MALALTS DE NEU

Publicat: 03 December, 2012 09:58AM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 766
En les properes hores poden caure alguns flocs a la vessant Nord; que amb la base de 20-30 ctms que hi ha, sobretot a les orientacions sud arrecerades, pot ser interessan't.

No hi han fotus del finde malalts?? Volem dades, dades!! Diablillo
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 03 December, 2012 10:12AM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,941
Cita
amancho
En les properes hores poden caure alguns flocs a la vessant Nord; que amb la base de 20-30 ctms que hi ha, sobretot a les orientacions sud arrecerades, pot ser interessan't.

No hi han fotus del finde malalts?? Volem dades, dades!! Diablillo

Jo ja surto a Nevasport Diablillo



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 03 December, 2012 12:18PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 6,254
Cita
Shock
Cita
amancho
En les properes hores poden caure alguns flocs a la vessant Nord; que amb la base de 20-30 ctms que hi ha, sobretot a les orientacions sud arrecerades, pot ser interessan't.

No hi han fotus del finde malalts?? Volem dades, dades!! Diablillo

Jo ja surto a Nevasport Diablillo

Jo no surto, però no m'importa, dissabte a Baqueira va estar genial !!! I diumenge, foquejada per Peyra ! smiling smiley

Quin gran inici de temporada ! DiablilloDiablillo





OSCAR L.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 03 December, 2012 04:29PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 6,254
Vinga va, una foto (01/12) de com estava Baqueira de neu i sobretot la quantitat de gent que hi havia !!! Diablillo



Ciao





OSCAR L.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 03 December, 2012 05:11PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,829
anaves per la pista? sorprendidosorprendido DiablilloDiablillo risasrisas



Hay 10 tipos de personas, los que entienden binario y los que no.
SnowEvolution.com
Miniestaciones.net
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 03 December, 2012 05:39PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 6,254
Cita
freeride
anaves per la pista? sorprendidosorprendido DiablilloDiablillo risasrisas

Quan estava parat !! risasrisas





OSCAR L.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 06 December, 2012 06:11PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 36
Mecachis tu!

Això és començar la temporada amb paqueton!!
Aquest any pinta la cosa ben maca...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 December, 2012 12:09PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 1,435
Com estava GV ahir!

En algunes zones molta neu. Sorprenentment encara vaig poder deixar petjada en algun lloc... smiling smiley
En altres, el vent havia fet de les seves i es veia que faltava neu i que la que hi havia s'havia endurit molt, però, la veritat, va ser un més que digne començament de temporada.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 December, 2012 12:12PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 1,435
Per cert, algú va treure el cap per formigueres? Corren veus que està la cosa tremenda! Jo no vaig aconseguir convencer els socis d'anar-hi sad smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 December, 2012 12:23PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,829
Aquesta foto, que molts ja haureu vist, és el Roc Blanc, al Capcir, molt a prop de Formigueres i és de..... abans del pont!!!!





Hay 10 tipos de personas, los que entienden binario y los que no.
SnowEvolution.com
Miniestaciones.net
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 December, 2012 05:59PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 400
Jo vaig passar per Formigueres i tot el Capcir durant el pont, al foro general teniu el reportatge.

La zona de neu està molt bé tot hi que el vent també ha afectat una mica.

Porté Puymorens també està bé de neu però on realment hi ha paquet del gros és a tota la zona d'Ax 3 Domanies-Paliheres-Caurac...

Totalment normal després de nevades lligades als components de NW i N.

Si tornem a la zona del Capcir diria que les que estan millor són Formigueres i Puyvalador seguides de les Angles.

Salutacions.



www.meteopirineu.com, 40 estaciones en tiempo real en el Pirineo.

Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 12 December, 2012 07:54PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 6,254
Cita
Inde7
Per cert, algú va treure el cap per formigueres? Corren veus que està la cosa tremenda! Jo no vaig aconseguir convencer els socis d'anar-hi sad smiley

Sí, vaig estar al pont !!

ESPECTACULAR !!!!!!!!!!!!!!





OSCAR L.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 13 December, 2012 10:01AM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 1,435
Buff... i fins passat nadal jo no m'hi puc acostar!!! Enfadado - AngryEnfadado - AngryEnfadado - AngryEnfadado - Angry
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 13 December, 2012 10:59AM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,941
Parlem del temps?

esta la cosa molt perillosa de cotes, no?



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 13 December, 2012 01:35PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 1,435
Sembla que la cota pot estar per sobre dels 2000 metres en l'episodi de demà/dissabte. No obstant, també cal dir que no crec que aquest front arribi al pirineu oriental.

Els que sí que han de patir son els del central (Cerler, Boí, Baqueira...). Els hi pot fer mal, però amb una mica de sort arribarà prou debilitat com perquè no els afecti gaire
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 13 December, 2012 02:34PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,829
Exactament, ho veig igual que tu. De tota manera la única cosa que veig que pot afectar és el foëhn. Potser pujarà la temperatura molt a vessant nord.

