FOROS NEVASPORT.COM

Bidalita: 15-02-2009 19:58
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 322
Zer moduz ibili zeate asteburuan?. ( Ni lanean egon naiz, eta argazkiak ikusi nahi nituzke.. Mesedezz....Cool skier
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 15-02-2009 21:59
Erregistro-data: 16 urteak lehen
Mezuak: 134
txarto txarto txarto athletiksek ez da gainditu eta risas
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 16-02-2009 09:12
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 3.760
Itzela asteburua. Zapatuan Astunen egon nintzen eta domekan Candanchun, dena zabaldu zutelako. Espero nuena baino jende gutxiago eta oso eguraldi ona. Elurra ezin hobeto eta pistetatik kanpo leku askotan gozatzeko modukoa.

Urte mordoa neraman inguruotara joan barik eta merezi izan du. La Zapatillan estrenatu nintzen, gainera.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 16-02-2009 09:16
Erregistro-data: 17 urteak lehen
Mezuak: 418
Benetan entzun eta ikusi nahi duzu? Diablillo

Neuk Astunen eman dut. Dana elurrez gainezka, elur ezinhobea, eta eguraldi aldetik, eguzkitsu baina hotz. Tokiaren arabera, haize bolada hotz hotzak.

Gu, 8.15tarako Pastoresen ginen, estazioan bilduko zen jendetza ekiditu nahian. Eguerdian, kotxeak mugaraino, alegia. Pistetan aldiz, eroso.

Laburbilduz, urteetan gozatu gabeko ski asteburua.

Argazkirik ordea ez dut. Hotzegi kamera atera eta eskularruak kentzeko. Elurra paregabea, denbora galtzeko.

Ta zuek, zer moduz?
smiling smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 16-02-2009 13:51
Erregistro-data: 15 urteak lehen
Mezuak: 100
Ostiralean Gouretten, elurra ondo baina aparkalekutik pistetara iristeko gaizki. Ez dakienarentzat, Gourette estaziotik hiru bat kilometrora dago aparkaleku nagusia, eta autobusez eramaten zaituzte goraino. Ostiralean despistatuta ibili ziren itxuraz, eta autobus gutxi jarri zituzten. Ondorioz hiru ordu laurden autobusaren zain igotzeko, eta ia beste hainbeste jaisteko. Akats handi xamarra iruditzen zait...
Igandean Astunen, pistetan elurra izugarria, pistetatik kanpo astun xamarra (hortik ote datorkio izena verde)
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 16-02-2009 17:50
Erregistro-data: 15 urteak lehen
Mezuak: 31
Gu zapatuan Astunen ibili ginen, ta hemen ikusten den moduan ez nintzen bakarra izan, jejje fijo pistetan hemengo bat baino gehiagorekin gurutzatu nintzela.

Komentau duten modun, egualdi eta elur oso ona, okerrena, goiz-partean ibili zan haize zakar oi.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 16-02-2009 23:19
Erregistro-data: 15 urteak lehen
Mezuak: 2
aupa !

ba gu ostirala eta larunbata gavarnien eon ginen oan dela 2 aste izan genuen elurtearen antzeko bat aurkitzeko esperantzaz. orduan gerriraino sartzen ginen leku batzutan baina asteburu hontan tamalez elurra astuna zegoen !! pena da !!hala re oso ongi esan behar. elurra pistan ibiltzeko oso oso ona.pistetatik kanpo niretzat oso astuna, hasi berriya naiz ta.ostirala ta larunbata eguraldi oso onak baino izugarrizko hotza, batez ere gauean !! -8.5 goizeko 8tan esnatu ginenean furgonetan. furgonetan eztugu kalefaziorik oaingoz eta...sufritzea tokatzen zelakuan, ni goxo goxo lo ta inazio konjelatua!! jeje !!

argazkiak beste batean izan berko dute !!

ayo pelayo !
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 17-02-2009 01:01
Erregistro-data: 17 urteak lehen
Mezuak: 869
Ba asteburua elegante!!! Larunbatean, lagun batek trabesia probatzea nahi zuela eta astunera joan ginan. Pista ertzetik rakara igo genuen eta izugarri gustatu zitzaion!! Beste lagun bat lortu dut trabesiarako!! jeje
Eguraldi bikaina eta luerra ere benetan gozatzeko bezalakoa!!
Gadafi ikusi al zenituen bi tipo oso ederrak gorantz igotzen?? Diablillo Diablillo
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 17-02-2009 09:43
Admin
Erregistro-data: 16 urteak lehen
Mezuak: 3.584
Gu ostiralean Astunen ibili ginen, sapatu eta domekan candanchún. Itzela asteburua!! Geroxeago erreportai bat igoko degu jaca-ko blogean.

Elur, noizko Euskerazko blog bat?? guiñoguiño
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 18-02-2009 09:39
Erregistro-data: 18 urteak lehen
Mezuak: 1.345
Ba gu Leskunen ibili gara... a ze asteburu, kriston eguraldixa ta kriston elurra...

