MALALTS DE NEU

Publicat: 27 November, 2016 10:54AM
Registrat: 8 anys fa
Publicacions: 81
Hola companys mirant les Webcams del port és veu molta neu feia anys que no veia un novembre tant blanc. Suposo que preveuen obertura immediata. Espero que aquest any tinguin molta neu que ja els hi toca hi puguin demostrar que és una estació increïble quan hi ha neu.
Ep si algú s'hi acosta que passi alguna imatge.
Bé bona temporada a tothom i ens veiem per lo port!!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 29 November, 2016 05:13PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 768
De moment han anunciat que obren al 100% sorprendido
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 29 November, 2016 06:56PM
Registrat: 8 anys fa
Publicacions: 6
Hola companys.

Soc nou per aqui ...

Confirmat, Port obre aquest dissabte al 100% !!! pulgar arriba


A veure si tenim una bona temporada ....


Salut me quito el sombrero
Karma: 15 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 30 November, 2016 11:32PM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 12,222
Cita
gabrielbs
Hola companys.

Soc nou per aqui ...

Confirmat, Port obre aquest dissabte al 100% !!! pulgar arriba


A veure si tenim una bona temporada ....


Salut me quito el sombrero

A veure.
Tant de bopulgar arriba

Salutacions
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 04 December, 2016 11:29AM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 402
Veig que tota la estació es oberta, pero no he sabut veure els cm de neu. Voldria pujar aquest dijous 8, algú de la zona em podeu fer cinc cèntims de com ho puc trobar?
Gràcies i salutacions,



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 04 December, 2016 05:09PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 205
Ahir dia espectacular. Neu pols tot obert. Avui no he pujat pero he vist molta boira a les cams. Esperem no haigi fet molt mal.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 04 December, 2016 07:53PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 402
OK. Gracies taco, temperatures altes i boires...caldra esperar a dimars o dimecres per decidir que faig dijous. En fin, estic passant els nervis tipics d'inici de temporada.



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 05 December, 2016 07:11PM
Registrat: 8 anys fa
Publicacions: 81
Gràcies per les infos companys encara no he pogut pujar al port espero fer-ho aquest pont. Realment aquest any pot ser un gran any amb la falta de neu a cara nord la gent prefetirà quedar-se més a prop si contínua havent-hi neu al sud.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 05 December, 2016 07:24PM
Registrat: 9 anys fa
Publicacions: 700
Jo també vaig ser-hi dissabte i al menys les pistes per les que vaig baixar perfectes, val la pena
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 05 December, 2016 08:57PM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 12,222
Ahir diumenge, de 9:30 a 12:30 molt bé. La neu una mica toveta, peró molt dòcil. I la boira... doncs anar trampejant-la. A dalt d'Estivella no es veia absolutament res, però a la que baixaves 50 m... tenies un paradís blanc totalment desertsorprendidosorprendidosorprendidosorprendido
A partir de les 12:30 va començar a ploure-nevar. Amb la cota sobre els 1900 m. Vaig plegar a les 13 h, perquè la neu s'estava estovant massa per la humitat.

Però està per anar-hi aquest pont, sense dubtepulgar arriba

Salutacions.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 06 December, 2016 12:52PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 768
Jo estaré a Berga desde demà fins diumenge. Volia pujar a La molina amb la peque però no se si està massa bé, amb el que dubtava d'anar al Port. Algú a fet la carretera que va desde Berga al Port del Compte?? Te pinta de ser complicada...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 06 December, 2016 01:06PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 140
Deuen ser uns 30 km fins a Sant Llorenç de Morunys una mica cargolats.
A mi m´agrada, però si vas amb canalla propensos a marejar-se cal anar amb compte.

Personalment si aprofites el cap de setmana (que l´estivella estarà oberta) crec que val més la pena el Port. Mes neu i forfet més barat.

Salut i neu!!!
Karma: 10 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 06 December, 2016 09:13PM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 12,222
Cita
Charlyfcb
Jo estaré a Berga desde demà fins diumenge. Volia pujar a La molina amb la peque però no se si està massa bé, amb el que dubtava d'anar al Port. Algú a fet la carretera que va desde Berga al Port del Compte?? Te pinta de ser complicada...
A veure, sent sincers, és una carretera que només he fet una vegada.
Una vegada que, per anar al Port del Comte, vaig voler provar aquesta carretera... i no hi he tornat mésLlorónLlorón Ja vol dir alguna cosa.

Però això només vol dir que per l'altra ruta anava més còmode i ràpid. No vol dir que sigui mala carretera. Com molt bé diu snow_addict, són uns quants km revirats. Però si tu ja estàs a Berga, és la millor opció . No pagues túnel, és més a prop, i ara mateix té més neu.pulgar arriba

Salutacions.
Karma: 10 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 06 December, 2016 11:34PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 768
Gracies! Ja us explicaré que faig al final. Em fa por perquè la peque es mareja bastant. A veure, ho parlaré amb ella a veure si vol anar. Per cert, quan vau trigar?? El maps em diu que hi ha 1 h 10 min Triste
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 07 December, 2016 12:02AM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 12,222
Una mica menys d'una hora. Uns 55 min, em sembla recordar
Karma: 10 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 07 December, 2016 07:07PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 402
Bé, definitivament pujo al Port, a veure si hi ha sort i està tot obert. Fa anys que no hi pujo, i em fa ilusió tornar-hi



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 07 December, 2016 09:53PM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 12,222
Cita
j.lacroix
Cita
Charlyfcb
Jo estaré a Berga desde demà fins diumenge. Volia pujar a La molina amb la peque però no se si està massa bé, amb el que dubtava d'anar al Port. Algú a fet la carretera que va desde Berga al Port del Compte?? Te pinta de ser complicada...
A veure, sent sincers, és una carretera que només he fet una vegada.
Una vegada que, per anar al Port del Comte, vaig voler provar aquesta carretera... i no hi he tornat mésLlorónLlorón Ja vol dir alguna cosa.

Però això només vol dir que per l'altra ruta anava més còmode i ràpid. No vol dir que sigui mala carretera. Com molt bé diu snow_addict, són uns quants km revirats. Però si tu ja estàs a Berga, és la millor opció . No pagues túnel, és més a prop, i ara mateix té més neu.pulgar arriba

Salutacions.

M'he explicat com el culrisasrisasrisas
Jo no venia de Berga, venia des de més enllà de Manresa, i volia provar com seria anar per aquella carretera. Evidentment, era molt més fàcil per Solsona que per Berga. Per això no hi he tornatrisas.

Pero si jo estigués a Berga, no em plantejaria pujar a la Molina i pagar el túnel. Abans pujo per Castellar de N'Hug , que ja ho he fet vàries vegadesrisas (per allà, però, segur que es mareja la nenaTriste)

Jo probaria el Port. Però evidentment, pujant a la Molina des de Berga pel túnel és molt més probable que no es maregiTriste

Salutacions.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 07 December, 2016 10:52PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 768
Cita
j.lacroix
Cita
j.lacroix
Cita
Charlyfcb
Jo estaré a Berga desde demà fins diumenge. Volia pujar a La molina amb la peque però no se si està massa bé, amb el que dubtava d'anar al Port. Algú a fet la carretera que va desde Berga al Port del Compte?? Te pinta de ser complicada...
A veure, sent sincers, és una carretera que només he fet una vegada.
Una vegada que, per anar al Port del Comte, vaig voler provar aquesta carretera... i no hi he tornat mésLlorónLlorón Ja vol dir alguna cosa.

Però això només vol dir que per l'altra ruta anava més còmode i ràpid. No vol dir que sigui mala carretera. Com molt bé diu snow_addict, són uns quants km revirats. Però si tu ja estàs a Berga, és la millor opció . No pagues túnel, és més a prop, i ara mateix té més neu.pulgar arriba

Salutacions.

M'he explicat com el culrisasrisasrisas
Jo no venia de Berga, venia des de més enllà de Manresa, i volia provar com seria anar per aquella carretera. Evidentment, era molt més fàcil per Solsona que per Berga. Per això no hi he tornatrisas.

