MALALTS DE NEU

Publicat: 04 January, 2014 11:31AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 28
Hola a tothom.
Soc l'Esteve. Fa molt de temps que no em passava per aquí, i també fa temps que per motius varis, he "abandonat" una mica l'esquí.

Aquest any, si puc, m'agradaria tornar a anar alguns dies a esquiar.
El "problema" és que les botes que tinc, ja tenen els seus anys.
Tinc el peu ample i la darrera vegada que me les vaig posar, sols posar-me-les ..... m'apretaven bastant la part més ample del peu.

De fet, no recordo quants anys tenen. Diria que bastants (David_rD, quan ens vam coneixer a Cerler aquella setmana de gener fa bastants anys .... ja les tenia)
I m'hauria de comprar botes noves.

Ja he vist el post de "tenda a Andorra". Aquest:

[www.nevasport.com]

Preguntes:
Per preu ... compensa pujar a Andorra a comprar botes?
Alguna botiga prop de Barcelona recomanable?
I val la pena les botes on et fan el botí "a mida"?

Amb les sabates "normals" ja tinc "problemes" per trobar-ne que em siguin comodes.
Per llargada seria un 41-42, però per amplada de peu, m'he de comprar un 43-44.

Vaig una mica perdut en el tema botigues, i suposo que millor anar a una botiga una mica especialitzada, que no al Decathlon o Intersport de torn, oi?

Moltes gràcies
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 04 January, 2014 01:21PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Jo el millor lloc per comprar botes que conec és el cèrvol blanc a la Molina, tothom sempre m'ha parlat molt i molt bé d'ell. Jo les botes les porto seves de quan feia la distribució de Dalbello... però jo no tinc cap mena de problema, esquio amb qualsevol cosa als peus, no em fan mal ni em toquen el que no sona maï.

Per cert... a veure si ens veiem algun dia!!




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 07 January, 2014 06:15PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 1,347
Et donaría 3 consells:
- el primer, els preus d'andorra només valen la pena si has d'anar a Andorra igualment, Hi ha diferencia, si, però poca, segurament menys que el percentatge de l'IVA que alla no cobren..
- la segona es que hi han marques que fan formats de peus grans, es diu per exemple que les botes Atomic son amples
- en aquests moments hi han personalitçacions de botes molt completes, jo porto les plantilles fetes a mida i això m'arregla el problema contrari al teu (peu llarg i estret), però per exemple (i no son les úniques) pots comprar unes Fischer Vacum i fer-te-les quasi "a mida", interior i carcasa,
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 08 January, 2014 01:17AM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
De fet Atomic la darrera vegada que vaig mirar per comprar-me botes... deu fer com 5 0 6 temporades... o més... feien diferents amples de bota per a diferents peus, no se si ho seguiran fent No entiendoNo entiendo




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 08 January, 2014 10:58AM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,941
Cita
David_rD
Jo el millor lloc per comprar botes que conec és el cèrvol blanc a la Molina, tothom sempre m'ha parlat molt i molt bé d'ell. Jo les botes les porto seves de quan feia la distribució de Dalbello... però jo no tinc cap mena de problema, esquio amb qualsevol cosa als peus, no em fan mal ni em toquen el que no sona maï.

Per cert... a veure si ens veiem algun dia!!

I segueix fent la distribució de Dalbello risasrisas

jo en porto unes i encantada pulgar arriba

Esteve si pots acosta-t'hi..........

És molt professional amb el tema botes i el millor és la post venda; qualsevol tipus de problema amb les botes te'l soluciona.................és un crack pulgar arriba

Ah!!! i si vas......................diga-li que vas recomenat meu, del Mario i de la Cristina



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 08 January, 2014 11:23AM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Cita
Shock
I segueix fent la distribució de Dalbello risasrisas

No! Jo diria que ja fa uns anys que no.

Ell ara si de cas les ven, abans era el distribuïdor per Espanya guiño




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 08 January, 2014 11:29AM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,941
Cita
David_rD
Cita
Shock
I segueix fent la distribució de Dalbello risasrisas

No! Jo diria que ja fa uns anys que no.

