MALALTS DE NEU

Ferran72
Publicat: 21 November, 2010 06:01PM
Hola tots

Comencem temporada i el de sempre dos pistes obertas a masella i els clubs d'esqui baixant com si fos una proba de la copa del mon.

Sobretot la escola del may luengo que son uns kamikazes,per aixo ja van de Blanc i vermell con la bandera japonesa, no poden baixar com bojos quan tothom va per el mateix lloc.

Un club te que reapectar les normes de conducta a les pistes i mes quant momes hi han dos obertes.

No sol es May luengo, tambe els masella team y els que van de groc amb la propaganda de seat.
En lloc de disfrutar esquían estas patín per que no es portin les filles per devant

Salut
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 22 November, 2010 09:31AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,105
Si tots els que pensen igual, posesin una reclamació a l'estació, voriem quina resposta tindrien, mentres no es fagí rés tocarà patir.



RodaNeu / Salut i Força
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 22 November, 2010 09:48AM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 19,945
Si Ferran

però hi havian alguns particulars que....ya les vale Triste



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 22 November, 2010 09:51AM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Cita
Cristina2
Si Ferran

però hi havian alguns particulars que....ya les vale Triste

Totalment d'acord amb el tema dels particulars ... peró si als clubs i de petits els hi ensenyen que s'esquía així imaginat quan no estiguin controlats, siguin adults i particulars ... en fi, jo ja vaig escriure sobre aquest assumpte fa molt de temps i la veritat és que les coses no segueixen igual, sembla que van a pitjor LlorónLlorón




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 22 November, 2010 10:53AM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 766
Doncs sembla que no nomes som els surferos els que anem com bojos..... Diablillo

Jo fa un temps que poso una reclamació a La Molina sempre que puc, coses personals. Em sembla que no serveix de gaire...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 22 November, 2010 10:59AM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 19,945
Cita
amancho
Doncs sembla que no nomes som els surferos els que anem com bojos..... Diablillo

Jo fa un temps que poso una reclamació a La Molina sempre que puc, coses personals. Em sembla que no serveix de gaire...

A mi amancho, el que més em molesta dels surferos, no de tu evidentment jajajaja

es que van buscant els saltets i te'ls trobes on menys t'esperes; millor dit, et sorten d'on menys t'ho esperes

i m'enprenya per que la majoria no vigilen Llorón

I ahir.....era una mica parc d'atraccions Triste



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Ferran72
Publicat: 22 November, 2010 02:52PM
Jo nomes vol dir que a l'estacio de font romeu els clubs quant baixan per pistes on hi ha ambient familiar pasan en fila de u i a molt poca velocitat.
Tan difícil es tindre un comportament civic quan nomes hi han 2 pistes obertes i tothom te que baixar pel mateix lloc.

Respecte al club may luengo sembla que estiguin fem el Servei militar a jaca.

El tema dels surferos es com la lotería de Nadal " y si cae aquí" es una sorpresa per a on poden sortir.
Salut
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 22 November, 2010 02:54PM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 19,945
Es que el May Luengo es disciplina a tope risasrisas

no els has vist mai pujant l'Estadi a peu amb els esquis al hombro?



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 22 November, 2010 03:10PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,105
Li vè de familia, jajajaja.



RodaNeu / Salut i Força
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Ferran72
Publicat: 23 November, 2010 10:12PM
Jo els he vist pujan la olímpica a peu quant estaba tancada fa tres temporadas i si no feian el temps a torna pujar.
Jo crec un club d'esqui de nens ha de ser mes familiar no militar
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 27 November, 2010 11:13PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 11,233
exacte pulgar arriba

malgrat que tinc una samarreta del club Masella Team , mai he estat ni estare en un club d´aquests , tinc experiencies dolentes al respecte ...

tinc dos amics ( dos ex-alumnes de bateria y de matemàtiques ) que han estat a clubs d´esqui .

- guiant a un d´ells ( un nano d´un club de La Molina ) per itineraris de Masella i avans preguntan- li que feien exactament a les clases , vaig veure una desompensació brutal en tecnica .

Basicament els enseñen a anar com kamikazes , cada any es lesiona algu ( akell any un amic del meu amic es va menjar una pilona del TK "Tossa" de Masella !! sorprendido baixant per "Jardi Alpi " ... ) , els hi foten les fixacions al maxim perque no els hi salti un esqui en un moment de força i per si cauen i es poden aixecar , esgarrepar les máximes milèssimes de segon sorprendidosorprendido , fan bastants exercicis de centralitat i propiocepció , pero tampoc saben perque ho fan , diguessim que son com robots fan les coses sense saber perque les fan nomes perque el profe ho MANA , estan obsesionats amb la velocitat , no saben RES de muntanya , no miren el paisatge , no els importa res l´entorn , no tenen ni idea de esquiar fora de pista , ja no parlem de pales dretes , allà no els pots portar simplement no tenen tecnica per baixar pales molt dretes , no saben ni el que es el viratge per salt classic.

Tambe de veguades els sento parlar al telecadira y flipo bastant amb les converses , normalment son com les converses del nens pijos sobre cotxes o motos : marques , models ....


No se pero el que veig jo es lamentable , a més em sembla patetic que una estació com La Molina per exemple es volqui de forma tan bestia amb la competició ( que inclus tenen una pista d´entrenaments per ells sols a Roc Blanc ) i en cambi desprecii el freeride i l´esqui fora pista .

Jo el que tinc clar i el que veig en el meu entorn es que en els clubs els hi renten el cervell , i a mes es lesionen molt .... si tingues fills mai els portaria a un club d´esqui alpi , MAI , els portaria a un centre excursionista .

Ara sortira l´Snowcowboy dient que no tots els clubs son com dic jo y espero que sigui així risasrisas


[www.nevasport.com]



Solo aquel que haya comido ajo nos puede dar unas palabras de aliento

Ser vlogger es duro, pero colonizar Narnia a lomos de una minipimer lo es más. Con todo, ambas cosas intento hacer.
Yo hago esquí extremo : voy de extremo a extremo de la pista
Los caminos del esquí son inescrotables ...


Editat 1 vegades. Última edició el 27/11/2010 11:16PM per Javi_Tron.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
The Cowoby
Publicat: 28 November, 2010 05:19PM
El problema Tron és que de vegades tens raó i la realitat s´assembla massa al que dius. Tot i que........ no tot està fet pel mateix patró. Aguns fins i tot ens barallem per com es fan les coses i així ens va. El pitjor Tron ja no és el que dius, el pitjor és que tothom es creu amb el dret ( i m´hi incloc perquè a vegades...) de dir què és l´esquí i com s´esquia. L´esquí, com dius, són moltes coses. Els clubs (en general), només saben de córrer i de competi, no formen completament persones en la neu (malgrat s´intenta). I a vegades també mires el calendari i flipes amb la quantitat de curses. Aquí quan s´entrena? A l´estiu? Si tens pasta, no? En realitat, què és l´esquí de competi? A quin nivell? Ho deixo així a l´aire. Els nens han de fer més el jabalí, però amb control. Apart, conec uns quants que s´afarten de passar pals. Els acaba essent avorrit. I el problema tampoc acaba de ser el passar pals. El problema és que no passen pals divertits.
Jo sóc de l´opinió que els campions te´ls trobes de txurra. Si el veus ajuda´l, però no et pensis que qualsevol pot convertir-se en un crack. I menys que tú el convertiràs en un crack. La vanitat de molts entrenadors (tots en tenim, jo no m´escapo tampoc) fa que es vegin coses bastant bastant maldestres per dir-ho d´alguna manera. De vegades un es pensa que el nen esquia millor cada cop perquè l´ensenyes tu. I així és, però no sempre. Hi ha nanos amb un talent que supera qualsevol entrenador normalet (que és el que hi ha). Amb qualsevol que l´entrenès milloraria i ho faria de cojones. Els entrenadors o professors ens hem de dedicar a posar les millors condicions. No la nostra cara i la medalleta de "que guapo que sóc". Jo he vist una mica de cada. Per desgràcia m´he tingut que empassar un parell de "medallistes".
I una altra cosa. Jo me la he trobat molts, molts anys. En aquest mundillo, per dins, tothom calla. Poca gent m´he trobat jo, i penso que he tingut sort, que t´expliqui bé les coses i t´ensenyi bé a ensenyar bé. I a entrenar ja ni t´ho explico. I ja sabem del peu que calcen alguns "superentrenadores". Molt crit i mala ostia. Es fixen amb uns i els altres els deixen pels altres. I als entrenadors molts cops que s´espabilin. No són professionals? Doncs que treballin. I això tampoc és així. Conec a uns quants directors tècnics que mucho director i poco tècnic. Apart dels monòlegs. Que són més pesats que els meus. I mira que jo sóc pesadet, que ja ho sabeu... DiablilloDiablilloDiablilloDiablillo I fins i tot tenen més raó que jo !!! Sembla impossible oi? risasrisasrisasrisasrisas

