MALALTS DE NEU

Publicat: 27 February, 2012 12:11PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 56
Bon dia,

Ahir esquiant vaig caure i em vaig clavar el bastó als pantalons. Parte: Forat a l'alçada del tormell dret d'uns 2-3 cm de longitud.

Algú sap com ho puc arreglar? Estic buscant alguna solució que faci que el pantaló no perdi la impermeabilitat del gore-tex. Es que em sap greu comprar-me uns de nous pq són de l'any passat!

He estat llegint pel foro i hi ha gent que diu que amb cinta americana ho ha solucionat i altres que recomanen un producte anomenat SeamGrip. Algú el coneix i sap on comprar-lo?

Algú té idea de que es millor o com ho puc solucionar? Si algú coneix alguna tenda a bcn on m'ho puguin arreglar també m'aniria bé.

Gràcies!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 27 February, 2012 12:27PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,941
No sé com es diu el liquid però en el mercat hi ha una mena de liquid que és per segellar les costures; es a dir, l'has de cosir i després possar-hi el liquid aquest i et queda perfecta pulgar arriba

Jo el vaig veure al Viladomat d'Andorra.



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
uriloki
Publicat: 27 February, 2012 01:45PM
ja sé que igual... està fora de lloc però... si el forat es a l'alçada del tormell, vols dir que cosint normal amb un "parche" per darrera... no ho tindràs sol·lucionat?No entiendo ho dic pq a l'alçada del tormell normalment hi va la funda aquesta per sobre la bota i la propia bota... no sé jo si el goretex en aquesta zona en concret... es massa important.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 27 February, 2012 01:48PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 56
Si, tens raó, el que passa es que ja que ho haig de cosir ho vull fer bé. Són uns pantalons bons, que em van de conya i vull mirar a veure si pot quedar ben arreglat.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 27 February, 2012 02:09PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 39
Has provat a posar-te en contacte amb la casa de Gore?
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 27 February, 2012 03:14PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 56
No, no m'he posat en contacte. Tot i que he llegit gent que ho deia, no sé si es faràn càrrec d'una cosa que no es que hagi sortit defectuosa sinó que ha estat culpa meva...

Bueno, per provar-ho no perdo res...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 27 February, 2012 03:36PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,941
marc.............crec que jo t'he donat una solució però veig que no és el que esperaves Triste



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 27 February, 2012 03:46PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 56
No ens enfadem Cristina! smiling smiley

A veure, aquesta tarda aniré a la meva botiga de montanya de confiança a veure si tenen el líquid que em comentes... Si el tenen doncs perfecte, a cosir i després segellar amb el que em dius!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 27 February, 2012 11:14PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 11,233
a mi em va passar una cosa similar als alps , un forat al cul d´uns 7 cm , degut a les roques o als arbres


els vaig portar a una costurera , al costat de ca meu , una dona sabatera que arregla sabates y es experta costurera y me´ls va cosir i va posar un parche protector , total 7 € , aquesta dona es una crack !! sorprendido



Solo aquel que haya comido ajo nos puede dar unas palabras de aliento

Ser vlogger es duro, pero colonizar Narnia a lomos de una minipimer lo es más. Con todo, ambas cosas intento hacer.
Yo hago esquí extremo : voy de extremo a extremo de la pista
Los caminos del esquí son inescrotables ...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 28 February, 2012 12:14AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 7
Hola! Sóc nova per aquí... però... m´ha cridat l´atenció el tema perquè a mí em va passar el mateix fa uns dies...

Em vaig fer un tall (1 cm aprox.) a la part baixa del pantaló... Vaig anar a preguntar a la tenda d´esquí per si hi havia alguna sol.lució, ja que també són bons i de l´any passat!

Em van comentar que essent en aquesta zona, portant la funda sota, etc., no es veuria afectada la impermeabilitat, i que el millor que podia fer era cosir-ho i ja està. Em van comentar que si m´hagués fet un tall gran pel cul o una altra zona "més delicada" que sempre es pot enviar al fabricant i demanar que t´ho reparin (jo vaig entendre pagant, és clar!), però... aleshores... oblidat del pantaló per la resta de la temporada...

