MALALTS DE NEU

Publicat: 14 April, 2015 03:52PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 161
Aquest cap de setmana vinent (18-19/04) possiblement sigui el meu últim contacte amb la neu d'aquesta temporada. Havia pensat en fer un passeig amb raquetes. Potser a Puigmal o Porté i aprofitar per a anar a un lloc que no conec.
On creieu que puc anar per a fer una excursió ben maca?
Gràcies
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 15 April, 2015 11:41AM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 1,347
Entenc que parles des de l Cerdanya? Depen del que vulguis. Des d'Err pujar al Pugmal es una pujadeta seria (son 2,5 h en esquí de muntanya només la pujada), bon pla si vols fer una cosa atlética. Si en canv, més aviat vols una excursió bonica, me sembla un bo pla fer els llacs de les Bulloses, que son part de la ruta del Carlit, trobes varius llacs i es ple de d'arbres.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 April, 2015 07:35AM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 2,889
A mi em va agardar molt el Coll de la Llosa està a la muntanya del davant de Les Angles , a l'altre banda del llac , però crec que ara no hi deu de quedar massa neu.

Un altre cosa que pots fer es pujar enc cotxe cap a Guils Fontanera fins a on puguis i després continuar cap a el llac de Malniu.





Editat 1 vegades. Última edició el 16/04/2015 07:37AM per bigxavi.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 April, 2015 07:55AM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 2,889
A la web del Coll de la LLosa hi posa que el sender de raquetes del Coll del Torn que es el que varem fer es obert : [www.nordicfrance.fr]



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 April, 2015 08:51AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 161
Gràcies per les respostes.
Sache, efectivament, el meu punt de partida es troba a la Cerdanya. Vaig amb la família, així que no puc fer res massa complicat. Descarto Puigmal, doncs. Respecte a les Bulloses, un cop vaig fer el tram des de l’encreuament de la carretera fins el càmping. Suposo que ara no hi haurà neu i podré arribar més amunt amb el cotxe.
Coll de la Llosa i Malniu. Queda apuntat. pulgar arriba
Al final no farem res i es que tal i com està el temps ... Podrem fer descens de barrancs risas
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.