FOROS NEVASPORT.COM

Bidalita: 09-03-2009 12:42
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 322
Akaso kasualidade hutsa izango da, baina Elur Malutak-en es da piztu palillero eta Swnowboderren arteko folloirik.
Asko pozten naiz. Egia izango ote da?
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 09-03-2009 12:51
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 1.022
Nire aldetik behintzat snowboarderren kontra ez daukadalako ezer, jarrera txarren kontra, ordea bai, baina bost axola norengandik datozen. Eta iaz impresentable batek (snowboard baten gainean) harrapatu eta bizkar hezurra izorratu zidala kontuan hartuta.

Ez dut inoiz ulertu nondik datozen pike ospetsu horiek.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 09-03-2009 15:53
Admin
Erregistro-data: 16 urteak lehen
Mezuak: 3.584
Ni biak egiten ditut, asike ez daukat ezer esatekorik. Eskiak eta Snow-a, taulak dira azken finean, beraz arazoa ez da taula horiena, euren gainean doazenena baizik. Beraz, "serrera"-k dion moduan, zerbait aurka eukitekotan, taulen gainean doazenen jarreraren aurka eukitzea da gauza
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 09-03-2009 16:42
Erregistro-data: 17 urteak lehen
Mezuak: 418
Elurretan, bizitzan bezala, heziera da garrantzizkoena. smiling smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 10-03-2009 00:09
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 322
Ostras !! erantzun zentzudunak !!. Ezin sinistu halako rollo ona dagoela euskaldunon artean Diablillo Beti zatituta. beti eztabaidan....... eta oain..... adiskide moment !! risas Diablillo
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 10-03-2009 08:59
Erregistro-data: 17 urteak lehen
Mezuak: 418
Berez, arazo larri nahikoak daude hor nunbait, guk zentzudunak ez diren gatazka berriak sortu eta horietan jarduteko.

eta bide batez....ez al da eroso eta atsegina? smiling smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 10-03-2009 09:02
Zuzendaria
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 8.740
Nik sekula santan ez dot auki arazorik snowboardzalekaz, kontrakoa baina. Koadrilako lagunak ia dan danak pasa ziren taulara. Aspaldi ez dot eurekaz eskia, baie ha beste arrazoi bategatik da, Formigaletu ein diz, ta sasoiko forfaita ataraten daurelez ez diz handik mugiduten... ta ni Formigalen... ez naz gusture egoten.

Bestela, hor goitik esaten daurelez, heziketa kontu izeten da. Nik talde mixto baten eskia izen dot sarritan ta lotsarik handiena pasarazo deustena taula bi ganean joian... beraz...
risas



Skiing is a very personal experience. You don't have to do what everybody else is doing.
It's kind of like dancing. You don't have to be good to enjoy dancing.
You just kind of get with the rhythm. In this case, the rhythm of the mound, the rhythm of the snow.

C. Crozer -In pursuit of soul
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 29-06-2009 19:04
Erregistro-data: 15 urteak lehen
Mezuak: 116
Argi dago, holako eztabaidetan hasten dan jentea, norberea bakarrik ikusten dakien jentea izaten da.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 30-06-2009 10:08
Admin
Erregistro-data: 16 urteak lehen
Mezuak: 3.584
Cita
txetxurro
Argi dago, holako eztabaidetan hasten dan jentea, norberea bakarrik ikusten dakien jentea izaten da.

Ni sartu naiz orain teknikako foroan "skiboarder" batzukin eztabaidetan risasrisas Hauek bai pizten direla erraz!!



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 08-09-2009 11:04
Erregistro-data: 14 urteak lehen
Mezuak: 131
Gauza da ondo pasatzea, berdin da zeren gainean zoazen besteenganako errespetua baldin badago. Ni askotan bosteko taldean joaten naiz eta ni naz eskiekaz doan bakarra eta noski nohizean behin pikeak egoten dirala, baina beti "katxondeo" moduan. Hainbeste bider entzun dodaz holako esaldiak: "el puto palillero ese que me ha cerrado" edo "esque los de las tablas son unos kinkis" pistetan zehar, hemendik arinago esan denez, ezta oinetan duzuna, baizik eta buruan. Azken finean, haserretzeko gogoa duenak haserretu egiten da eta etsaiak topatu nahi badituzu noski aurkituko dituzula.

HAPPY RIDDING FOREVERpulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.