 19-12-2010 21:46
Erregistro-data: 13 urteak lehen
Mezuak: 80
Berdin!! ondo-ondo pasau Gabonak!
Oin dala astebete Baqueiran egon nintzan, oso gustora. Elur gehiegirik ez zeuan baina zeuanarekin konformau behar. Bereten gustora ibili nintzen.
Gabonetan ez naiz eskiatzera joango. Urtarrilean bai, leku berera.
Ondo pasa jaietan!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
javicitron
Bidalita: 15-03-2011 10:56
Kaixo denori.

Pirineo gora ta prineo bera ibiltzen naiz asteburu gehienetan, neska ta txakurrarekin furgoneta zahar baten. Fondoko edo Ipar skia, edo bakountrya egiten dut. Garai baten pistero utsa nintzen, jendea hazi zen snowko taula ta karvin taulakin eta estazioak elkorteingleseko beherapenak bezala bihurtu ziren, zentitzen dut baina oso friki edo purista naiz asunto honekin. Beste aldetik ez dut onartzen elur artifzialak, edo "espumosoak".

Mendi skiarekin hazi nintzan urte batzutaz, baina neskak ez zuen gustoko skia, ordun pasa nintzan iparskiarekin. Iparskiarenkin gutxienez posible dut txakurra lotzea nire gerrikoan eta neska raketarekin atzetik etortzea.

Gaur egun berdin zait ski batekin edo bestearekin, asteburua elurretan gustokoa dut. Bai euskaherrian, Aralar, Belagoa, Irati, Abodi edo Pirineo guztietan. Urrengo asteburuan Troumusera, Gabarnie ondoan.

Ah, ia astuta naukan, Donostiarra naiz.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 04-04-2011 17:14
Zuzendaria
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 8.738
Cita
javicitron
Kaixo denori.

Pirineo gora ta prineo bera ibiltzen naiz asteburu gehienetan, neska ta txakurrarekin furgoneta zahar baten. Fondoko edo Ipar skia, edo bakountrya egiten dut. Garai baten pistero utsa nintzen, jendea hazi zen snowko taula ta karvin taulakin eta estazioak elkorteingleseko beherapenak bezala bihurtu ziren, zentitzen dut baina oso friki edo purista naiz asunto honekin. Beste aldetik ez dut onartzen elur artifzialak, edo "espumosoak".

Mendi skiarekin hazi nintzan urte batzutaz, baina neskak ez zuen gustoko skia, ordun pasa nintzan iparskiarekin. Iparskiarenkin gutxienez posible dut txakurra lotzea nire gerrikoan eta neska raketarekin atzetik etortzea.

Gaur egun berdin zait ski batekin edo bestearekin, asteburua elurretan gustokoa dut. Bai euskaherrian, Aralar, Belagoa, Irati, Abodi edo Pirineo guztietan. Urrengo asteburuan Troumusera, Gabarnie ondoan.

Ah, ia astuta naukan, Donostiarra naiz.

Ongi etorri ba! Bestela, ez dozu zertan sentitzen duzula esan, hamen danetarik topako dozu ta hauxe zure eritzia bada...

Ez pentsa, ni gero eta gutxiago eskiatzen dot ta alde batetik asteburutan zeuk diñozun Korteinglesa ematen duelako da... ta astean zehar aukera handiegirik ez daukat...

Ba azkenengo edurrak ondo aprobetxau!! smiling smiley



Skiing is a very personal experience. You don't have to do what everybody else is doing.
It's kind of like dancing. You don't have to be good to enjoy dancing.
You just kind of get with the rhythm. In this case, the rhythm of the mound, the rhythm of the snow.

C. Crozer -In pursuit of soul
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 06-09-2011 12:12
Erregistro-data: 15 urteak lehen
Mezuak: 59
Kaixooooooo!

Ez nekixen holako forua egongo zenik smiling smiley

Besarkadatxo bat denoiiii!!!



C A M B E R - B A N A N A - C A M B E R
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 06-09-2011 21:57
Erregistro-data: 13 urteak lehen
Mezuak: 80
Ongietorri!smiling smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 07-09-2011 13:12
Zuzendaria
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 8.738
Berdin Koras... ta ongi etorria smiling smiley



Skiing is a very personal experience. You don't have to do what everybody else is doing.
It's kind of like dancing. You don't have to be good to enjoy dancing.
You just kind of get with the rhythm. In this case, the rhythm of the mound, the rhythm of the snow.

C. Crozer -In pursuit of soul
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 04-11-2011 11:38
Erregistro-data: 12 urteak lehen
Mezuak: 6
Aupa!!!

Mikel naiz tolosarra 30 urte ditut eta hasiera baten eskiatzailea gero tableroa eta orain berriz biak alternatzen ibiltzen naiz....jejeje

Animooo ze gutxi falta den...

Ba horii hemendik ikusiko geaaa
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 08-11-2011 13:20
Erregistro-data: 13 urteak lehen
Mezuak: 189
Ongi etorri!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.