Pero si jo estigués a Berga, no em plantejaria pujar a la Molina i pagar el túnel. Abans pujo per Castellar de N'Hug , que ja ho he fet vàries vegadesrisas (per allà, però, segur que es mareja la nenaTriste)

Jo probaria el Port. Però evidentment, pujant a la Molina des de Berga pel túnel és molt més probable que no es maregiTriste

Salu


risas tranquil que més o menys ja sabia que volies dir. Si anés sol o amb algun amic ni m'ho plantejava, anava al Port segur. Però si vaig amb la peque em sap greu 1 h de carretera complicada, perquè segur es mareja i va començar a esquiar l'any passat amb dos dies i no vull que li agafi mania... Triste
A veure que faig pero com pujo i baixo al mateix dia, crec que fare l'esforç i aniré a La Molina pel timotunel. Ja us diré que tal està el tema perquè no pinta massa bé Llorón
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 08 December, 2016 10:38AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 768
Disculpeu una altra pregunta. El maps em diu que hi ha una altra ruta que es triga 15 min més que es per la C25 (Avià, Espunyola, Montmajor...) i arribar fins a Solsona. Algú ha fet aquesta ruta??
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 08 December, 2016 12:10PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 140
Buff.... carreteres maques però molt secundàries (deus voler dir la C26)..

si el que busques és anar de Berga a Solsona... ok, és la via, però si la teva intenció és anar al Port... malament.

Si la carretera de Berga a Sant Llorenç et pot fer marejar la canalla,.... aquesta ni t´ho explico, pots canviar la pela fins i tot tu.smiling smiley

Salut i neu!!!
Karma: 15 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 08 December, 2016 01:22PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 768
Cita
snow_addict
Buff.... carreteres maques però molt secundàries (deus voler dir la C26)..

si el que busques és anar de Berga a Solsona... ok, és la via, però si la teva intenció és anar al Port... malament.

Si la carretera de Berga a Sant Llorenç et pot fer marejar la canalla,.... aquesta ni t´ho explico, pots canviar la pela fins i tot tu.smiling smiley

Salut i neu!!!


Gracies company! pulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 08 December, 2016 08:41PM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 12,222
Cita
Charlyfcb
Cita
snow_addict
Buff.... carreteres maques però molt secundàries (deus voler dir la C26)..

si el que busques és anar de Berga a Solsona... ok, és la via, però si la teva intenció és anar al Port... malament.

Si la carretera de Berga a Sant Llorenç et pot fer marejar la canalla,.... aquesta ni t´ho explico, pots canviar la pela fins i tot tu.smiling smiley

Salut i neu!!!


Gracies company! pulgar arriba

Snow addict té tota la raópulgar arriba.

No val la pena anar de Berga a Solsona per arribar a Port del Comte. La canalla encara es marejaria mésTriste.

Crec que hauràs de triar entre La Molina pel túnel, o el Port tot xino-xano i creuant els dits perquè no es mareginNo entiendo

Salutacions.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 09 December, 2016 02:19PM
Registrat: 9 anys fa
Publicacions: 700
Jo una vegada vaig anar d'Andorra a Berga per la carretera de Sant Llorenç de Morunys,

Per fer rallye , collonut, però si portes algú més al cotxe.....buff no m'ho vull imaginar, de fet a la meitat del camí la meva dona em va dir, afluixa o et deixo el cotxe wapo,

Jo crec que la teva millor opció és túnel i masella o Molina i posats a gastar diners porte puymorens
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 09 December, 2016 03:58PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 768
Finalment hem anat a La Molina. Crec que ha estat l'opció correcte. Tot i que les condicions estan molt justes, com la peque està començant, amb poc ja fem. Deixo pendent coneixer aquest any el Port del Comte pulgar arriba
Karma: 12 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 09 December, 2016 10:57PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 9,430
Cita
javitog
Jo una vegada vaig anar d'Andorra a Berga per la carretera de Sant Llorenç de Morunys,

Per fer rallye , collonut, però si portes algú més al cotxe.....buff no m'ho vull imaginar, de fet a la meitat del camí la meva dona em va dir, afluixa o et deixo el cotxe wapo,

Jo crec que la teva millor opció és túnel i masella o Molina i posats a gastar diners porte puymorens

Jo oblidara les neiges fins que nevi!
Fota feta avui desde el Puigmal.
Molt, molt pelades les estacions del nord, Porté, Font Romeu, les Angles, Formigueres y puyvalador. El Puigmal la millor innivada y tancada.



