FOROS NEVASPORT.COM

Hiru gizon
Bidalita: 01-02-2009 18:46
Kaixo denei!!

Ikeragarri poztu nahiz foro hau aurkitu detenean. Elur kirolek euskerak behar bait zuten beraien txokoa. Ni formigaleko eski eskolan haritzen nahiz lanean denboraldi osoan eta hemen inguruko informazioa emateko prest nago,edozein kezka edukiz gero lasai galdetu.

Oso idea ona,elur malutak.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 01-02-2009 19:06
Erregistro-data: 17 urteak lehen
Mezuak: 418
Taldean onartua izateko ( risas ) "Hasi hemendik eta kaixo esan" postean aurkeztu beharko duzu zeure burua, denok bezala smiling smiley

Ongi etorri lagun.

(zer moduz asteburua formigal inguruan? eguraldiak hobera egin al du?)
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 02-02-2009 08:52
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 322
Kaixo Hiru gizon .. neri oso ondo datorkit zu hor egotea.. eskertuko dizut informazioa freskua..
Por zierto... nik eta nere seme alabek beti esaten diogu hiru gizon tres hombres-i. risas
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 27-02-2009 10:54
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 322
Kaixo Hiru gizon. Asuntoa da nik 24 bat urte daramatzat eskiatzen, eta azken 18 urteetan ez det kursillorik edo beste ezer ere egin. Bizio askotzo izango ditut, seguruena estankatuta egongo naiz, eta gainera Formigalen asko ibiltzen naiz baina hainbat pista (beltzak batez ere) ez ditut ezgutzen.
Pentsatzen det irakasle bat hartu eta ordu batzuk ematea ongi etorriko zaidala. ¿zer egin dezaket?.
Mila esker.Banana esquí
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
hiru gizon
Bidalita: 01-03-2009 22:55
Kaixo Zubi, Egia esateko eskiaren teknika ikeragarri aldatu da azken urteetan eta gu konturatzen ez garen arren gauza txiki batzuk aldatzearekin hobekuntza haundia nabaritzen degu, gorputzaren posizioa,hanken mogimendua,inkliazioa...

Formigalek dauzkan kilometro gehienak pista beltzak dira (ia 70km) eta asko nahiko errexak dira.
Pista beltzetan ibiltzeko,segun eta ze elur dagoen teknika desberdiñak erabiltzen dira.

Galdetu eski eskolan eta zure situazio partikularra esplikatu. Irakasle hon bat jarriko dizute.

zorte on!!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 02-03-2009 14:15
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 322
Eskerrikasko hiru gizon
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.