FOROS NEVASPORT.COM

Bidalita: 29-01-2009 22:08
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 37
Kaixo lagunak eta eskerrikasko elur malutak irekitzeagatik. Martxoan Andorrara joateko asmoa daukagu eta ez dugunez ezagutzen, norbaiten iritzia eskertuko nuke. Badakit Andorra la Vellan kola ikaragarriak egiten direla kotxeekin, beraz, ahal dela pie de pista dagoen hotelen bat nahiko genuke.
mila esker danoi eta muxu bat
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Maf
Maf
Bidalita: 29-01-2009 22:29
Erregistro-data: 15 urteak lehen
Mezuak: 38
Iaz egon nintzen eta oso polita da. granvaliran ibili giñen 5 egunetan eta Canillon genuen hotela. eztakit valnord-era edo grandvalirara joango zarten, baina Granvaliran hainbat herritatik igo dezakezue, zuk "pie de pistas"esaten duzunaren antzera. gure hotela tele huevotik 50metrora zegoen eta benetan oso oso ondo dago barrutik.

Bueno espero ot zeozertarako balio izatia agur smiling smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 29-01-2009 23:48
Zuzendaria
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 8.740
Ni behin izanda naz berton... aspaldi. Granvaliran egon nitzen. Beharbada kola famatu haiek (neuk be entzunda dekot) batez ere Andorra la Vellatik Seu d'Urgellera eiten diraz, sartu ta urteteko.

frantziatik egiten badozue bidaia eta Pas de la Casatik sartu, kola horreek kenduko dozuez guiño



Skiing is a very personal experience. You don't have to do what everybody else is doing.
It's kind of like dancing. You don't have to be good to enjoy dancing.
You just kind of get with the rhythm. In this case, the rhythm of the mound, the rhythm of the snow.

C. Crozer -In pursuit of soul
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 30-01-2009 06:57
Zuzendaria
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 1.524
Aupa Neska!

Ni batzutan egon naiz Andorran , eta Pas de la Casa-n egota nahiago dut Andorra La Vella baino. Ez dakit zure adina ezta zure apress ski asmoak (martxa, janari dotoreak, erosketak, atseden hartu,...) baina eskiatzeko hautaketa ona dela pentsatzen dut. Bestelan egunero erdi orduko (gutxienez) ilada eukiko duzu pistetara heltzeko, eta bueltan gauza bera.
Pas de la casa-tako hotel ta apartamentu guztiak "a pie de pistas" dira , badaude denda batzuk, igerilekua eta jantokiak...eta aspertzen baldin bazara , hartzen duzu kotxea eta Andorra la Vella joan ahal duzu ogei minutuan.
Gainera heltzeko eta joateko leku aurrekoa da, Frantziatik baldin bazoaz...eta nik dudarik gabe, Frantziatik joateko gomendatzen dizut.

Hala ere arazo haundiena Pas de la Casa daukana hortik Vallnordera (Ordino-Pal-Arinsal) joatea "esfortzu haundia" suposatzen du, nahiko urrun daudelako eta gainera atean horiek pistak ederrak badauzkazulako.

Beno, laguntza gehiago behar baldin baduzu....txistu egin!! guiño
Edo hobeto, ....irrintzi bat bota!! risas risas



"IZAN ZIRELAKO GARA, IZAN GARELAKO IZANGO DIRA" Por lo que fueron somos, por lo que somos serán.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 30-01-2009 11:37
Erregistro-data: 15 urteak lehen
Mezuak: 155
batenbatek badaki zelan funtzionatzen daben "Andorrapass" (ez dakitx izena hau dan No entiendo ) edo holako zeozek? Vallnord eta grandvalira-rako forfait konjuntuak existitzen dau? Preziua bateonbatek badaki?

eskerrikasko
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Maluto4
Bidalita: 30-01-2009 12:42
Aupa Neska,

Ez naiz foroetan oso aditua, eta eskiatzera normalean Formigalera noa. Aldiz, Andorran egona naiz eta badago ertaineko ebazpen bat zure buruketarako. Bilatu Interneten Encamp delako herria. Herri honetatik funikular erraldoi batek Pas de la casa-ra 15 minutuan zaramatza inolako arazorik gabe, kotxea mugitu gabe, etab.