Ara bé, penso que alguna cosa no l´has encertat. Esport a cert nivell comporta un risc. I les lesions toquen. Tard o d´hora però toquen. Jo mateix em vaig petar ben petat i de la manera més estúpida, burda i lenta. Sí lenta noi, lenta. Del tema de les fijates, jo no ho he vist amb canalla tendre. I ho he vist en un parell de jabatos majors d´edat. Encara que també et dic que tot és possible, però ja saps que els nens tenen tendència a vacilar més del compte i generalitzar una mica a l´engròs. Els fa gràcia.


I Tron, tens una "obsessió" amb el fora-pista i les pales guapes bastant gran. Jo sé que t´agrada molt. Però ni tanto ni tan calvo. A la canalla se la treu a passejar i a tirar-se per tot. I com en tot en aquesta vida, se´t dóna millor allò que més toques. La idea és que els nanos tinguin recursos. Ara de la idea, al que hi ha....
Respecte al freeride Molinense. No és que La Molina sigui Revelstoke precisament. Sense voler faltar però sol haver-hi menys neu i de pitjor conservació (pel poc que he vist però també pel que m´han dit). Així que entenc que no es despreciï, és que hi ha el que ha.
Apart, particularment l´actitut general freerider té una contradicció. "No volem semblar uns pijos, però uns quants (bastants) ho som." Això és del que van aquests senyors. Molta postura, molta barba, molta birra, festa, porretes, jijiji, jajaja, muntanyeta, etc. I puc dir-ho perquè els conec a uns quants i ja m´hi barallo una mica. risasrisasrisasrisas Jo el que els critico no és el que fan, tots tenim contradiccions i coses que no acaben de lligar. Jo del que em queixo és de la poca "venta positiva" que fan de sí mateixos. Si volen que els vagi bé, que acabin de tirar-se a un circuit de proves guapo (tipu ElDorado) però que entenguin que el que fan a més nivell requereix alguna més que uns col-legues, un kicker, una pala de pow, postura i huevs. Els entrenaments d´alpí del senyor Morrison ningú se´ls mira. Els entrenaments a park del senyor Morrison ningú se´ls mira. El que li diu el metge tampoc surt.

