Blogs actualizados recientemente:
Aún no tienes usuario?
RegístrarseCita
gabrielbs
Hola companys.
Soc nou per aqui ...
Confirmat, Port obre aquest dissabte al 100% !!!![]()
A veure si tenim una bona temporada ....
Salut

A veure, sent sincers, és una carretera que només he fet una vegada.Cita
Charlyfcb
Jo estaré a Berga desde demà fins diumenge. Volia pujar a La molina amb la peque però no se si està massa bé, amb el que dubtava d'anar al Port. Algú a fet la carretera que va desde Berga al Port del Compte?? Te pinta de ser complicada...

j.lacroix
Charlyfcb
Jo estaré a Berga desde demà fins diumenge. Volia pujar a La molina amb la peque però no se si està massa bé, amb el que dubtava d'anar al Port. Algú a fet la carretera que va desde Berga al Port del Compte?? Te pinta de ser complicada...
Una vegada que, per anar al Port del Comte, vaig voler provar aquesta carretera... i no hi he tornat mésJa vol dir alguna cosa.
Però això només vol dir que per l'altra ruta anava més còmode i ràpid. No vol dir que sigui mala carretera. Com molt bé diu snow_addict, són uns quants km revirats. Però si tu ja estàs a Berga, és la millor opció . No pagues túnel, és més a prop, i ara mateix té més neu.![]()
Salutacions.
j.lacroix
j.lacroix
Charlyfcb
Una vegada que, per anar al Port del Comte, vaig voler provar aquesta carretera... i no hi he tornat mésJa vol dir alguna cosa.
Però això només vol dir que per l'altra ruta anava més còmode i ràpid. No vol dir que sigui mala carretera. Com molt bé diu snow_addict, són uns quants km revirats. Però si tu ja estàs a Berga, és la millor opció . No pagues túnel, és més a prop, i ara mateix té més neu.![]()
Salutacions.
M'he explicat com el cul![]()
Jo no venia de Berga, venia des de més enllà de Manresa, i volia provar com seria anar per aquella carretera. Evidentment, era molt més fàcil per Solsona que per Berga. Per això no hi he tornat.
Pero si jo estigués a Berga, no em plantejaria pujar a la Molina i pagar el túnel. Abans pujo per Castellar de N'Hug , que ja ho he fet vàries vegades(per allà, però, segur que es mareja la nena
)
Jo probaria el Port. Però evidentment, pujant a la Molina des de Berga pel túnel és molt més probable que no es maregi![]()
Salu
tranquil que més o menys ja sabia que volies dir. Si anés sol o amb algun amic ni m'ho plantejava, anava al Port segur. Però si vaig amb la peque em sap greu 1 h de carretera complicada, perquè segur es mareja i va començar a esquiar l'any passat amb dos dies i no vull que li agafi mania...
![]()
A veure que faig pero com pujo i baixo al mateix dia, crec que fare l'esforç i aniré a La Molina pel timotunel. Ja us diré que tal està el tema perquè no pinta massa bé
snow_addict
Buff.... carreteres maques però molt secundàries (deus voler dir la C26)..
si el que busques és anar de Berga a Solsona... ok, és la via, però si la teva intenció és anar al Port... malament.
Si la carretera de Berga a Sant Llorenç et pot fer marejar la canalla,.... aquesta ni t´ho explico, pots canviar la pela fins i tot tu.![]()
Salut i neu!!!
Charlyfcb
snow_addict
Buff.... carreteres maques però molt secundàries (deus voler dir la C26)..
si el que busques és anar de Berga a Solsona... ok, és la via, però si la teva intenció és anar al Port... malament.
Si la carretera de Berga a Sant Llorenç et pot fer marejar la canalla,.... aquesta ni t´ho explico, pots canviar la pela fins i tot tu.![]()
Salut i neu!!!
Gracies company!
javitog
Jo una vegada vaig anar d'Andorra a Berga per la carretera de Sant Llorenç de Morunys,
Per fer rallye , collonut, però si portes algú més al cotxe.....buff no m'ho vull imaginar, de fet a la meitat del camí la meva dona em va dir, afluixa o et deixo el cotxe wapo,
Jo crec que la teva millor opció és túnel i masella o Molina i posats a gastar diners porte puymorens
AVISO IMPORTANTE: Las imágenes tienen que tener una relación directa con la nieve, las fotos que no estén relacionadas con la temática de esta página serán eliminadas sin previo aviso. Las fotos aquí publicadas serán revisadas por nuestros colaboradores periódicamente. La responsabilidad de la imagen publicada es del usuario que la sube a nuestro servidor. Nevasport se guardará la información de la IP así como los datos que considere necesarios para conocer la procedencia del usuario en caso de una acción legal.
Sólo se admitirán fotos libres de derechos copyright o con el consentimiento del autor.
Rellena los siguientes campos para contactar con los editores del blog:
Si crees que la oferta es errónea, incompleta o induce a errores, por favor, háznoslo saber: