MALALTS DE NEU

Publicat: 24 November, 2013 10:51PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 5,172
yo subiré mañana si alguien esta por allí que busque a papa pitufo risasrisasrisasrisas .
si montáis alguna cosa entre semana quizás me apunte pulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 28 November, 2013 06:45PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
Acabo d'arribar !


Mare de Deu!....un dia de collons, una visibilitat excelent i força neu [trepitjada, com a mi m'agrada]



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 28 November, 2013 10:03PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 596
pulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 28 November, 2013 10:04PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 1,405
Pero tu no estabes amb els dolors y desmoralitzat per la boira aranesa......

No si ,...... la cabra pal monte ....... risasrisas

Fes una actualitzacio al post general , com per exemple ¿era obert el Jumbo?
..el dimarts era tancat , etc etc ,
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 28 November, 2013 10:16PM
Registrat: 10 anys fa
Publicacions: 248
Cita
mazingerZ
Acabo d'arribar !


Mare de Deu!....un dia de collons, una visibilitat excelent i força neu [trepitjada, com a mi m'agrada]

M,alegro per vos.. una cosa, que tal la neu, hi havia pedres? Varem anar el dissabte passat i amb el fred q feia la neu estava molt dura... massa pel meu gust. Aixo si, de neu n,hi havia en quantitat!pulgar arriba
Salut.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
perecato_
Publicat: 29 November, 2013 09:22AM
la neu bona, molt bona gràcies al fred, llàstima dels canons que a zones com la davallada no estava del tot ben escampada.

molt millor les pistes amb neu natural. freda i seca... mmmmm


per desgracia no varen obrir TK RASOS, un escàndol. i la zona de coma oriola la varen tancar per que pujaba un camió!!! ja em diràs

bé com sempre els comunicats de neu FALSOS.!!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 29 November, 2013 09:26AM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 23
Així inauguràvem nosaltres la temporada


Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 29 November, 2013 07:43PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
Cita
egaskii
Cita
mazingerZ
Acabo d'arribar !


Mare de Deu!....un dia de collons, una visibilitat excelent i força neu [trepitjada, com a mi m'agrada]

M,alegro per vos.. una cosa, que tal la neu, hi havia pedres? Varem anar el dissabte passat i amb el fred q feia la neu estava molt dura... massa pel meu gust. Aixo si, de neu n,hi havia en quantitat!pulgar arriba
Salut.

Segurament hi ha gent millor qualificada per contestar-te, però a mi em sembla que Masella sempre te aquesta neu "dura" , vaig notar-ho al anar a Arcalis i comparar.
A mi ja m'esta bé que sigui "granitzat" mentre no sigui tova/irregular........ i molt millor amb tan bona visibilitat.De pedres jo no n'he trobat, es clar que alguna n'hi ha però has d'esser molt soca per fotre- t'hi a sobre.
Un dia tan transparent que semblaba que podia agafar els pobles de la vall amb la mà smiling smiley
Ho he passat francament bépulgar arriba



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 December, 2013 10:08PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 596
Hola

Avui diumenge bona neu , sol i poca gent. Perfecte pulgar arriba aixo es tot smiling smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 December, 2013 11:18PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 768
Cita
Voj10
Hola

Avui diumenge bona neu , sol i poca gent. Perfecte pulgar arriba aixo es tot smiling smiley

Si jo tambe ho puc dir. Molt bon dia d'esquí
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 02 December, 2013 07:27PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
Aquesta semana a Masella!saltos de alegria al Abrigall amb tota la mainada de les escoles!Facepalm

risas



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 02 December, 2013 07:46PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 596
Cita
mazingerZ
Aquesta semana a Masella!saltos de alegria al Abrigall amb tota la mainada de les escoles!Facepalm

risas


Bueno a lo millor si vas am ells podras perfeccionar la tecnica risas, es broma noi. Et vaig contestar el comentari que li vas fer a Summit , pero em sembla que la esborrat. Bueno la mariscada per cuan.?
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 02 December, 2013 08:01PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
Cita
Voj10
Cita
mazingerZ
Aquesta semana a Masella!saltos de alegria al Abrigall amb tota la mainada de les escoles!Facepalm

risas


Bueno a lo millor si vas am ells podras perfeccionar la tecnica risas, es broma noi. Et vaig contestar el comentari que li vas fer a Summit , pero em sembla que la esborrat. Bueno la mariscada per cuan.?

Realment , crec que hauria de retirar inmediatament l'anunci de venta del material.
Tots tenim dies millors i pitjors.Si fos per l'ultim a Masella i/o el primer a Baqueira, jo també penjaria les botes definitivament.
La semana pasada vaig disfrutar molt de neu trepitjada y una visibilitat increíble...... i ja estic al 100% d'anims [altre cosa es el nivel que va progressan molt a poc a poc risas ]
Res del que soc, tinc i faig ha estat rapid ni senzill.....i crec que ella hauria de reprendre l'activitat amb tota tranquilitat, fent un pas enrrera i esperan progresar una mica més per pujar-la a dalt.



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 02 December, 2013 08:16PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 596
Cita
mazingerZ
Cita
Voj10
Cita
mazingerZ
Aquesta semana a Masella!saltos de alegria al Abrigall amb tota la mainada de les escoles!Facepalm

risas


Bueno a lo millor si vas am ells podras perfeccionar la tecnica risas, es broma noi. Et vaig contestar el comentari que li vas fer a Summit , pero em sembla que la esborrat. Bueno la mariscada per cuan.?

Realment , crec que hauria de retirar inmediatament l'anunci de venta del material.
Tots tenim dies millors i pitjors.Si fos per l'ultim a Masella i/o el primer a Baqueira, jo també penjaria les botes definitivament.
La semana pasada vaig disfrutar molt de neu trepitjada y una visibilitat increíble...... i ja estic al 100% d'anims [altre cosa es el nivel que va progressan molt a poc a poc risas ]
Res del que soc, tinc i faig ha estat rapid ni senzill.....i crec que ella hauria de reprendre l'activitat amb tota tranquilitat, fent un pas enrrera i esperan progresar una mica més per pujar-la a dalt.

Si si pero la mariscada per quan, que ets fas el longi risas
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 05 December, 2013 11:06AM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Cita
Voj10
Si si pero la mariscada per quan, que ets fas el longi risas

Mariscada? Algú ha dit... mariscada?????

I no m'heu avisat???

sorprendidosorprendidosorprendidosorprendidosorprendidosorprendidosorprendido

La mare que us va matricular!!!! risasrisasrisasrisasrisas




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 05 December, 2013 05:54PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 1,405
Cita
mazingerZ


Si..... jo, entre el setze i el vint us convido a tots a mariscada y viuve clicoq gelat .

Ah!....no he dit " de novembre" ?Palomitas - Popcorn Desembre DiablilloDiablilloDiablilloDiablillo

risas

Bromes apart, aquest dies tinc festa...també la primera setmana de Desembre i sempre algun dia "suelto" de la resta; només cal concretar i quedarpulgar arriba

risasrisasrisasrisasrisasrisasrisasrisasrisasrisasrisas
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 05 December, 2013 06:43PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
Acabo d'arribar de Masella....

Han estat uns dies DPM [ es pot dir, de puta mare? No entiendo ]

Bona neu i excelent visibilitat..... pulgar arriba



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 05 December, 2013 10:58PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 596
Cita
mazingerZ
Acabo d'arribar de Masella....

Han estat uns dies DPM [ es pot dir, de puta mare? No entiendo ]

Bona neu i excelent visibilitat..... pulgar arriba


pulgar arribapulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 January, 2014 12:08AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
Tot i la mancança de nevades,he passat uns dies molt bons a Masella; la neu esta molt bé i es aconsellable del totpulgar arriba



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 22 January, 2014 11:44AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 596
Cita
mazingerZ
Tot i la mancança de nevades,he passat uns dies molt bons a Masella; la neu esta molt bé i es aconsellable del totpulgar arriba

Tu no tenies una mariscada pendent de pagar ? No entiendo
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 22 January, 2014 11:25PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 1,405
Cita
Voj10
Cita
mazingerZ
Tot i la mancança de nevades,he passat uns dies molt bons a Masella; la neu esta molt bé i es aconsellable del totpulgar arriba

Tu no tenies una mariscada pendent de pagar ? No entiendo

eso eso, risasrisas i si es al refugi del niu d'aliga millor ....
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 23 January, 2014 02:07AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 906
Que día es? risas





Uploaded with ImageShack.us
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 23 January, 2014 08:13AM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Cita
Flikitosos
Que día es? risas

Dijous DiablilloDiablilloDiablillo




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 23 January, 2014 07:44PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,945
Cita
David_rD
Cita
Flikitosos
Que día es? risas

Dijous DiablilloDiablilloDiablillo

la mariscada?

vinc risasrisas

però al Niu no.....................por diorrrrr Triste



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 February, 2014 01:19PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 13
vaig estar ahir a masella i només puc dir que espectacular, la neu perfecte i ben trepitjada... la tosa es podia baixar a full... el forapistes ja estava bastant trepitjat del dijous que va ser el dia clau però encara es podia fer alguna sortida i vaig fer el canal que es junta als isards encara que no estava en les millors condicions. El park perfecte i amb molts salts de nivell assequible.

Salutacions
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
lnde7
Publicat: 01 February, 2014 04:24PM
Els diumenges l'estació continua estant a rebentar, no?
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 February, 2014 07:47PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 906
Cita
lnde7
Els diumenges l'estació continua estant a rebentar, no?

Diría que incluso más que el sábado.





Uploaded with ImageShack.us
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
lnde7
Publicat: 01 February, 2014 09:22PM
Jo fa anys que no la trepitjo per la massificació. Però a la meva parella l'hi agrada molt (també per proximitat) i m'hi volia fer anar demà...

Al final he estat prou perssuassiu.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 02 February, 2014 06:34PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Jo hi estat avui, he arribat tardíssim, cap a les 11, i he fet una mooooolt bona esquiada.

Tot obert i nomes cues serioses a Coma Oriola, 10 minuts. Al Jumbo 5 i a la Pia arribar i moldre. Al Pla de Masella després d'haver passat amb el cotxe ni ens hem apropat.




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 02 February, 2014 08:17PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 1,405
Cita
David_rD
Jo hi estat avui, he arribat tardíssim, cap a les 11, i he fet una mooooolt bona esquiada.

Tot obert i nomes cues serioses a Coma Oriola, 10 minuts. Al Jumbo 5 i a la Pia arribar i moldre. Al Pla de Masella després d'haver passat amb el cotxe ni ens hem apropat.

sorprendidosorprendidosorprendidosorprendidosorprendidosorprendidosorprendidosorprendidosorprendido
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.