De tornada, també estic d´acord amb tú amb el tema de com es tracta el forapi. Sembla que només es pugui fer gir curt. Si la pala és txunga, la neu una me, i és estret, doncs està claríssim. Però amb pala llarga, ampla, etc, no entenc l´obssessió de molts companys de feina pel gir curt. A mí ja m´ho diuen. No corris taaaant. I vaig a dos per hora... però bueno, a vegades hi vaig fortet, diuen vamos... Així que ja veus el nivel Maribel. Em fa gràcia la pretesa obssessió pel GS d´alguns i quan la neu és bona a fora no s´hi tiren a degüello. Però si està tou!!! risasrisasrisasrisas Fins que hi empotres el cap, que ja us dic que ja no és tan tou... risasrisasrisasrisas

Per acabar, em reitero amb tot el que vaig dir en aquell post. Però entenc que no tot s´està fent bé. De fet, ara recordo quan vaig anar amb la Cris i la Carme, a la pista de l´Estadi un entrenador amb els nanos petits, petits, gas a fondo. Estava la pala plena, plena de collons de gent. Jo ja t´ho dic. No tincs huevos a tirar-me allà a saco amb tanta gent. I molts pocs sustos he tingut, molt molt pocs. I per alguna cosa és. Però tot i així, seguim. A La Molina hi ha molts, molts clubs. Però també hi ha molt babau. L´Estadi és una pista per gent de nivell. I si els clubs baixen a saco estan fent-ho per un lloc adequat. Els babaus que van a saco i no controlen són els que han de fer-s´ho mirar. I això costa. Però també entenc que a segons quins llocs els clubs haurien d´aixecar el peu i no ho fan. Aquí tothom s´ho ha de fer mirar. I jo penso que falta control i algú físicament que l´exerceixi i que eduqui. No només que foti el pal.

Jo ja ni m´hi dedico a tot això. Busco però no trobo el meu lloc. Asíng que... ja veurem.


PD:I per cert. Molta gent pensa que els profes o els entrenadors són superbons i uns supercracks. I no és veritat. Com a totes les feines hi ha de tot. I evidenment, bons bons, poquets i una massa general boneta i un reducte de cafres. Encara que sembla que la cosa s´estigui piramidant. I no és només culpa dels profes. En aquest tema hi ha molta, molta tela per tallar. Molta.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
The Cowboy
Publicat: 28 November, 2010 06:03PM
Ja no sé ni escriure Cowboy tu!! risasrisasrisas

Parlant de coses Tron:

8.- Deficiencias en la programación deportiva
El director técnico de la Federación catalana de esquí, Quim Carreras, desvela la otra cara del síndrome de Peter Pan: el temor a crecer para no ser excluido, y lo enlaza con otra de las causas (ésta de tipo interna) del no despegue del esquí en España: la ausencia de una sólida estructura en la Federación española.
«Están exprimiendo a los chicos. No tienen paciencia. Se les piden resultados y resultados, y si a los 21 años no los han conseguido se les echa del equipo nacional y que se busquen la vida. No hay programación ni planificación coherente desde la base; no se respeta el trabajo de los entrenadores de aquí y se pone a los jóvenes en manos de gente de fuera que vienen a lo que vienen. Es imposible hacer las cosas bien hechas con la ausencia de estructura técnica y federativa que existe hoy en día».

Això està tret de:

[www.nevasport.com]

Menció especial d´un article de la FCEH que "parla" en Kim. Us el podeu descarregar en pdf.

[www.esportsdhivern.cat]

Sé que en aquest fòrum hi ha qui no té massa clar el paper d´aquest senyor i d´altres. Jo el que sí sé és que no té pèls a la llengua i l´he vist pencar molt. Pencar de pencar, s´arremanga més del que caldria. N´hi ha que no s´arremanguen gens. Com tothom segur que s´equivoca. Però hi ha comentaris i coses que ha dit i escrit que penso són molt bones i que té més raó que un sant.

I com podeu veure, a la Claudia també la van deixar penjada a la RFEDI. Com a Capdevila, Mireia Belmonte, Morlans,..... No per tenir el papa que té, la van ajudar no. Ja ho veieu. I el Pol s´ho està currant molt, però l´equip no és RFEDI pur. Penso que paga la RFEDI però entrena amb uns guiris. En Terra em sembla que també. Remeneu que trobareu info per la xarxa.

