MALALTS DE NEU

Publicat: 24 October, 2008 01:12PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 1,435
Al foro "vell" parlavem de la reintroducció de l'os als pirineus.

[malaltsdeneu.mforos.com]

Ara aquest tema torna a estar de rabiosa actualitat degut a l'atac d'una ossa a un caçador.
Des de la vall d'aran s'ha demanat la retirada dels ossos del seu territori. I actualment s'està buscant la ossa per treure-la de la zona i comprovar que no estigui ferida (motiu que explicaria la agressivitat de la bestia).

[www.rtve.es]


Jo personalment no ho trobo correcte. Amb 12 anys un atac no em sembla que sigui una xifra preocupant ni molt menys. A més, si a nosaltres ens fessin el mateix ens haurien de retirar del planeta.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 24 October, 2008 01:22PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 2,890
La noticia ha sortit per tot arreu , el humans ens creiem el reis de la creació i que tenim dret a modificar la natura per adaptar-la al nostres gustos i capritxos , varem posar ossos a on havien desaparegut ( per culpa nostra) i ara els volem fer fora , com deia en Serrat "El mon esta ben girat".

Un altra noticia relacionada amb els llops a la Credanya [comunitat.regio7.cat]
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 24 October, 2008 01:37PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,945
Molt macos, tant el llop com l'ossa;

però jo em trobo un bitxo d'aquests i us asseguro que "pies pa que os quiero" Diablillo

Ja les vaques pu** gracia em fan verde



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 24 October, 2008 02:08PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 1,435
jo em trobo un os o un llop i, evidentment, no estaré pas massa tranquil i segurament també faria un pies que os quiero. Però no sé quin dret tenim a dir "Aquest animal aquí no".
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 24 October, 2008 02:23PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,829
Cita
Cristina2
...

Ja les vaques pu** gracia em fan verde

tu ets massa de ciutat! smiling smiley



Hay 10 tipos de personas, los que entienden binario y los que no.
SnowEvolution.com
Miniestaciones.net
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 24 October, 2008 02:38PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,945
Cita
freeride
Cita
Cristina2
...

Ja les vaques pu** gracia em fan verde

tu ets massa de ciutat! smiling smiley

risas risas risas

És cert, els animals i jo.... no som massa amics Diablillo



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
uri
uri
Publicat: 24 October, 2008 03:16PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 2,727
Cita
Cristina2
Molt macos, tant el llop com l'ossa;

però jo em trobo un bitxo d'aquests i us asseguro que "pies pa que os quiero" Diablillo

Ja les vaques pu** gracia em fan verde

Y aquestes tampoc? Diablillo

Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 24 October, 2008 03:48PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,259
Normal, amb el merder de gent i sobretot de gossos que comporten les caceres de senglar no m´extranya gens que els ossos s´acolloneixin i es precisament aleshores quant son més perillosos per raons óbvies. Lo que han de fer es deixar-los en pau i que s´en vagin a caçar senglar a Collcerola on segons hi ha superpoblació de senglars.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 24 October, 2008 04:05PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,829
molta raó, triki



Hay 10 tipos de personas, los que entienden binario y los que no.
SnowEvolution.com
Miniestaciones.net
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 24 October, 2008 04:09PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,105
Per mi estem amb lo de sempre, parlant de cultura dels animals, fà 100 anys ò més tots els pobles del Pirineu, tenien asumit el tema d'ossos i llops, i com que som més xulos que deu, ens els vam fumigar tots, ara quan amb un pensament força enriquidor es vol repoblar d'aquests animals el Pirineu, tot son queixes ja quan els vàn deixar lliures i ara amb el primer atac, que pel que hè sentit el caçador amb aquest pensament xulesc comentat, diu que l'òs l'habia pasat però que li và fotre un crit perque marxes correns, llavors l'ossa es và fixar amb ell i ja la tenim liada.
1 - No saven qu'encara que vagín pel senglar, tambè i hán ossos??
2 - Coneixen el comportament de l'òs devant de les posibles trovades??
Poca ó nula sensibilitat dels homes devant de la resta d'animals



RodaNeu / Salut i Força
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 27 October, 2008 07:39AM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 2,890
Cita
Triki-Fischer
Lo que han de fer es deixar-los en pau i que s´en vagin a caçar senglar a Collcerola on segons hi ha superpoblació de senglars.
Soc un feliç habitant de Collserola i n'estic fins als ******* de senglars i per el que se s'en fan batudes però sense dir-ho a ningú .
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 27 October, 2008 09:16AM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 1,786
Lo que s'hauria de fer es prohibir la caça com a esport, quina vergonya! Enfadado - Angry
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 27 October, 2008 09:54AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,105
Jo tambè penso que avans de tirar als animals per esport, tiresin al plat, o a qualsevol utilitat, tot menys als animals.
La caçera a casa dels meus pares s'hà entes sempre per portar quelcom a taula, tampoc entenc aquestes caçeres de centenars de perdius, ó guatlles, etc. sempre es pot caçar una mica més per fer conserva, ò congelar, però a vegades es veu per mi un excès de peçes.



RodaNeu / Salut i Força
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 27 October, 2008 01:27PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,259
Exacte, lo divertit es disparar contra objectes i no pas contra animals, de fet els caçadors en el fons tenen un instint força assassí el problema peró es el vólum de negoci que la caça genera i aquest es el principal motiu del foment d´aquest mal anomenat "esport".



C´EST LA VIE!!!!!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 27 October, 2008 03:48PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,829
exactament.... ahir, sense anar més lluny, em vaig aturar a fer l'esmorçar a un bar de Sant Pau de Segúries, quan anava camí de Vallter, i n'estava ple, de caçadors...... no em va agradar gens trobar-me'ls, però entenc que la del bar estigués contenta.

De fet, ahir vaig haver d'anar a Vallter en comptes de quedar-me al costat de casa fent un recorregut ben maco per por als caçadors......

al menys a prop del Llac de Bacivers vaig veure un bon grapat d'Isards, que no es vam molestar ni en marxar quan em van veure. així dóna gust.



Hay 10 tipos de personas, los que entienden binario y los que no.
SnowEvolution.com
Miniestaciones.net
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 28 October, 2008 12:39PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,184
Em sembla penós,..jo al canadá vaig estar en un lloc on la població d'ossos i llops supera a la població local humana,...en 100 anys ni un mort registrat, no per ossos, ni per llops, ni per pumes,....en fi,..vivim en un país de merda, amb un gent de merda, que ni cultura, ni respecte per l'entorn tenen. Avui he sentit el sindic aquest del collons, i vomitar feia,....quina pena de persona.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 28 October, 2008 01:14PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,105
La veritat es incomprensible, com una persona per molts drets que tingui, intenti interferir amb uns plans mitg ambientals tant del govern catalá com del françès, ara voreu el que pasarà quan el grup de seguiment de l'òs que s'hà pactat posar, no deixin caçar segons quins boscos perque i hàn ossos.



RodaNeu / Salut i Força
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 28 October, 2008 01:45PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 1,786
Cita
Metalian
Em sembla penós,..jo al canadá vaig estar en un lloc on la població d'ossos i llops supera a la població local humana,...en 100 anys ni un mort registrat, no per ossos, ni per llops, ni per pumes,....en fi,..vivim en un país de merda, amb un gent de merda, que ni cultura, ni respecte per l'entorn tenen. Avui he sentit el sindic aquest del collons, i vomitar feia,....quina pena de persona.

Ja veus! ës que allà és l'home el que invaeix el seu territori. Aquí no hi ha respecte per res! No sé si et vas fixar al centre que hi ha a en mig de Kicking Horse. La pista que passa pel costat es diu SSSSHHHH!

Avui a el periódico sortia els últims incidents amb ossos als pirinus. Ossos morts i ossos ferits per perdigons, una vergonya!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 28 October, 2008 02:20PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,184
Foten pena,..i tot pels putus interessos, que si no vindrà gent a l'hotel,..que si les bicis,.. A PENDRE PEL CUL, colla d'aprofitats, que només mireu pel vostre interès.

Aneu una setmaneta a canadà, o a Finlandia, o Eslovenia, o Rumanía, o Austria,...i que us ensenyin com es conviu.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 28 October, 2008 02:34PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Sense comentaris ...

No us perdeu aquest =6669&tx_ttnews[backPid]=235&cHash=cb79eecd11]article d'opinió pulgar arriba pulgar arriba pulgar arriba




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 28 October, 2008 02:41PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,184
Cita
David_rD
Sense comentaris ...

No us perdeu aquest =6669&tx_ttnews[backPid]=235&cHash=cb79eecd11]article d'opinió pulgar arriba pulgar arriba pulgar arriba

pulgar arriba pulgar arriba pulgar arriba pulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 28 October, 2008 02:47PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,829
Molt bon article!



Hay 10 tipos de personas, los que entienden binario y los que no.
SnowEvolution.com
Miniestaciones.net
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 28 October, 2008 03:13PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,105
Un raonament llògic i coherent, lo que no entenc es com aquest país de pandereta i cabra no vulguin l'os, si es el que lis falta per sortir a la foto.



RodaNeu / Salut i Força
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 28 October, 2008 03:38PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,105
Aquestos ja el tenent l'òs a la foto.





RodaNeu / Salut i Força
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.