Nire esperientziagatik, funikularretik oso hurbil lo egitea erabat gomendagarria iruditzen zait (apartahotel moduko bat 25 metrora dago), han bertan botak jantzi, eskiak sorbaldan hartu eta kitto.

Begirazazu aukera hori benetan.

Agur.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 30-01-2009 15:38
Erregistro-data: 15 urteak lehen
Mezuak: 116
Kaixo Neska.

Grandvalirar bazoazte, Emcampetik hasi frantziako mugararte ez daukazue pistetara joateko arazorik izango (kotxe ilarak) Gero ya zer nahi dozuen da kontua. Erosketak eta Andolla La Vellara joatea bada, emcamp dozue urbilen eta hortik gora , canillo herri txikitxi bat da biana herria. Soldeu eta El tarter pasuko herriak direla esango nuke, baina han ostatu hartzeko toki bikainak eta lasaiak. eta Azkenik Pas de la casa Martxosoagoa frantziako mugan bertan.

Orain zeuek aukeratu.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 31-01-2009 01:24
Erregistro-data: 17 urteak lehen
Mezuak: 869
Ni Andorran sarritan izan nahiz eta beti Pas de la Casan. Pistak bertan dituzu eta erosketak...egitera joan nahi baduzu, kotxea hartu eta Andorrara joatea besterik ez duzu. Baina egunero eskiatzera joateko, gomendagarriena, Pas,Tarter,Canilo, Soldeu,Encamp...herrietan ostatu hartzea da.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 31-01-2009 10:31
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 196
Kaixo Neska

Ni bi aldiz egon naiz Andorran. Batean Soldeun geratu ginen, Naudi hotelean. Telekabinatik 200 metrotara zegoen gutxigorabehera, oso hurbil benetan, eta merkeenetariko bat zen. Gainera Soldeu ia erdian dago Grandvalira ezagutzeko, eta taberna batzu badaude apreski nahi baldin baduzu. Baina denda gutxi, horretarako kotxez edo autobusez...

Hara joango nintzateke berriro, Andorrara joanez gero.

Hemen dago linka (ez dakit esan euskeraz No entiendo )
[www.hotelsoldeu.com]
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 01-02-2009 02:04
Erregistro-data: 18 urteak lehen
Mezuak: 12.319
Un saludo.
Acabo de entrar en vuestro foro, y al ver el post de Andorra, pues me ha picado la curiosidad risas . A ver si podía "pillar algo"risas
Servidor habla y entiende el castellano y el catalán, pero lamentablemente, ni idea del euskera Triste . Así que, mejor lo dejo
risas .
Evidentemente, desearos toda la suerte del mundo con vuestro foro. pulgar arriba
Un saludo y AGUR pulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 01-02-2009 11:41
Erregistro-data: 15 urteak lehen
Mezuak: 209
Pisten ondoan nahi badozu hotet bat leku gomendagarriak encamp,canillo,el tarter edo pas dira hoberenak, horietatik irteten dira telekabinak edo remonteak.Eskiatu eta gero martxa nahi badozu pues pas,han dago martxa a saco baina dendetan ibili nahi badozu pues andorra la vella.
Aukera ona izan daiteke encamp,hortik irteten dau telekabina bat eta estazinoen erdian utziko dozu baina apur bat eskiatu jakin behar dozu, ez dira ikasleentzako hortik dagozan aldapak.
Encamp herritan denda asko dago behar dozun material alokatzeko edo erosteko edo andorra la vellara jaitsi ahal zara,zure kotxea ez badozu mugitu nahi autobusez ere joan zaitezke eta holan kotxeen ilarak ahaztuko dozuz eta dirua eta humore txarra aurreztatuko dozuz.
Ni andorran egon naizenean encampen egon naz ostatuta eta eskiatzeko funicamp hartzen nuen eta asken eguna grau roigen dagoen aparkalekuan utzi nuen kotxea,egun osoa eskiatu eta etxera bueltatxeko grand valira tunelerra hartu eta frantziatik euskadira eta inoiz hartu dot kotxeen ilarik.
sorte on ¡¡ smiling smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.