Perdoneu-me les totxanes però jo no sé fer amics als foros... risasrisasrisasrisasrisas És el boom immobiliari que encara em dura. risasrisasrisasrisasrisas

TXIST!

risasrisasrisasrisasrisas
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
The Cowboy
Publicat: 28 November, 2010 06:04PM
Perdó!

L´enllaç de la revista, l´article en pdf està en el num 2 de l´any 8. És el de la dreta... XDDD

Dw!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 28 November, 2010 07:10PM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 19,945
M'ho llegit molt ràpid (ho sento però estic una mica petada de baixar l'Estadi risasrisas)

Tal com dius..... no tot és així, per sort.

Un exemple que ja l'he explicat.

l'èquip on està ma filla, en el seu grup Alevins 1 sols varen passar pals crec que 2 ó 3 dies a la temporada; és cert que tampoc van tenir possibilitat per falta de neu, però..... no haguessin fet masses més dies tampoc.

Doncs a les curses queden darrera dels clubs més canyeros excepta una cursa, una mena de Cross de final de temporada que es fa al Pas; allà van quedar super bé pulgar arriba

Perquè? per que s'han dedicat a esquiar, a anar al Circuit de Cross que hi han als Alabaus, fer neu verge quan han pogut, fer salts, fer la cabra però....esquiant.

Ja tenen temps de passar pals pulgar arriba

Per que també puc dir un cas que conec, d'un nano 15 anys que va boig per deixar la competi per que s'han cansat de passar pals;

estava en un dels club canyeros de LM (a LM hi han dos forts), on passan pals desde ben principi i fan pals i pals i pals i pals Triste

M'en vaig a votar risasrisas



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
The Cowboy
Publicat: 28 November, 2010 07:13PM
El problema que tenim tu i jo Cris és que no podem tornar a tenir quinze anys i passar pals i pals i pals... risasrisasrisas

Ja m´entens.

Vota, vota.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 28 November, 2010 07:50PM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 19,945
Cita
The Cowboy
El problema que tenim tu i jo Cris és que no podem tornar a tenir quinze anys i passar pals i pals i pals... risasrisasrisas

Ja m´entens.

Vota, vota.

Ja he votat smiling smiley

jo vaquero...............ja vaig a esquiar i aprendre més i més pulgar arriba



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
The Cowboy
Publicat: 28 November, 2010 08:17PM
Ains Cris... Jo també, però és que quan les peles i el jalar depenen d´això la mirada canvia.

Per cert, abans de que m´ho diguin amb tota la raó. Volia dir Mireia Clemente i no "Belmonte". Se m´ha anat la flapa.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 29 November, 2010 09:41AM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 766
No sóc esquiador i no entenc de tècnica d'ski, però haig de dir que veure a la filla de la Cristina baixar pel tub de La Masella amb neu pols es un plaer. Ja els agradaria a molts....

Tampoc voldria crear polèmica, però si l'únic que saps es anar ràpid, no saps res. Ja estic una mica cansat de ser "atropellat" per clubs d'ski a LM...

Sempre faig l'esforç per que l'unica persona que poso en perill quan baixo es a mi mateix. I no us equivoqueu, baixo cagant llets.... però sempre vigilant a qui porto davant i aquí porto darrera.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 29 November, 2010 10:00AM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 19,945
Cita
amancho
No sóc esquiador i no entenc de tècnica d'ski, però haig de dir que veure a la filla de la Cristina baixar pel tub de La Masella amb neu pols es un plaer. Ja els agradaria a molts....

Tampoc voldria crear polèmica, però si l'únic que saps es anar ràpid, no saps res. Ja estic una mica cansat de ser "atropellat" per clubs d'ski a LM...

