FOROS NEVASPORT.COM

jj69
Bidalita: 06-04-2009 11:03
Ea ba, foro nagusiko gaiaren berdina

Ni urtero legez aste santuan elurretara joango naz. San Jose-ko zubian Saint-Lary-tik ibili ostean, oraingoan alpeetara goiaz. Ixe urtero leku berri bat ezagutzera juten gara. Aurten ISOLA 2000ra. Ez dot uste hemendik inor jungo danik bertara, bñ baezpada be komentatzen dot.... Badakizue, hara bazoiazte eta familia euskadun berritsu eta apur bat zaratatsua ikusten baduzue, gu geu.

Eta zuek nora? Baten bat Isolara??? Han elur mordoa dao eta merke merke aterako zait, je je.

agur bero bat

JJ
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 06-04-2009 12:53
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 3.760
Txarto ez zara ibiliko. Han ere antza elur asko dago.

Nik oporrak La Pobla de Segurren pasatuko ditut lagun batzuk bisitatzen, eta seguru aski eguenean Baqueirara joango naiz. Ez naiz inoiz egon eta badut joateko gogoa.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 06-04-2009 13:14
Erregistro-data: 16 urteak lehen
Mezuak: 195
Ni.....etxera, aman janarie ederra da ta
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 07-04-2009 08:46
Erregistro-data: 17 urteak lehen
Mezuak: 418
Aste santuko asteburua Jacara, hiruzpalau egunez eta Pazko Astea, Tunisiara. Eskiatzerik dagoen ez dakit, baina bost axolaaaaaaa!!!

smiling smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 07-04-2009 08:48
Admin
Erregistro-data: 16 urteak lehen
Mezuak: 3.584
Cita
Bitxo
Aste santuko asteburua Jacara, hiruzpalau egunez eta Pazko Astea, Tunisiara. Eskiatzerik dagoen ez dakit, baina bost axolaaaaaaa!!!

smiling smiley

Han dakidanez badago dunetan eskiatzerik guiño
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 07-04-2009 12:43
Erregistro-data: 15 urteak lehen
Mezuak: 100
Gu Briançonera, eskiatu Serre Chevalierren edota Montgenevren. Tunisian ez dakit, baino Algeria ez dago urruti, eta han badago zerbait, ezta? [www.nevasport.com] Diablillo
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.