MALALTS DE NEU

Publicat: 23 August, 2012 09:53AM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Estarracat m'he quedat aquest matí llegint la notícia d'El Periòdic d'Andorra que Thomas Cook portarà a 12.000 esquiadors via Alguaire, d'entrada m'alegro que els meus amics andorrans poguin fer negoci amb aquests turistes, xapó per ells que porten treballant aquest mercat de fa molts i molts anys, felicitats pels bons resultats de la bona feina pulgar arribapulgar arriba

Però que amb la que està caient i les estacions públiques que tenim a Catalunya seguim subvencionant aeroports per a turistes que marxen fora del país és de jutjat de guàrdia!! Faria bé aquest gran "paladí" que treballa durament per la salvació de Vallter en investigar perque la Generalitat es gasta una morterada de diners en un aeroport ruïnos (Aprovat sota el seu mandat...potser és per això que no diuen res) per a que els esquiadors britànics vagin a deixar-se els seus doblers al país dels Pirineus i no pas a Catalunya, potser així si que rebria suports i no dient les tonteries que diu sobre Vallter.

En fi... no anem pas bé... i no sempre la culpa és de Madrid com alguns ens volen fer creure, a casa tenim cada cosa que n'hi ha per llogar-hi cadires!! Enfadado - AngryEnfadado - AngryEnfadado - Angry




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 24 August, 2012 11:19AM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,482
Sempre no. Faltaria més!

I és que per més que s'han mirat lo de l'esquí, en Pujol escribia sobre el tema, no s'ha sapigut o volgur fer.

Eps! No només des de la política.

Des de l'empresariat tela eh! Però tela.

I despertem-nos d'una vegada, aquest país als anys 80 era un país tipus Rumanía.

Millor pel tema del turisme que allà no hi és. Però sense tirar cohets.

Només cal parlar amb gent autòctona del Pirineu que n'expliquen cada una.....


Ara, tornant al tema, fer-los aquest favor als andorrans sense treure'n pas profit aquí, és ser del género bobo que en diuen en castellà.

Marca pròpia ja!



Neu pols, tot obert.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 26 August, 2012 01:02PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 556
Al meu poble a aquesta situació en diuen ser banyut i pagar el veure.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 26 August, 2012 01:11PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Cita
Garreta
Al meu poble a aquesta situació en diuen ser banyut i pagar el veure.

pulgar arribapulgar arriba




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 September, 2012 04:05PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 556
Amb la pujada de l'IVA , potser nosaltres tornaren a pujar a Andorra i despres de l'esquiada a baixar formatge, mantega..... per tota la familia i amortitzar l'escada.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.