Sempre faig l'esforç per que l'unica persona que poso en perill quan baixo es a mi mateix. I no us equivoqueu, baixo cagant llets.... però sempre vigilant a qui porto davant i aquí porto darrera.

pulgar arriba

M'has emocionat jajaja



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 29 November, 2010 10:16AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,105
No i hà planificació del sistema educatiu vers la neu, i la que tè la RFDI es totalment partidista vàn a la seva bola, pasant de qualsevol criteri coherent, tampoc es que disposin de recursos suficients per comentçar a treballar a nivell general, i desprès de provar els 2 sistemes on el primer era per 4 gats i el segon hà sigut obrilo més a tothom, pels mateixos resultats millor l'ùltim que a més gent arriva.



RodaNeu / Salut i Força
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
joaquinnoesquio
Publicat: 29 November, 2010 07:59PM
Per opinar d'un club haurieu de conèixe'l i vosaltres esteu molt equivocats.

kk.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 30 November, 2010 12:29AM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 19,945
Cita
joaquinnoesquio
Per opinar d'un club haurieu de conèixe'l i vosaltres esteu molt equivocats.

kk.

ayyyyy nen Diablillo



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 30 November, 2010 10:12AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,105
Home parlem en general i de coses qu'em viscut cad'un, no hem parlat especialment de ningù, bueno si una mica del Castelldefels pero de forma anecdotica.



RodaNeu / Salut i Força
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
The Cowboy (Adjusted Version)
Publicat: 30 November, 2010 01:25PM
Penso que es poden treure unes conclusions:

1.- Molta gent no sap què fan els clubs.

2.- Per desconeixement moltes coses no s´entenen i es té una percepció diguem... seré prudent... discrepant.

3.- La imatge dels clubs pel gran públic no és massa bona en alguns aspectes.

4.- El públic general es fot molts cops per on no els toca.

5.- Els clubs han de vigilar més com i per on corren.

6.- Hi ha clubs i clubs.

7.- El Tron és un malalt del forapi, de les mates i dels "tresets". Tron... et fa un 5 / 7 a mans i un 4/4 als peus? Sonaria bé?
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 30 November, 2010 01:31PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 766
Potser dic una bestiessa peroooo....... els clubs de competició no podrien entrenar "fort" de 8 a 9 del matí..... o de 17 a 18 de la tarda.... fora de l'horari comercial?

Realment, un dissabte a les 11 del matí hi ha molta gent a les pistes.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
The Cowboy (Noise Version)
Publicat: 30 November, 2010 01:37PM
Efectivament, una petita patinada. risasrisasrisas
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 30 November, 2010 02:28PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Cita
The Cowboy (Noise Version)
Efectivament, una petita patinada. risasrisasrisas

Doncs jo no ho crec així, si ho fan els corredors de Copa d'Europa o del món no ho poden fer els clubs?




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
The Cowboy
Publicat: 30 November, 2010 02:38PM
Quèèèèè?????????

David, que en determinats moments, entrenaments, etc, sigui en aquests horaris és una cosa. Abans d´una cursa per ex. Em consta que tu els segueixes quan pots.

Que l´esquí de base quedi apartat com es diu n´és una ben diferent.

I que jo sàpiga els equips nacionals i de Copa d´Europa i WC tenen pistes habilitades i tancades ens seus "Centres de Tecnificació" als seus llocs d´origen. També se´ls habilita trams de pista per entrenaments.

S´ha de buscar la convivència. Jo penso que us equivoqueu en alguns comentaris.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 30 November, 2010 03:06PM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 19,945
Estem aqui parlant però normalment a LM tenen dues pistes per ells solets per entrenar on hi han diversos traçats segons el club,

això sí, s'ha de demanar permís a l'estació per plantar.

Realment el problema hi és quan no hi ha suficienta neu i no poden plantar; llavors.....hi ha de tot.

De totes formes, estic amb el vaquero amb un comentari que vas dir de que més perillós eran els novells a l'Estadi que no pas els equips de competició

i és ben cert

I repeteixo, hi han clubs i clubs risasrisas



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.