Ell ara si de cas les ven, abans era el distribuïdor per Espanya guiño

possible el que dius Vergonzoso



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 08 January, 2014 10:45PM
Registrat: 10 anys fa
Publicacions: 248
Cita
Shock
Cita
David_rD
Jo el millor lloc per comprar botes que conec és el cèrvol blanc a la Molina, tothom sempre m'ha parlat molt i molt bé d'ell. Jo les botes les porto seves de quan feia la distribució de Dalbello... però jo no tinc cap mena de problema, esquio amb qualsevol cosa als peus, no em fan mal ni em toquen el que no sona maï.

Per cert... a veure si ens veiem algun dia!!

I segueix fent la distribució de Dalbello risasrisas

jo en porto unes i encantada pulgar arriba

Esteve si pots acosta-t'hi..........

Companys/es, perdoneu la meva ignorancia, pero... amb les botes, amb que et vagin be i mirar el tema del flex ja n,hi ha prou, no? Quin plus et poden donar al cervol blanc o a qualsevol altra botiga respecte d,alguna altra? La quantitat de models a escollir? Gracies pero endavant (es que jo ja estic mirant de reull unes botes, les meves del '96 ja han donat prou de si, i ara les noto fins i tot perilloses, no m,agafen a la zona de la canya).
Salut.

És molt professional amb el tema botes i el millor és la post venda; qualsevol tipus de problema amb les botes te'l soluciona.................és un crack pulgar arriba

Ah!!! i si vas......................diga-li que vas recomenat meu, del Mario i de la Cristina
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 08 January, 2014 10:52PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,941
Cita
egaskii
Cita
Shock
Cita
David_rD
Jo el millor lloc per comprar botes que conec és el cèrvol blanc a la Molina, tothom sempre m'ha parlat molt i molt bé d'ell. Jo les botes les porto seves de quan feia la distribució de Dalbello... però jo no tinc cap mena de problema, esquio amb qualsevol cosa als peus, no em fan mal ni em toquen el que no sona maï.

Per cert... a veure si ens veiem algun dia!!

I segueix fent la distribució de Dalbello risasrisas

jo en porto unes i encantada pulgar arriba

Esteve si pots acosta-t'hi..........

Companys/es, perdoneu la meva ignorancia, pero... amb les botes, amb que et vagin be i mirar el tema del flex ja n,hi ha prou, no? Quin plus et poden donar al cervol blanc o a qualsevol altra botiga respecte d,alguna altra? La quantitat de models a escollir? Gracies pero endavant (es que jo ja estic mirant de reull unes botes, les meves del '96 ja han donat prou de si, i ara les noto fins i tot perilloses, no m,agafen a la zona de la canya).
Salut.

És molt professional amb el tema botes i el millor és la post venda; qualsevol tipus de problema amb les botes te'l soluciona.................és un crack pulgar arriba

Ah!!! i si vas......................diga-li que vas recomenat meu, del Mario i de la Cristina

Home...............pots fer dues coses:

anar a una botiga i començar a probar, probar i probar botes i clar.............tens que estar-t'he una bona estona amb elles posades per veure si et sents bé, si no et fan mal............etc

O dos:
que el "venedor-profesional- et miri el peu ............no tots són iguals....................i et digui: anem per dos models en concret pulgar arriba

I a partir d'aquí, qualsevol problema que tinguis amb elles.........del que sigui................te'l solucioni;
fins i tot la meva filla portava un botí foradat a la seva mida jajajajaja

És molt important portar una bona bota que vagis còmode i que puguis transmetre bé.....................



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 08 January, 2014 10:59PM
Registrat: 10 anys fa
Publicacions: 248
Cita
Shock
Cita
egaskii
Cita
Shock
Cita
David_rD
Jo el millor lloc per comprar botes que conec és el cèrvol blanc a la Molina, tothom sempre m'ha parlat molt i molt bé d'ell. Jo les botes les porto seves de quan feia la distribució de Dalbello... però jo no tinc cap mena de problema, esquio amb qualsevol cosa als peus, no em fan mal ni em toquen el que no sona maï.

Per cert... a veure si ens veiem algun dia!!