Editat 1 vegades. Última edició el 09/12/2016 11:05PM per david 82.
Karma: 24 - Votos positivos: 2 - Votos negativos: 0
Publicat: 09 December, 2016 11:44PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 768
Si que pinta malament Triste
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 11 December, 2016 10:07PM
Registrat: 8 anys fa
Publicacions: 81
Jo he estat a Fontromeu aquest pont i gran cagada, poca neu, poques pistes i moltes gelades.Aquest any és any de sud i atenció que pel proxim cap de setmana donen un altra llevantada. risas risas risas
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 12 December, 2016 12:22AM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 12,222
Diumenge espectacular al Portsaltos de alegriasaltos de alegriasaltos de alegria
Hi ha hagut de tot.
-Neu dura les primeres horesCool skier
-Neu "escombrada" les darreres hores, deixant les clapes dures a sota.Triste
-Pedres a dojo però que es deixaven "slalomejar"risas
-Zones sense neu a La Rasa Pauet, tornant d'EstivellaLlorón, impossible de passar sense treure's els esquísEnfadado - Angry
-Avaria matinera del TSD4 Querol (uns 3/4 d'hora en "modo supervivencia" )maruja cabreada
-Moure el cotxe ràpidament de la zona Hostal fins al sucre, per evitar les esperes innecessàries pel TSD4 Querol. (esquís plens de neu al seient de darrera, botes nevades al seient del costat, guants, ulleres, anorak i casc posats mentre conduïaFacepalm )
-Solet tot el diacooly
-Rebrincada general al tk Carbassers (a.k.a. "Caballo loco"risas), que et deixa una veueta que ni el Farinellirisasrisas
-7 hores d'esquí "non-stop"Banana esquí
-Trobada d'un forfet de temporada al mig d'una pistasorprendido, que evidentment he portat a les oficines. Suposo que aquell que l'hagi perdut (un forfet infantil) haurà anat a les oficines a preguntar i li hauran retornat. Jo l'he tornat a les 13:25, per si serveix la dada.No entiendo
-29 baixades, amb les seves corresponents pujades amb remuntadorspulgar arribapulgar arribapulgar arriba
-Cap cuapulgar arriba
-Dues mossegades ben grosses a la sola dels meus esquísLlorónLlorón

Passo el full de ruta:
1. La Nova
2. Donadó
3. Donadó (com es nota que el TSD4 Querol estava avariatEnfadado - Angry)
4. Els Galls
5. L'Obaga
6. L'Orri
7. La Ginebrosa
8. La Font
9. La Tornada+La Rasa Pauet+Solei+Rasa Sucre
10. La Rasa Bòfia
11. El Forat
12. La Bòfia
13. El Bosquet
14. L'Orri
15. La Rasa Bòfia
16. Coma dels Marrans+La Rasa Coma
17. La Nova
18. La Dreta
19. La Serp
20. El Tub Coma inferior, entrant per La Serp
21. La Querol superior, sortint per La Diagonal
22. La Rasa Coma+ La Drecera
23. L'Obaga
24. El Llop
25. La Pleta
26. La Pleta
27. La Pleta
28. La Pleta
29. La Pleta Diablillo
No cal dir quina pista estava en millors condicions entre les 16:00 i les 16:30risasrisas

Total... un gran dia d'esquí.pulgar arriba

Salutacions.
Karma: 34 - Votos positivos: 3 - Votos negativos: 0
Publicat: 12 December, 2016 07:00PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,522
Osti, Lacroix, quina descripció més ben detallada!!!! Dóna gust veure a gent tant contenta amb el port!!!! A veure si aquesta temporada tenim sort!!!



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 12 December, 2016 09:00PM
Registrat: 8 anys fa
Publicacions: 81
pulgar arriba pulgar arriba pulgar arriba Increible això si que es un resum complert!! risas risas risas
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.