Salutacions,

Noelia.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 28 February, 2012 07:26AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 39
Ho dic per que a mi hem va passar quelcom semblant, es a dir pantalons d'un any, de gore bastant bons i amb un tall totalment culpa meva (un crampó), i al posar-me en contacte amb ells es van fer càrrec de tot. Millor que ells no t'ho arreglarà ningú. Per provar no es perd res.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 28 February, 2012 09:40AM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 2,889
Això t'ho poden reparar a Forming , a la meva companya li varen escurçar les mànigues de la jaqueta de Gore i semblava fet de fabrica , ames el preu molt raonable .



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 March, 2012 10:36AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 56
He trobat unes modistes al meu poble que em diuen que m'ho poden arreglar. Diu que em faràn un parche amb algo semblant a la cinta americana i ho cosiràn tot de manera que quedi completament impermeable. Diu que ho han fet altres vegades.

El líquid que em comentàveu no l'he trobat enlloc, ni a tendes especialitzades ni al decathlon.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 March, 2012 01:12PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 194
Si és de la marca Gore Tex, ho podeu portar a qualsevol botiga de muntanya que vengui productes Gore Tex i ells ho enviaran sense cost a la fàbrica Gore Tex. Fins ara he tingut el dubtós honor No entiendo de carregar-me tant els pantalons com la funda amb els grampons i el piolet i en tots dos casos, m'ho van arreglar directament a Gore Tex, sense pagar res. Òbviament la reparació es veurà ja que l'hi afegeixen un "parche" però en termes d'impermeabilitat, no es nota la diferència.

He dit botigues de muntanya perquè en les d'esquí, si que he tingut problemes i m'ho volien cobrar... no tenen molt clar com funciona el tema de les reparacions de roba Gore Tex.



... buscant el silenci de la muntanya, les pales de neu verge i un fricandó de vedella tant bo com el de Ventolà smiling smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 March, 2012 09:36PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 39
Jo estic amb Serguei... a mi tambe hem van arreglar els pantalons amb un forat fet amb els crampons... si tens alguna botiga de confiança que venguin Gore, ells t'ho enviaran... a ells no els costa res.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 09 March, 2012 11:24AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 42
Si es pot, cusir és la millor sol-lució. Si no, i si només són 2-3 cm, jo m'hi posaria cinta americana per dintre....smiling smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 15 March, 2012 04:39PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 56
Bones!

Ja tinc els pantalons d'esquiar arreglats i la veritat es que els he probat i han anat perfectes!

Us explico una mica com he solucionat el tema. Primer de tot comentar que els vaig portar a la tenda de montanya on els vaig comprar i em van dir que els podíen portar a la casa Gore-Tex però que m'oblidés dels pantalons per el que queda de temporada. Em van dir que triguen entre 1 i 2 mesos per arreglar-los.

Per tant, com que el tall era petit i abans d'oblidar-me dels pantalons per aquesta temporada, vaig explorar altres opcions. Vaig anar, doncs, a una tenda a prop de casa on arreglen roba i em vàren comentar que n'havíen arreglat varis. Tan sols em van dir que havía de comprar aquest pegament en concret:



Total el que m'han fet ha estat posar un pedaç per darrera del pantaló (sota el forro) i enganxar-ho amb aquesta cola que impermeabilitza i enganxa la peça. Després ho han planxat i ha quedat perfecte!

Així que, problema sol·lucionat!
Gràcies a tots!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 March, 2012 09:41AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 39
Un detall, jo he arreglat els pantalons amb la casa Gore aquest mateix hivern (gener) i en una setmana i mitja els tenien enllestits, de fet els de la tenda hem van comentar que tenen un molt bon servei post-venda (suposo que s'ho deuen cobrar amb les peces noves).
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 March, 2012 10:25AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 56
Ostres!

Doncs si ho arribo a saber... no sé és el que em vàrem dir a la tenda de cofiança amb el que vaig creure en ells...

Bueno, ara ja està, ja està arreglat però va bé saber-ho per seguents vegades
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 March, 2012 12:36PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 39
Per suposat, lo important es que ja ho has solucionat i a sobre t'ho han fet bé...ara l'ho important es no tornar a fer un forat...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.