I segueix fent la distribució de Dalbello risasrisas

jo en porto unes i encantada pulgar arriba

Esteve si pots acosta-t'hi..........

Companys/es, perdoneu la meva ignorancia, pero... amb les botes, amb que et vagin be i mirar el tema del flex ja n,hi ha prou, no? Quin plus et poden donar al cervol blanc o a qualsevol altra botiga respecte d,alguna altra? La quantitat de models a escollir? Gracies pero endavant (es que jo ja estic mirant de reull unes botes, les meves del '96 ja han donat prou de si, i ara les noto fins i tot perilloses, no m,agafen a la zona de la canya).
Salut.

És molt professional amb el tema botes i el millor és la post venda; qualsevol tipus de problema amb les botes te'l soluciona.................és un crack pulgar arriba

Ah!!! i si vas......................diga-li que vas recomenat meu, del Mario i de la Cristina

Home...............pots fer dues coses:

anar a una botiga i començar a probar, probar i probar botes i clar.............tens que estar-t'he una bona estona amb elles posades per veure si et sents bé, si no et fan mal............etc

O dos:
que el "venedor-profesional- et miri el peu ............no tots són iguals....................i et digui: anem per dos models en concret pulgar arriba

I a partir d'aquí, qualsevol problema que tinguis amb elles.........del que sigui................te'l solucioni;
fins i tot la meva filla portava un botí foradat a la seva mida jajajajaja

És molt important portar una bona bota que vagis còmode i que puguis transmetre bé.....................


Aha... be, crec que m,acostare al cervol que esteu dient, pero si les meves botes son amables i aguanten aquesta temporada, hi anire a finals de mars o abril. . moltes Gracies!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 09 January, 2014 07:48AM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 2,889
Jo també puc certificar que El Cervol Blanc es el millor lloc que conec per comprar unes botes , en Xapa et fa el que calgui per adaptar les botes als teus peus i cames .

Aqui [laneu.cat] hi ha un reportatge/entrevista de la botiga .



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 09 January, 2014 09:49PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 28
Hola a tothom.
Em sembla que m'heu convençut i hauré d'anar a veure en Xapa. Es diu així?
Shock, li puc dir tranquilament que vinc de part vostre?

Llàstima que el dia que hi vagi no crec que el pugui aprofitar per esquiar. Entre emprovar botes, suposo que haurà de modificar el botí ...... més o menys em sortirà com si anés a Andorra.

Ja us ho explicaré.

Gràcies
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 January, 2014 07:27AM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 2,889
Cita
esteve
Em sembla que m'heu convençut i hauré d'anar a veure en Xapa. Es diu així?
Shock, li puc dir tranquilament que vinc de part vostre?

Tothom el coneix com Xapa però es diu Miquel.
També li pots dir que vas de part meva , havíem estat veïns al edifici a on ja vaig tindre un apartament.



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 January, 2014 10:50AM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,941
Cita
bigxavi
Cita
esteve
Em sembla que m'heu convençut i hauré d'anar a veure en Xapa. Es diu així?
Shock, li puc dir tranquilament que vinc de part vostre?

Tothom el coneix com Xapa però es diu Miquel.
També li pots dir que vas de part meva , havíem estat veïns al edifici a on ja vaig tindre un apartament.

Del Xavi per un costat i de part de la Cristina i el Mario per un altre.....................

Evidentment que li pots dir que vas de part nostre pulgar arriba



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 January, 2014 04:56PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 28
Hola a tothom.
Demà al matí faig "excursió" i em vaig a comprar les botes.
Ja us ho explicaré.

Gràcies per tot.

Esteve
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 17 January, 2014 03:36PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 28
Bon migdia a tothom
Doncs aquest matí he estat a la botiga del Xapa.
Molt bé.
He pogut aprofitar la bota (de fet no estava gaire malament), i m'ha fet un botí totalment a mida dels meus peus.

Moltes gràcies a tots per la recomanació.
Quan les provi esquiant, ja us ho explicaré.

Esteve
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 January, 2014 07:57PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 2,889
M'en alegro de que t'ho hagi pogut solucionar



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.