Hemen argaski batzuk... sorprendido [www.nevasport.com]

Ala ere fan zan asteburuan eguraldi txarrakin disfrutatzeko aukera euki giñun... "para muestra un boton..." [www.nevasport.com]

Ea datorren erreportaian euskeraz animatzen nahizen.... pulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 18-02-2009 10:40
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 3.760
Izela erreportaia, Xabi, uffffff sorprendido
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
ote
ote
Bidalita: 18-02-2009 11:02
Erregistro-data: 15 urteak lehen
Mezuak: 23
egunon!! ni candanchun egon nintzen larunbata, ta igandia panticosa ezagutzeko hartu giñun, ederra leku hori, pista zabalak, jende gutti, ta kriston elurrasaltos de alegria,errepikatzeko modukoa.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 18-02-2009 23:04
Admin
Erregistro-data: 16 urteak lehen
Mezuak: 3.584
Itzelak argazkiak Xabi! Ze nolako inbidia eman didazun!! Gu trabesiako eskian hasteke gaude oraindik, baina dena helduko da smiling smiley Zorionak egindako erreportaiagatik!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 19-02-2009 00:08
Erregistro-data: 16 urteak lehen
Mezuak: 195
Guk, betiko aurreko asteburuen zapatuen baino ez gendun eskiau ta betiko moduen(edo ia beti moduen), Les Deux Alpes-en. Eguraldi ona ta pistak libre. 3200 metroan -18ºC-kin egon ginen ta buff.... Eskerrak iragarrite zauen haizerik ez zan agertu.
Baina bestela itzel, pistetan edurre elegante ta pistatik kanpora be nahi beste.
Hurrengo asteburue luzea izengo da. Ostegunean hasi ta iganderarte...... topera. Ie eguraldie portetan dan

Ondo izen
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 23-02-2009 08:52
Admin
Erregistro-data: 16 urteak lehen
Mezuak: 3.584
Cita
gorosabel
Gu ostiralean Astunen ibili ginen, sapatu eta domekan candanchún. Itzela asteburua!! Geroxeago erreportai bat igoko degu jaca-ko blogean.

Elur, noizko Euskerazko blog bat?? guiñoguiño

Esan bezala, hemen eskegi genuen elurtearen irudirik aipatxekoenak. Gaur edo bihar eskegiko ditugu karnabaletako irudiak, eskiatzen disfrazaturik smiling smiley

Zuek zer moduz karnabalak? Disfrazau zarie??
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 25-02-2009 17:20
Admin
Erregistro-data: 16 urteak lehen
Mezuak: 3.584
Hau da gure asteburuko erreportaia. Ea gustatzen zaizuen smiling smiley

[[url=https://www.nevasport.com/nevablogs/desdejaca/art/-pedazo-de-carnavales--ohh-yeahh/6810/]nevasport[/url]]
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 25-02-2009 18:00
Zuzendaria
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 8.740
Cita
gorosabel
Hau da gure asteburuko erreportaia. Ea gustatzen zaizuen smiling smiley

[[url=https://www.nevasport.com/nevablogs/desdejaca/art/-pedazo-de-carnavales--ohh-yeahh/6810/]nevasport[/url]]

Ea baaa!!! Holantxik ez dot nik ikusi Candanchu 87ko urtarriletik...

Akorda eiten naz hori denporatan Complejuan egoten gintzezala beheko solairuko apartamentutan ta hainbeste edurra bota yeun hirugarren egunerako lehengo solairuraino heltzen zala, ta gure balkoia guztiz (baina guztiz esateotenen zeharo esan gure dot) ilunpetan geratu zan.

sorprendido sorprendido sorprendido sorprendido



Skiing is a very personal experience. You don't have to do what everybody else is doing.
It's kind of like dancing. You don't have to be good to enjoy dancing.
You just kind of get with the rhythm. In this case, the rhythm of the mound, the rhythm of the snow.

C. Crozer -In pursuit of soul
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 25-02-2009 18:02
Zuzendaria
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 8.740
Cita
Unai
Cita
gorosabel
Hau da gure asteburuko erreportaia. Ea gustatzen zaizuen smiling smiley

[[url=https://www.nevasport.com/nevablogs/desdejaca/art/-pedazo-de-carnavales--ohh-yeahh/6810/]nevasport[/url]]

Ea baaa!!! Holantxik ez dot nik ikusi Candanchu 87ko urtarriletik...

Akorda eiten naz hori denporatan Complejuan egoten gintzezala beheko solairuko apartamentutan ta hainbeste edurra bota yeun hirugarren egunerako lehengo solairuraino heltzen zala, ta gure balkoia guztiz (baina guztiz esateotenen zeharo esan gure dot) ilunpetan geratu zan.

sorprendido sorprendido sorprendido sorprendido

Goiko irudiak estekatu gure nenduzen hau idatzi dotenen, baie iguel da, lerdea daridala nao bardin-bardintsu smiling smiley



Skiing is a very personal experience. You don't have to do what everybody else is doing.
It's kind of like dancing. You don't have to be good to enjoy dancing.
You just kind of get with the rhythm. In this case, the rhythm of the mound, the rhythm of the snow.

C. Crozer -In pursuit of soul
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 01-03-2009 22:52
Erregistro-data: 15 urteak lehen
Mezuak: 3
Aupa danoi,
Asteburu hau Luz Saint Sauveur-en pasa det. Larunbatean La Mongie-ra jun nitzen baino azkenien ez zen ezer ikusten ta bakarrik nauenez, geldiu berra euki nuen, badakizue, eroi eskero, zeinek ekarri furgoneta bueltan?? Gero zerbezatxo batzuk hartu ta ohera. Gaur goizien Gavarnie-re juteko asmue nauken, baino sorte txarra! euriye ai zuenez turismo pixket eiten ibili naiz.
Ba al dao norbait eo talderik Luz Saint Sauveur-en juntatzen danik? Bakarrik ondo ibili banaiz e, taldean zeudenek kriston inbiriye ematen ziben.
Hurrengorako, norbait baldin badijue, abixatuko mesedez, beste palillera bat nahi izan eskero behintzet... Ez dut eskiatzen duen lagun gehiegi re ta askotan bakarrik juten naiz.
Muxu haundi bana danoi ta ondo hasi astie.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.