FOROS NEVASPORT.COM

Bidalita: 13-01-2010 10:52
Zuzendaria
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 1.524
Ba, hori , ziuraski jadanik irakurri duzu Foro Orokorrean , baina hala ere gogoratzen dizuet:

Habemus Kedada 2010 !!

Aurten Boi-n ospatuko da, apirilean 10 eta 11an , eta izango da zazpigarrena Nevasportako historian. Honetakoak ni lauren egon naiz eta beti beti galanta pasa dugu.
Nahiz eta pixka bat "friki" iruditzen , azkenean ez da ezer ezta arraroa ezta deserosoa, beti aurkitzen duzu edonor, ezaguna ala ez, malda batzuk jaisteko, elurrari buruz hitz egiteko ....eta garagardo pila edateko Diablillo.
Bakarrik "akto ofizial" bat dago: larunbateko afaria....eta noski ez da beharrezkoa. Beste gauzak antolatzen dira : ski-tests, zozketak, taillerak .... baina , niretzat behintzat, beste "Elur-friki"-ekin eta Nevasportako lagunekin egotea garrantzitsuena da.

Ni neuk aurten joango naizenik ez dakit, ia ia ezetz esaten dut orain Triste, nire hirugarrena otsailean iritsiko da eta nire emaztea nahiko ona izan arren.....gehiegi dela uste dut.

Hala ere, behar bada eta azken momentuan , nork daki!! ....zuek ahal duzuenak.......anima zaitezte!!!



"IZAN ZIRELAKO GARA, IZAN GARELAKO IZANGO DIRA" Por lo que fueron somos, por lo que somos serán.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 14-01-2010 11:52
Zuzendaria
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 8.738
pulgar arribapulgar arriba

Bene benetan merezi dauen gauza da KDD... nik bere joandakotan sano ondo pasa izan nendun...

Laxtima azkenekotara ezin izan nazela joan... ta aurtongoa bereztot uste...TristeTriste

Sosik eztauenen... eztau!! LlorónLlorónLlorónLlorón



Skiing is a very personal experience. You don't have to do what everybody else is doing.
It's kind of like dancing. You don't have to be good to enjoy dancing.
You just kind of get with the rhythm. In this case, the rhythm of the mound, the rhythm of the snow.

C. Crozer -In pursuit of soul
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 24-01-2010 19:41
Erregistro-data: 16 urteak lehen
Mezuak: 306
Espero dut joateko parada izatea eta nire lehenengo KDDn egotea. Hala ere, gehiegi falta da apirila ailegatzeko... pentsatuko dut prezioak ikustean.
Baina... Bilbotik ia-ia 7 orduko bidaia!! LlorónLlorón



Tabla: Nitro Wiig 156 - 2009
Fijaciones: Raiden Phantom - 2009
Botas: Nitro Team TLS - 2009
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.