Blogs actualizados recientemente:
Aún no tienes usuario?
RegístrarseCita
gabrielbs
Hola companys.
Soc nou per aqui ...
Confirmat, Port obre aquest dissabte al 100% !!!
A veure si tenim una bona temporada ....
Salut
A veure, sent sincers, és una carretera que només he fet una vegada.Cita
Charlyfcb
Jo estaré a Berga desde demà fins diumenge. Volia pujar a La molina amb la peque però no se si està massa bé, amb el que dubtava d'anar al Port. Algú a fet la carretera que va desde Berga al Port del Compte?? Te pinta de ser complicada...
j.lacroix
Charlyfcb
Jo estaré a Berga desde demà fins diumenge. Volia pujar a La molina amb la peque però no se si està massa bé, amb el que dubtava d'anar al Port. Algú a fet la carretera que va desde Berga al Port del Compte?? Te pinta de ser complicada...
Una vegada que, per anar al Port del Comte, vaig voler provar aquesta carretera... i no hi he tornat més Ja vol dir alguna cosa.
Però això només vol dir que per l'altra ruta anava més còmode i ràpid. No vol dir que sigui mala carretera. Com molt bé diu snow_addict, són uns quants km revirats. Però si tu ja estàs a Berga, és la millor opció . No pagues túnel, és més a prop, i ara mateix té més neu.
Salutacions.
j.lacroix
j.lacroix
Charlyfcb
Una vegada que, per anar al Port del Comte, vaig voler provar aquesta carretera... i no hi he tornat més Ja vol dir alguna cosa.
Però això només vol dir que per l'altra ruta anava més còmode i ràpid. No vol dir que sigui mala carretera. Com molt bé diu snow_addict, són uns quants km revirats. Però si tu ja estàs a Berga, és la millor opció . No pagues túnel, és més a prop, i ara mateix té més neu.
Salutacions.
M'he explicat com el cul
Jo no venia de Berga, venia des de més enllà de Manresa, i volia provar com seria anar per aquella carretera. Evidentment, era molt més fàcil per Solsona que per Berga. Per això no hi he tornat.
Pero si jo estigués a Berga, no em plantejaria pujar a la Molina i pagar el túnel. Abans pujo per Castellar de N'Hug , que ja ho he fet vàries vegades (per allà, però, segur que es mareja la nena)
Jo probaria el Port. Però evidentment, pujant a la Molina des de Berga pel túnel és molt més probable que no es maregi
Salu
tranquil que més o menys ja sabia que volies dir. Si anés sol o amb algun amic ni m'ho plantejava, anava al Port segur. Però si vaig amb la peque em sap greu 1 h de carretera complicada, perquè segur es mareja i va començar a esquiar l'any passat amb dos dies i no vull que li agafi mania...
A veure que faig pero com pujo i baixo al mateix dia, crec que fare l'esforç i aniré a La Molina pel timotunel. Ja us diré que tal està el tema perquè no pinta massa bé
snow_addict
Buff.... carreteres maques però molt secundàries (deus voler dir la C26)..
si el que busques és anar de Berga a Solsona... ok, és la via, però si la teva intenció és anar al Port... malament.
Si la carretera de Berga a Sant Llorenç et pot fer marejar la canalla,.... aquesta ni t´ho explico, pots canviar la pela fins i tot tu.
Salut i neu!!!
Charlyfcb
snow_addict
Buff.... carreteres maques però molt secundàries (deus voler dir la C26)..
si el que busques és anar de Berga a Solsona... ok, és la via, però si la teva intenció és anar al Port... malament.
Si la carretera de Berga a Sant Llorenç et pot fer marejar la canalla,.... aquesta ni t´ho explico, pots canviar la pela fins i tot tu.
Salut i neu!!!
Gracies company!
javitog
Jo una vegada vaig anar d'Andorra a Berga per la carretera de Sant Llorenç de Morunys,
Per fer rallye , collonut, però si portes algú més al cotxe.....buff no m'ho vull imaginar, de fet a la meitat del camí la meva dona em va dir, afluixa o et deixo el cotxe wapo,
Jo crec que la teva millor opció és túnel i masella o Molina i posats a gastar diners porte puymorens
Rellena los siguientes campos para contactar con los editores del blog:
Si crees que la oferta es errónea, incompleta o induce a errores, por favor, háznoslo saber: