MALALTS DE NEU

Publicat: 27 September, 2013 09:51AM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 112
Pensant ja en els proxims mesos m'estic plantejant apuntar als meus fills (filla de 10 anys i fill de 7 anys, tots dos esquiant des dels 5) a un club.
Fins ara feien el curset de dissabtes matí de Masella pero crec que a la meva filla ja li cal una altre cosa, doncs l'any passat estava al grup mes avançat.
Per tant, busco algún club que esquiï a Masella (doncs ens treiem els forfaits de temporada) i sobretot comentaris e impressions d'aquells amb experiències al respecte.
En principi, no busco tema competició ni aparcar els nanos tot el matí (esquiava amb ells de 9 a 10 abans del curset i al finalitzar el curset dinavem i tornavem a aesquiar) doncs vull tenir unes horetes per esquiar amb ells.

Moltes gràcies

Alex
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 27 September, 2013 11:15AM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Clubs i "no competició" en aquest país nostre és complicat, gairebé tots els clubs de per aquí van orientats en aquest sentit, però sent petits fas ben fet de que no vulguis que competeixin, als menys no de moment.

Jo no tinc fills però per a que poguis anar mirant aquí tens un llistat dels que treballen a Masella: [www.masella.com]

Tot i que no se perque diria que n'hi ha algun més... No entiendoNo entiendoNo entiendo




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 27 September, 2013 11:49AM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,941
Cita
al_bcn
Pensant ja en els proxims mesos m'estic plantejant apuntar als meus fills (filla de 10 anys i fill de 7 anys, tots dos esquiant des dels 5) a un club.
Fins ara feien el curset de dissabtes matí de Masella pero crec que a la meva filla ja li cal una altre cosa, doncs l'any passat estava al grup mes avançat.
Per tant, busco algún club que esquiï a Masella (doncs ens treiem els forfaits de temporada) i sobretot comentaris e impressions d'aquells amb experiències al respecte.
En principi, no busco tema competició ni aparcar els nanos tot el matí (esquiava amb ells de 9 a 10 abans del curset i al finalitzar el curset dinavem i tornavem a aesquiar) doncs vull tenir unes horetes per esquiar amb ells.

Moltes gràcies

Alex

Hola.....!!!

Tal com t'ha dit el David, és complicat trobar club d'esqui que no faci competició; tot i que hi han alguns que tenen la segona línia de club i que es dediquen basicament a esquiar però no sé que tal funcionen.

Jo tinc un filla de 11 anys i la tinc en un club de La Molina, el CEAC (Club d'esquí Alpí Ceretà) i com t'he dit, tenen també club però no sé què tal és........
avui en dia, tristement tots estàn orientats cap a competi Triste
tot i que et puc garantir que el nivell d'esqui que assoleixen és una passada pulgar arriba

Per mi, dels millorets a Masella és el CANM, el que no sé és si tenen la linia de club.......

Quan vaig apuntar a ma filla ara ja fa uns anyets, les meves prioritats eren que esquies amb gent de la seva edat, que fes amics esquiadors i evidentment, que tingui un bon nivell.........................i ara per ara, tot aixó ho estem assolint sobradament.;

és un orgull el dia que plou que la teva filla et digui: "mama..............si tu no vols esquiar em sembla bé, però jo vull pujar a pistes"



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 27 September, 2013 12:03PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 2,889
A Masella hi ha el Outback y el Elit Cerdanya que no fan competició , l'Elit si que te una secció de competició però no es el predominant al club.



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 27 September, 2013 12:35PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 112
Gracies a tots.
Començaré a mirar i ja us aniré explicant.
A veure si comença a fer fresqueta d'una vegada...........DiablilloDiablillo
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 October, 2013 10:45PM
Registrat: 10 anys fa
Publicacions: 3
Tambe hi ha el club de edelweiss a masella sense ser de competicio, els meus germans petits van anar-hi l'any pasat i estan encantats i repetiran aquest any, tinc entes que estan agafant força gent i el preu esta força be.

crec que la web es www.escolaedelweiss.com

molta sort !
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 22 November, 2013 07:44PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 112
Gracies.
Al final per la falta de temps els he apuntat als cursets de masella de cap d'any i de dissabtes matí.....la resta a esquiar amb mi.
A veure si l'any vinent ho miro amb prou temps, que era la meva intenció aquest any encara que entre una cosa i l'altra, la feian, etc.....res de res.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.