MALALTS DE NEU

Publicat: 21 November, 2012 12:08AM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 36
Hola a tothom!

Deixeu que em presenti: sóc SkiNinja, un aficionat com qualsevol altre a la neu... però amb una càmera al cap!
Això tampoc és cap novetat avui en dia, però en aquest cas, m'he proposat de fer una revisió sistemàtica de les millors pistes d'esquí de les estacions dels Pirineus, en català!. El primer vídeo ja està penjat al meu canal de Youtube (SkiNinjaCAT):

[url=

]

[/url]

I molt aviat en vindran més!

Si us sembla una bona iniciativa, podeu recomanar-me pistes i miraré de gravar-les i comentar-les! Us estaria mooolt agraït!!
Si, en canvi, us sembla que fa pena... en fi, a mi em fa il·lusió provar-ho. Deixeu-me viure feliç en la ignorància una temporada si-us-plau!!

Moltes gràcies i felicitats pel fòrum!
Blanca i freda? Oh yeah!!

SkiNinja
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 November, 2012 03:26PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 327
Eiiiiiiiii, molt xulo!! Gracies per compartir Banana esquí
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 November, 2012 05:00PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 766
Nanu, si tu ets feliç i t'agrada... Els demes que pensin el que vulguin....
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 November, 2012 07:49PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 556
Molt xulo Miquei gracies per compartir-ho. Si t'agrada no et tallis
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 22 November, 2012 12:33AM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 36
Gràcies pels comentaris!

Un s'ho passa bé fent aquestes xorradetes, suposo que vosaltres també feu les vostres animalades per l'estil, oi?
És que és agafar una càmera i... JA JA JAAAA!!

Ben aviat penjaré el vídeo sobre la pista "Antenes", també a Grandvalira (sector Grau Roig). I si arriba la neu d'una vegada, a gravar-ne més!!
Algun suggeriment? A La Masella ja en tinc localitzades algunes de maques, i Grandvalira és mooolt gran: Àguila, Camí de Pessons, Jordi Anglès... bufff!

Bona neu Ninjas!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 24 November, 2012 04:00AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 906
Es divertido, y además lo explicas todo muy bien guiño

Yo te animo a seguir haciendolo, especialmente me gustaría ver estaciones como Masella y La Molina, ahi queda ^^





Uploaded with ImageShack.us
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 24 November, 2012 07:11PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 36
Flikitosos, jo vaig aprendre a esquiar a La Molina!!

Li tinc un carinyu especial, però fa molts anys que no hi vaig... la última vegada encara trobava que la "pista llarga" era llarga de debò, imagina't! JA JA JAAAA!!
De La Masella crec que tinc material per muntar una revisió de "Tossa del Mig", al capdamunt de l'estació. Ho haig de mirar. Sinó, sempre puc fer una escapada i gravar, és clar!!

La propera revisió serà de la pista "Antenes", també de Grandvalira (sector Grau Roig). Suposo que estarà llesta per dilluns a primera hora. No us la perdeu!!

Gràcies pels ànims!! Bona neu!!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 26 November, 2012 11:35AM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 36
Ja tenim penjat el nou post d'SkiNinjaCAT!!

En aquesta ocasió revisem la pista negra "Antenes", del sector de Grau Roig a Grandvalira. Pels que ja la coneixeu, sabreu que es tracta d'un dels escenaris de la copa del món femenina d'esquí alpí 2012. A "Antenes" es va celebrar la prova del Km llançat, velocitat en la màxima expressió!!
Com sempre, però, des d'SkiNinja volem donar una valoració pràctica de la pista: és apropiada per a mi? no serà massa difícil pel meu nivell? quines condicions presenta en general? És molt transitada?? NO US EL PERDEU!!





Bona neu a tots, Ninjas!!

SkiNinja
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 26 November, 2012 11:47AM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Cita
SkiNinja
Ja tenim penjat el nou post d'SkiNinjaCAT!!

En aquesta ocasió revisem la pista negra "Antenes", del sector de Grau Roig a Grandvalira. Pels que ja la coneixeu, sabreu que es tracta d'un dels escenaris de la copa del món femenina d'esquí alpí 2012. A "Antenes" es va celebrar la prova del Km llançat, velocitat en la màxima expressió!!
Com sempre, però, des d'SkiNinja volem donar una valoració pràctica de la pista: és apropiada per a mi? no serà massa difícil pel meu nivell? quines condicions presenta en general? És molt transitada?? NO US EL PERDEU!!





Bona neu a tots, Ninjas!!

SkiNinja

Copa del Món d'alpí no guiño

Nomes el KM llançat pulgar arriba




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 26 November, 2012 11:57AM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 36
Aix! tens tota la raó David...

L'any passat es van fer dues proves: copa del món femenina d'esquí alpí a la pista "Avet" i Copa del món de Km Llançat a "Antenes"... ara sí, oi?
Je je... m'he confós, UPS! smiling smiley Gràcies per la correcció!! pulgar arriba

SkiNinja
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 26 November, 2012 12:01PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Cita
SkiNinja
Aix! tens tota la raó David...

L'any passat es van fer dues proves: copa del món femenina d'esquí alpí a la pista "Avet" i Copa del món de Km Llançat a "Antenes"... ara sí, oi?
Je je... m'he confós, UPS! smiling smiley Gràcies per la correcció!! pulgar arriba

SkiNinja

Exacte pulgar arribapulgar arriba

Cap problema guiño




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 December, 2012 09:16PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 906
En cuanto llegue a casa me miro ese reportaje de Grandvalira guiño





Uploaded with ImageShack.us
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 12 December, 2012 09:00AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 906
Gran calidad de nieve había en esa negra Ninja guiño





Uploaded with ImageShack.us
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 13 December, 2012 07:12PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 36
Pues sí, Flikitosos!

Lo gravé el año pasado, en febrero. A -20ºC... fue ese fin de semana siberiano. Casi me congelo la mano de darle al botón de la cámara! JA JA JAAAA!!
Pero bueno, los auténticos Ninja nos aguantamos el frío, claro! Enfadado - Angry

En el canal de youtube hay otra pista comentada: "Miquel Baró". Una roja muy muy recomendable para el disfrute general. No te la pierdas!

Por cierto... me gustan tus tablas! risas



Els Ninja de debò, esquien als pirineus!
Les revisions de les millors pistes dels pirineus, al canal més Ninja de Youtube! SUBSCRIU-TE!!
[www.youtube.com]
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 December, 2012 09:43PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 20
Una molt bona iniciativa. Et felicito, la veritat es que es quelcom original que permet conèixer millor les diferents pistes....potser t'envio alguna dels Alps on anem sovint! smiling smiley



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 20 December, 2012 09:24PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 36
Gràcies! Amb la tonteria, el canal ja porta més de 500 visites... arribarem a l'estrellato?? JA JA JAAA!!

Sempre estic obert a nous suggeriments, però d'aquí a que em pugui permetre pujar als Alps... malament està la cosa... però mira tu, mai se sap! Tots els que tingueu pistes preferides, em podeu dir el nom i l'estació i miraré de fer-ne una revisió! Com més col·laboratiu, millor. Això és l'Internet 2.0, no?

Estic acabant "Camí de Pessons", també de Grandvalira (Grau Roig). He mirat tot el material que tinc de La Masella, però no és gaire bo i sortiria un xurro. Aquest cap de setmana hi pujo i miraré de fer algunes pistes en condicions. Algun suggeriment??

Au, fins aviaaat!!



Els Ninja de debò, esquien als pirineus!
Les revisions de les millors pistes dels pirineus, al canal més Ninja de Youtube! SUBSCRIU-TE!!
[www.youtube.com]
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 20 December, 2012 09:42PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 20
pulgar arriba Perfecte, lo dels Alps si vas en grup surt bastant bé de preu: forfait i allotjament son semblants, el cost del transport es el que ho fa pujar!.....uffff, disfrutar de pistes enormes no te preu....smiling smiley



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 December, 2012 09:05AM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Cita
SkiNinja
Estic acabant "Camí de Pessons", també de Grandvalira (Grau Roig). He mirat tot el material que tinc de La Masella, però no és gaire bo i sortiria un xurro. Aquest cap de setmana hi pujo i miraré de fer algunes pistes en condicions. Algun suggeriment??

Com que m'imagino que Coms de Das serà tancada doncs jo demanaria des del Jumbo començar per Dues Estacions fer o bé l'eix central (Pala Directa, Tartera, ... Enamorats fins al Jet) o bé per la banda "exterior" seguir Dues Estacions fins a la Pia i baixar fins al Jet.




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 22 December, 2012 01:28AM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 36
Gràcies David!

Proposes un recorregut bastant llarg! Com que el secret de Youtube és la brevetat, miro d'acotar els vídeos a una sola pista (i anar per feina...smiling smiley). Miraré de fer "Dues Estacions". La recordo i quan hi ha bona neu és una delícia! amb bones vistes la major part del recorregut, ampla i agraïda. Si si si, crec que miraré de convèncer els meus col·legues de gravar-la! Està decidit!! risas

I a veure si l'estat de la neu ens permet alguna cosa amb més adrenalina... que no sigui esquí sobre pedra!! JA JA JAAAA!!

Au, fins aviat! Ja diré què tal ha anat!!



Els Ninja de debò, esquien als pirineus!
Les revisions de les millors pistes dels pirineus, al canal més Ninja de Youtube! SUBSCRIU-TE!!
[www.youtube.com]
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 24 December, 2012 12:17AM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 36
Hola a tothom!

Finalment, el nou post d'SkininjaCAT ja està penjat a Youtube!





Acabo la serie de Grandvalira rodada el febrer de 2012, a -20ºC i amb una neu de qualitat excepcional. Com ja vaig avançar, es tracta de "Camí de Pessons", una pista per a totes les edats. No us el perdeu!!

Avui he estat a Masella, amb una neu de pèssima qualitat que em feia trontollar la càmera tota l'estona. Encara està per veure si podré aprofitar-ne res... ho sento, però les condicions de "Dues estacions" no eren gaire bones. Tot i així, tinc "Coma Oriola" i "Enamorats"... a veure què en podem treure...

Fins aviaaat!



Els Ninja de debò, esquien als pirineus!
Les revisions de les millors pistes dels pirineus, al canal més Ninja de Youtube! SUBSCRIU-TE!!
[www.youtube.com]
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 January, 2013 12:54AM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 36
Hola a tothoom!

Al final alguna cosa es va poder salvar de la meva estada Ninja a La Masella!!
El nou post ja està a youtube, tracta de la pista "La Cova", a la part central de l'estació i una bona excusa per escalfar les cames de camí cap a la part més alta: La Tossa.
Us deixo el link:





Espero que us agradi! tinc més metratge i espero poder continuar la serie amb algunes pistes més.

Fins aviat Ninjas!!



Els Ninja de debò, esquien als pirineus!
Les revisions de les millors pistes dels pirineus, al canal més Ninja de Youtube! SUBSCRIU-TE!!
[www.youtube.com]
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 January, 2013 03:08AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 906
Masella? Me interesa, ahora mismo me lo miro smiling smiley





Uploaded with ImageShack.us
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 28 January, 2013 04:04PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 304
Un déu per a la teva iniciativa ;-)
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 29 January, 2013 12:43AM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 36
Gràcies PFinvierno!

Acabo d'arribar de GrandValira i tinc material per fer més Ninjas.
Les condicions eren infernals dissabte 26: vent a tope, torb als pics i mala visibilitat en general. Sortiran bones revisions d'esquí en condicions quasi-extremes, podriem dir!

La bona notícia és que gairebé tot estava obert, de manera que diumenge 27 vaig poder gravar pistes sense innivació artificial, que normalment estan tancades i costa de fer-se'n una idea. Àliga (el Tarter) i Llebre (Soldeu), per exemple...

Estigueu atents a les novetats!!

SkiNinja
[ Camí de Pessons (Grau Roig) [url=

]

[/url] ]



Els Ninja de debò, esquien als pirineus!
Les revisions de les millors pistes dels pirineus, al canal més Ninja de Youtube! SUBSCRIU-TE!!
[url]https://www.youtube.com/user/SkiNinjaCAT[/url]
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 30 January, 2013 07:51PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 906
Keep going this great work smiling smiley

Aquí los Flikitosos estamos a la espectativa de que subas algo de Vallnord en alguno de tus capítulos, lo dejamos caer Ninja pulgar arriba

Mientras, vamos a ver ese Camí de Pessons!

Cheers pulgar arriba





Uploaded with ImageShack.us
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 31 January, 2013 12:43AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 157
Desde aqui demano un visita a l'estació de Tavascan i una baixada per una negra que es diu la canal 2.
Aquí tens una fotu de la canal vista desde dalt, sembla més ample i més suau del que és. La vaig baixar ahir mateix 4 o 5 cops i és realment de les maques que he fet mai, té una entrada fàcil que després es fa força estreta per tornar-se a fer una mica més ample amb un tros final en el que fins i tot pot mirar de saltar per sobre de roques, el sortir de la canal es molt ample i perd inclinació ràpidament.
Jo us la recumano a tots tant aquesta canal com l'estació de Tavascan tenen mil i un atractius.




"Alguien dijo, que somos nuestros sueños,
que si no soñamos, estamos muertos."
Kilian Jornet
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 31 January, 2013 02:51PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,829
eii boletix. Tavascan és una joia. Té possibilitats infinites. Sense pells... menys, però té coses maques, com la que comentes, però amb pells..... puffff no té l'acabes....



Hay 10 tipos de personas, los que entienden binario y los que no.
SnowEvolution.com
Miniestaciones.net
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 February, 2013 04:19PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 36
Woow!

Gràcies pels suggeriments nanos! M'ho apunto tot i a veure què puc fer-hi... normalment em moc per GV o Masella, són les que conec millor. Però si m'he posat en aquesta aventura també és per coneixer indrets nous!

No sé si aquesta temporada pujaré gaire més (estic a matar de curro) però ja veurem... Tavascan? no hi he estat mai... es pot provar!!
Gràcies de nou i fins aviat!
Estigueu atents al canal, que aviat hi haurà novetats!

Be Ninja, my friend!



Els Ninja de debò, esquien als pirineus!
Les revisions de les millors pistes dels pirineus, al canal més Ninja de Youtube! SUBSCRIU-TE!!
[www.youtube.com]
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 08 February, 2013 10:50PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 15
Jajaja. Molt bo. Per cert, crec que aquest es un bon any que que facis un report a la Comellada de Pal
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 25 March, 2013 11:48AM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 36
Hola a tothom!

Després d'un parèntesi, el Ninja contraataca!!
Hem estat a molts llocs des de la última vegada, però tornem amb material del desembre passat a Masella. En aquesta ocasió, Coma Pregona!



&feature=youtube_gdata_player

Si ja la conèixes, sabràs que parlem d'una part del traçat que va des de la cota més alta fins al peu de l'estació!

Espero que us agradi! Fins aviaaat!!
No deixeu de visitar les altres revisions del canal més Ninja de Youtube!!

SkiNinjaCAT



Els Ninja de debò, esquien als pirineus!
Les revisions de les millors pistes dels pirineus, al canal més Ninja de Youtube! SUBSCRIU-TE!!
[www.youtube.com]
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.