FOROS NEVASPORT.COM

Bidalita: 24-02-2009 22:01
Erregistro-data: 15 urteak lehen
Mezuak: 155
Ba hori, atzo in neban reserbia etxiana ta definitibamente bagoiatz estaziño honek bixitatzea. Hori bai oin mila duda sartu jat eta laguntza billa nator.

Etxia Arreau izeneko herrixan hartu du eta hartu dun aprtamentua "RÉSIDENCE LES TROIS VALLÉES" da. Batenbatek ezagutzen baditxu,zelako instalaziñuak dia? Zemouzko herrixa da?

laguntza hau ta gero saiatuko naiz reportaje txiki bat itxen smiling smiley

eskerrikasko
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Oiz
Oiz
Bidalita: 25-02-2009 12:02
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 1.061
Kaixo Guastainen

ni datorren asteburuan noa Peyra-ra. Lau edo bostgarren aldia da bertara noana.

Arreau peyratik 30minutura-edo dago, eta Piau-tik 45 bat minutura. Apartamendu horiek ez ditut ezagutzen, beraz ezin zaitut lagundu.

Herria nahiko ondo dago, oso polita eta denda eta tabernakin. Baina esango naben anbiente gutxi dagoela. Ni beti joaten naiz Peyra-tik gertuago dauden herrietara

Ondo pasa, eta gutxi gasta!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 25-02-2009 13:58
Zuzendaria
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 8.740
Residentzia nahiko barrie da, eta garbie (ez dao moketa eta halango gauzerik...) ta instalaziñon aldetik... piszina be badeko. Ointxe ez naz akorda eite zelango ordutegi dekon piszinak, baie zabalik eoten zan eskiatzetik bueltan.

Hiru solairutako etxetxuak diz, ondo dagozenak, geu behintzat hantzen egon gintzezanen gusture eon gintzezan. Gero suposatzen dot apartamentu bakotxak aukingo dabela distribuziño desberdine, baie geu egon gintzezana gela bi eukazan tte gero pasillun literak. 6 pertsonendako zan ha.

Arreau'ren ganean Oizek komentatsuneaz bat nator.

Peyragudesera 20 bat minututan bazaozie martxa normalen... Piaura iguel luzetxuaoixen lei, 45 bat minutu erraz. Peyragudesetik bueltarako biden bainuetxea dekozue (ez dakit rollu ha gustoko aukingozuen, baie ixetekotan, lehe behintzat, sarrera forfaiteagaz erosite askoz bere merkiao ataraten zan)

Bainuetxea Loudenvielle herrixkan dago (Ez da Loudervielle, ha beste herri bat da) eta Peyragudesetik bueltan señalizata dao bainuetxea.



Skiing is a very personal experience. You don't have to do what everybody else is doing.
It's kind of like dancing. You don't have to be good to enjoy dancing.
You just kind of get with the rhythm. In this case, the rhythm of the mound, the rhythm of the snow.

C. Crozer -In pursuit of soul
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 25-02-2009 18:02
Erregistro-data: 15 urteak lehen
Mezuak: 155
Eskerrikasko bixoi

bainuetxiana fitxauta daukat ia!!!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Oiz
Oiz
Bidalita: 25-02-2009 18:22
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 1.061
Cita
guastainen
Eskerrikasko bixoi

bainuetxiana fitxauta daukat ia!!!!

Bainuetxera bazoiaz KONTUZ!!! Eskietako ordue eta gero topera egoten da, batez be pirineoaz bestaldeko jendearekin, eta badakizu zelakoak diren: zarata baino ez dabe egiten, denbora osoan arrantzaka eta umeak aurrera eta atzera!
Ni bein egon naz eta instalazioak nahiko ondo daude, baina jende larregi zegoan eta ezin izan genduk guztiz erlaxatu
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 25-02-2009 18:32
Zuzendaria
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 8.740
Cita
Oiz
Cita
guastainen
Eskerrikasko bixoi

bainuetxiana fitxauta daukat ia!!!!

Bainuetxera bazoiaz KONTUZ!!! Eskietako ordue eta gero topera egoten da, batez be pirineoaz bestaldeko jendearekin, eta badakizu zelakoak diren: zarata baino ez dabe egiten, denbora osoan arrantzaka eta umeak aurrera eta atzera!
Ni bein egon naz eta instalazioak nahiko ondo daude, baina jende larregi zegoan eta ezin izan genduk guztiz erlaxatu

Geuk eiten dogune da apartamentura joan, gauzek itzi ta zarratzeko ordua kontutan hartuta hara joan. Arreautik hara 10 bat minutu dagoz.

Holan jentillajie saihesten dou apur bat. Baie inoz gertatu dasku zeuk diñozune Enfadado - Angry Enfadado - Angry erlajatzeko dan leku baten zarati egon ezketiño ez dao modurik risas risas risas



Skiing is a very personal experience. You don't have to do what everybody else is doing.
It's kind of like dancing. You don't have to be good to enjoy dancing.
You just kind of get with the rhythm. In this case, the rhythm of the mound, the rhythm of the snow.

C. Crozer -In pursuit of soul
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 06-03-2009 11:39
Erregistro-data: 17 urteak lehen
Mezuak: 88
Baldakizue apartamento horien telefono zenbakia???
ni be erreserba egin neban pasadas astian, baina oindik ez dot euki erantzunik erreserbaren konfirmazioa baino.
Bila nabil web-orrian eta googleen, baina alferrik, ez dot topatzen ez zenbakirik, ez e-mailik.....



There are blue, red and black slopes
But the best ones are white
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 06-03-2009 13:20
Zuzendaria
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 8.740
Nik dekoten telefono zenbakia hauxe da

Tel : 05 62 39 42 59

Hegoaldetik deitzeko : 00 33 562 39 42 59

Halan bere ni ez nentike asko larrituko, erreserbaren konfirmaziñu badekozu hagaz nahiko ta soberan izaten da.

emaila:

lestroisvallees@quietude.fr

Nik eurekaz ein nendun erreserba eta dana Parisetik eroaten euden. Halan bere, bookings edo halango internet zerbitzu bidez egin badozu erreserba, normalen konfirmaziño-orrian agertzen diz datu horreek.

Beste bide bat informaziño ha lortzeko google'en "Coordonnées" berba ipinita eta hotela, apartamentu edo dana dalakoren izena iminita errazago topetan da. Horreek datuk frantsesez izen hori dekoe ta.



Skiing is a very personal experience. You don't have to do what everybody else is doing.
It's kind of like dancing. You don't have to be good to enjoy dancing.
You just kind of get with the rhythm. In this case, the rhythm of the mound, the rhythm of the snow.

C. Crozer -In pursuit of soul
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 06-03-2009 17:05
Erregistro-data: 17 urteak lehen
Mezuak: 88
Milesker datuengaitik!!!!

Hala jartzen dau web-orrian, konfirmazio orrian agertuko dala telefono zenbakia, biana behin ta berriz begirau dot bidalitako orria, ta inundik inora esta agertzen ez zenbakirik ez e-mailik....
bueno ba... esnadakoa.. eskerrik asko!!
harremanetan jarriko naiz ea zer esaten dabien!!



There are blue, red and black slopes
But the best ones are white
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.