Blogs actualizados recientemente:
Aún no tienes usuario?
RegístrarseCita
amancho
En les properes hores poden caure alguns flocs a la vessant Nord; que amb la base de 20-30 ctms que hi ha, sobretot a les orientacions sud arrecerades, pot ser interessan't.
No hi han fotus del finde malalts?? Volem dades, dades!!
Shock
amancho
En les properes hores poden caure alguns flocs a la vessant Nord; que amb la base de 20-30 ctms que hi ha, sobretot a les orientacions sud arrecerades, pot ser interessan't.
No hi han fotus del finde malalts?? Volem dades, dades!!
Jo ja surto a Nevasport
freeride
anaves per la pista?
Inde7
Per cert, algú va treure el cap per formigueres? Corren veus que està la cosa tremenda! Jo no vaig aconseguir convencer els socis d'anar-hi
freeride
Benvinguts al Pirineu!
enpitu
freeride
Benvinguts al Pirineu!
Jo sempre ho dic, això és típic de la nostra zona! No ens queixem, tenim una base prou decent en vessant nord. Aquests dies a gaudir de condicions primavera a muntanya a zones assoleiades i a esperar que torni a nevar, que tot just comença això. A casa nostra, les nevades importants són més habituals cap al març que en aquestes dates!!
freeride
enpitu
freeride
Benvinguts al Pirineu!
Jo sempre ho dic, això és típic de la nostra zona! No ens queixem, tenim una base prou decent en vessant nord. Aquests dies a gaudir de condicions primavera a muntanya a zones assoleiades i a esperar que torni a nevar, que tot just comença això. A casa nostra, les nevades importants són més habituals cap al març que en aquestes dates!!
parlant de crema primaveral... Avui he deixat unes quantes signatures a Artouste! Jijiji
Rellena los siguientes campos para contactar con los editores del blog:
Si crees que la oferta es errónea, incompleta o induce a errores, por favor, háznoslo saber: