MALALTS DE NEU

lnde7
Publicat: 02 February, 2014 09:14PM
Bufff... 5 o 10 minuts a mi ja em semblen horribles.

Estic massa ben acostumat a les cadires d'andorra i les neiges.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 03 February, 2014 12:57PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 9,466
Ahir va ser un dels dies mes forts de la temporada!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 03 February, 2014 07:06PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,941
Cita
David_rD
Jo hi estat avui, he arribat tardíssim, cap a les 11, i he fet una mooooolt bona esquiada.

Tot obert i nomes cues serioses a Coma Oriola, 10 minuts. Al Jumbo 5 i a la Pia arribar i moldre. Al Pla de Masella després d'haver passat amb el cotxe ni ens hem apropat.

Ahir estaves a Masella?

i no em vas dir res? LlorónLlorón

Deu n'hi dor que correcaminos que ets risasrisas

I del tema..........................jo vaig trobar moltissima gent; vaig marxar ràpid cap a La Molina a fer Coms com abduida risasrisas



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 03 February, 2014 07:10PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Si, el dia es va aixecar horrorós, així que després d'avisar tard a l'Uriloki TristeTriste vaig tirar cap a Masella que a les càmares pintava que estava bé. Cosa que així va ser.

Com deia una cua de 10 minuts, potser una mica menys al Jumbo per que ens vam empanar xerrant i res més destacable, a la Pia esquiant sols, fent les pistes noves que hi van fer quan van posar la cadira, algunes baixades sense trobar a ningú i a la cadira màxim 3-4 cadires "d'espera". No vaig dir-te res perque m'imaginava que estaries reclosa als Coms risasrisasrisas




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 03 February, 2014 07:54PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,941
Cita
David_rD
Si, el dia es va aixecar horrorós, així que després d'avisar tard a l'Uriloki TristeTriste vaig tirar cap a Masella que a les càmares pintava que estava bé. Cosa que així va ser.

Com deia una cua de 10 minuts, potser una mica menys al Jumbo per que ens vam empanar xerrant i res més destacable, a la Pia esquiant sols, fent les pistes noves que hi van fer quan van posar la cadira, algunes baixades sense trobar a ningú i a la cadira màxim 3-4 cadires "d'espera". No vaig dir-te res perque m'imaginava que estaries reclosa als Coms risasrisasrisas

Reclosa als Coms..................i disfrutant com una enana (de dalt a baix i ara per la dreta, ara per l'esquerra risasrisas.......... la part de dalt "tirale", però la de després del camí...........................uauuuuu què divertida estava)

I val a dir, que ahir estava millor la neu a La Molina que no pas a Masella; fins i tot vaig fer una Comella per darrera els canons que vaig flipar de com estava a les 13.30 Diablillo

(vaig pillar una cua al TGV que vaig marxar pitant sense ni pujar a la Tosa Triste)



Cristina2 - Shock-LM


Editat 1 vegades. Última edició el 03/02/2014 07:59PM per Shock.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 03 February, 2014 08:38PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Cita
Shock
I val a dir, que ahir estava millor la neu a La Molina que no pas a Masella; fins i tot vaig fer una Comella per darrera els canons que vaig flipar de com estava a les 13.30 Diablillo

Doncs havia d'estar espectacular per que a Isards/Cometa, a l'Excursió o Rovellons que és pràcticament tot neu natural estava sorprendidosorprendidosorprendidosorprendido




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 03 February, 2014 08:43PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,941
Cita
David_rD
Cita
Shock
I val a dir, que ahir estava millor la neu a La Molina que no pas a Masella; fins i tot vaig fer una Comella per darrera els canons que vaig flipar de com estava a les 13.30 Diablillo

Doncs havia d'estar espectacular per que a Isards/Cometa, a l'Excursió o Rovellons que és pràcticament tot neu natural estava sorprendidosorprendidosorprendidosorprendido

Sense trepitjar jjjjjj (la part de baix)

I vaig estar força estona per la Pía......rar no veure.ns



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 03 February, 2014 11:19PM
Registrat: 10 anys fa
Publicacions: 1,346
Cita
David_rD
Si, el dia es va aixecar horrorós, així que després d'avisar tard a l'Uriloki TristeTriste vaig tirar cap a Masella que a les càmares pintava que estava bé. Cosa que així va ser.

jajajajaja més val tard que mai no ??? A més ja has vist que trobo ràpid bones alternatives no?DiablilloDiablillo
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 20 March, 2014 07:38PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
.....pues si, ha sido un tipico dia de primavera; comienzas con nieve "dura" pero perfectamente pisada, despues esquias DPM un par de horas.....y ya te puedes largar porque es casi todo un patatal [excepto la tosa que se mantiene perfecta]



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 27 April, 2014 06:13PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
Doncs si, una vegada més.... ens ho hem passat de collons !
Una colla especialment ben parida i de "bon rotllo".pulgar arriba

cagumdeu!......... ara estic trist!Triste

Haurem de preguntar a la triple P quan comença en crono de compte enrrera!!!!!!Llorón



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 29 April, 2014 09:07PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 596
Cita
mazingerZ
Doncs si, una vegada més.... ens ho hem passat de collons !
Una colla especialment ben parida i de "bon rotllo".pulgar arriba

cagumdeu!......... ara estic trist!Triste

Haurem de preguntar a la triple P quan comença en crono de compte enrrera!!!!!!Llorón

Jo tinc una doble sensaciò , per una banda s'acabat pero per altra e conegut gent DPM . Gent D'Alp 2500 sou cojonuda MASELLA 2015
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 29 April, 2014 11:36PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
Cita
Victor_10
Cita
mazingerZ
Doncs si, una vegada més.... ens ho hem passat de collons !
Una colla especialment ben parida i de "bon rotllo".pulgar arriba

cagumdeu!......... ara estic trist!Triste

Haurem de preguntar a la triple P quan comença en crono de compte enrrera!!!!!!Llorón

Jo tinc una doble sensaciò , per una banda s'acabat pero per altra e conegut gent DPM . Gent D'Alp 2500 sou cojonuda MASELLA 2015

Crec que som igual de collonuts a l'estiu.....perque no montem un parell de quedades ?.......Segurament aixi es farà menys feixuga l'espera pulgar arriba



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 29 April, 2014 11:43PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 1,106
Cita
mazingerZ
Crec que som igual de collonuts a l'estiu.....perque no montem un parell de quedades ?.......Segurament aixi es farà menys feixuga l'espera pulgar arriba

m'apunto!!!saltos de alegria



Si la vida te da la espalda... Tócale el culo!!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 29 April, 2014 11:45PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
Cita
-santa-
Cita
mazingerZ
Crec que som igual de collonuts a l'estiu.....perque no montem un parell de quedades ?.......Segurament aixi es farà menys feixuga l'espera pulgar arriba

m'apunto!!!saltos de alegria

Ok,ok!.....anirem pulint el tema, però que voleu que us digui...... una paella al vespre,primera linea, vinet fresc.......un bany refrescant.... també mola, eh?smiling smiley



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 May, 2014 11:42AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
D'aqui un parell hores a la terraseta del Aromar a Platja d'aro...... qui es presenti, esta convidat a dinar y a unes cerveses gelades guiño

[abstenerse enemigos acerrimos del foro o acreedores varios]



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 04 May, 2014 06:29PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,941
Cita
mazingerZ
Cita
-santa-
Cita
mazingerZ
Crec que som igual de collonuts a l'estiu.....perque no montem un parell de quedades ?.......Segurament aixi es farà menys feixuga l'espera pulgar arriba

m'apunto!!!saltos de alegria

Ok,ok!.....anirem pulint el tema, però que voleu que us digui...... una paella al vespre,primera linea, vinet fresc.......un bany refrescant.... també mola, eh?smiling smiley

Vaaaaaa......!!!!

montem una kdd veraniega?

joer.......ara he vist que deies en un parell d'hores................però si no l'he vist!!!!

Jo m'apunto un altre dia Viva la cervezapulgar arriba



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 04 May, 2014 10:42PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
Es buena idea!

Oye, que se queda en un lugar y quien quiera/pueda, que asista.....
Unas birras, una cenita y un paseo crepuscular a la fresca, sienta bien en Barna,Roses, Ordino,Girona o Alp.
Lo importante es que quedemos. Personalmente me hara muy feliz no perder de vista a la peña, cagumdeu, jodidos,,,,os he cogido aprecio!!pulgar arriba
Dire mas:
Nevasport me ha ofrecido la oportunidad de perfecionar el esqui rodeandome de gente de la que aprender.....pero sobretodo de poder conocer a gente extremadamente diversa y sumamente interesante , con la que,de otra manera ,JAMAS hubiese coincidido. Ni cronologicamente, ni por afinidad, ni por ninguna otra razon.
Es ben cert que despres pases el sedaç..............però poca palla [ que en troves i no sempre la veus rapidament tot i considerar-me habil en aquests temes] la poca palla que es trova, va directe al contenidor d' organic. A pendre pel cul gent complicada,egolatra o directament trencada de cap.
Echo ya de menos la montaña, el frio, la emocion de los descensos........pero tambien a la gente con la que comparto todo eso.....Triste
Cagondios! estoy viejo chochon!Llorón
Asi que......... a hacer quedadas Nevasportianas pulgar arriba



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep


Editat 2 vegades. Última edició el 04/05/2014 10:46PM per mazingerZ.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 05 May, 2014 07:06PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Dia? Hora? Lloc? M'apunto!!!




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 05 May, 2014 08:04PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 596
Por supuesto que me apunto pulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 06 May, 2014 11:43PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 1,459
Cita
mazingerZ
D'aqui un parell hores a la terraseta del Aromar a Platja d'aro...... qui es presenti, esta convidat a dinar y a unes cerveses gelades guiño

[abstenerse enemigos acerrimos del foro o acreedores varios]

Epppp!! Saixo savisaaa amb temps!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 07 May, 2014 12:09AM
Registrat: 10 anys fa
Publicacions: 1,346
'jajajaja pq fer una kdd al Xanadú de Madrid? jajaja ho veieu molt forçat????
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 08 May, 2014 11:06PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 596
Cita
uriloki
'jajajaja pq fer una kdd al Xanadú de Madrid? jajaja ho veieu molt forçat????


A mi m'agrada molt Madrid i perque no un Xanadú pulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 09 May, 2014 04:57PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
Mai he enganyat a ningu i tothom sap que no tinc pasta [mai n'he tingut..però tampoc m'en ha faltat]
Per a mi, anar a esquiar, suposa una despesa important en l'economica familiar...... i ja fent'ho amb molt de compte, vaig sempre amb el cul a terra.
Em va comentar que es podria llogar un apartament a Andorra....i si ho fessim entre quatre o cinc, seria molt interessant i profitós .
Andorra te sempre millor neu, però significa gairebé el doble de temps per anar i tornar ; el tema frontera i el ko's de la capital [ i fins passat la massana] la fa un desti menys atractiu per mi a no esser de tractar-se de passar una quinzena i devant del telecadira mateix. La gasolina es més economica i gairebé ja pagaria la diferencia en consum.........però mai en temps.
No. Jo estic molt bé a Masella anant-hi tot xino .xano en un trajecte més que precios i relaxat. Alguna vegada faig un puja/baixa per tres horetes d'esqui ! ....es el que te pagar el forfait a 8€ /dia.
La veritat, però, es que alguna vegada m'he quedat al hotel perque amb al diferencia de consum de combustible i tinguen els apats inclosos, em surt exactament igual de preu....o fins i tot millor.
L'any passat varem sondejar el forum , en el sentit de buscar algu que tingues un apartament a la zona i l'hi interesses llogar-lo entre setmana, pero visquem en una societat molt individualista i ningu es va oferir.....ni a ajudar-nos a buscar [gent que tenen coneixement ampli de la zona].
Jo hi pujaria en un 90% , només entre setmana....i si es parles, deixeria totalment lliure els caps de setmana de temporada d'esqui.
En fi...... la veritat es que es temptador llogar-lo tot l'any.
El preu es força més baix, el llogater content de no tindre cada dia gent diferent......i , amb una mica d'ordre, una organització clara,molta paciencia, gran dosi de voluntat i un polsim de respectei solidaritat... en podriem gaudir acompanyats dels nostres. Tan si es tracte dels companys de Nevasport com si fos la familia avisant.ho amb temps.
Tot per un preu que no superaria mai els 150€ el mes , de mitjana, amb totes les despeses incloses, per poc que miressim de no despilfarrar en consum de manera absurdasmiling smiley



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 09 May, 2014 10:55PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 1,435
Mazinguer, a puigcerda buscant a finals destiu pots trobar alguna ganga.

Jo dos temporades vaig llogarne un amb 5 amics per 70€ mes. Si no vaig equivocat els meus companys el continuen llogant, pero si mai queda lliure ja et fare el xivatasso.

Obviament, pel preu, es tracte dun pis vell 3 habitacions, 5 llits). Pero a base de temporades li van/vam/estan rentant la cara. (Una pintada, canvi de part de la instalacio electrica, algun moble reaprofitat, etc.)
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 13 May, 2014 10:49AM
Registrat: 10 anys fa
Publicacions: 1,346
Prova a fer-ho al revés...

Busca un apartament amb prous habitacions i lloga-les per temporada d'hivern a gent i igual et surten més dels que et penses.

Mira't cap a Cerdanya francesa, a Bourg-Madamme mateix o Ur... i veuràs que hi ha coses ben interessants. (o a Porta)



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.