Serà una mica complicat encertar-la, perquè a vessant sud no farà prou calor com per estovar la neu (espero equivocar-me) i a vessant nord, amb la pujada de tempes, la neu passarà a ser marbre de tipus formigó armat, tret de zones mooolt ombrívoles. I no servirà gaire puajr de cota perquè els cims estan pelats (fins i tot al Capcir o Andorra).



Hay 10 tipos de personas, los que entienden binario y los que no.
SnowEvolution.com
Miniestaciones.net
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 18 December, 2012 05:57PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 766
Doncs al final el divendres va ploure a cotes altes. Va ploure per sobre dels 2.000 a Arcalís i Pas de la Casa. En canvi a Cerler i Boí hi va nevar una miqueta. Curiós tot plegat.

Amb la nova neu "humida" del vessant sud i la pujada de tempes generalitzada del dissabte i diumenge, ha quedat tot força endurit i encostrat.

Diumenge a les pistes de la La Coma d'Arcalís la neu era acceptable. A les pistes del sector de l'Hortell estava dura. Al bosc orientat al est i pistes amb neu no tractada era una barreja de neu dura, encostrada i fins i tot primavera al sector assolejats.

Aixó, no vaig trobar-me cap placa de gel dur o "formigó" d'aquest que no et permet clavar el cantó. Es a dir, neu dura, pero esquiable...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 20 December, 2012 09:28AM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 1,435
Sembla que lo de "White christmas" ho tenim una mica fotut, no? Triste Més aviat nadal tropical...Triste
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 December, 2012 01:40AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 65
si, la cosa pinta mooooolt malament d moment fins el diumenge, dilluns sembla que tornen a baixar les temps pero....está la cosa fotuda, a principis de novembre pintaba la temporada molt be pero espatllat la imatge de nadal blanc......Llorón



lo que no me mata, me fortaleze.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 December, 2012 09:01AM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,829
Benvinguts al Pirineu! Diablillorisas



Hay 10 tipos de personas, los que entienden binario y los que no.
SnowEvolution.com
Miniestaciones.net
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 December, 2012 09:51AM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 766
La tempo pasada va ser encara pitjor, sense base. Ara mateix, qualsevol nevadeta permet gaudir molt. O sigui que no estem pas tan malament...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 December, 2012 10:10AM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 173
Cita
freeride
Benvinguts al Pirineu! Diablillorisas

risasrisas
Jo sempre ho dic, això és típic de la nostra zona! No ens queixem, tenim una base prou decent en vessant nord. Aquests dies a gaudir de condicions primavera a muntanya a zones assoleiades i a esperar que torni a nevar, que tot just comença això. A casa nostra, les nevades importants són més habituals cap al març que en aquestes dates!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 December, 2012 07:36PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 65
m'aferro als vostres comentaris, jo nomes porto 2 tempos amb aquest any, així q no entenc massa de l'estat del temps en aquestes dates al pirineu, pero tmbé espero que no es faci esperar molt la nevada....jejejeje una abraçada!!!



lo que no me mata, me fortaleze.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 23 December, 2012 03:23AM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,829
Cita
enpitu
Cita
freeride
Benvinguts al Pirineu! Diablillorisas

risasrisas
Jo sempre ho dic, això és típic de la nostra zona! No ens queixem, tenim una base prou decent en vessant nord. Aquests dies a gaudir de condicions primavera a muntanya a zones assoleiades i a esperar que torni a nevar, que tot just comença això. A casa nostra, les nevades importants són més habituals cap al març que en aquestes dates!!

parlant de crema primaveral... Avui he deixat unes quantes signatures a Artouste! Jijiji



Hay 10 tipos de personas, los que entienden binario y los que no.
SnowEvolution.com
Miniestaciones.net
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 23 December, 2012 03:24PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,941
Amb les temperatures que hi han, haig de dir q m,ho he passat genial



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 23 December, 2012 05:52PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 8,737
Cita
freeride
Cita
enpitu
Cita
freeride
Benvinguts al Pirineu! Diablillorisas

risasrisas
Jo sempre ho dic, això és típic de la nostra zona! No ens queixem, tenim una base prou decent en vessant nord. Aquests dies a gaudir de condicions primavera a muntanya a zones assoleiades i a esperar que torni a nevar, que tot just comença això. A casa nostra, les nevades importants són més habituals cap al març que en aquestes dates!!

parlant de crema primaveral... Avui he deixat unes quantes signatures a Artouste! Jijiji

Unes quantes... si jejejesmiling smiley



Skiing is a very personal experience. You don't have to do what everybody else is doing.
It's kind of like dancing. You don't have to be good to enjoy dancing.
You just kind of get with the rhythm. In this case, the rhythm of the mound, the rhythm of the snow.

C. Crozer -In pursuit of soul
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.