FOROS NEVASPORT.COM

Bidalita: 29-01-2009 12:42
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 3.760
Epa!

Kontsulta txiki bat:

Kontuan hartuta otsailean frantziarren neguko oporraldia dela, kuadrillakook pentsatu dugu ondo legokeela Candanchura joatea, aspaldian ez garelako handik ibili. Nire zalantza da, aldi batetik, ia horrenbesterako ote den egun horietan Frantziako estazioetara joaten den jendetza, eta bestetik, ia jende horrek Candanchura edo Astunera ere ez ote den joaten, ze azken batean Frantziatik oso hur daude.

Zer uste duzue?
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Oiz
Oiz
Bidalita: 29-01-2009 12:49
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 1.061
Nire ustez frantsesak bai igarotzen dira beste alde horretara, baina ez masiboki gutxi batzuk baino ez (normala zatia garestiagoa eta nire ustez kalitate txarragokoa).

Bestalde Frantziako estazioetan normalean baino jende gehiago egoten da, bai astean zehar bai aste buruetan. Apartamenduetako erreserbak ikustea baino ez dago. IA ezinezkoa lekua aurkitzea, eta prezioak zatia garestiagoak.

Ni ere otsailean nunbaitera joan nahi dut eskiatzera eta ez dakit zelan egingo dudan Perdido
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 29-01-2009 12:58
Erregistro-data: 15 urteak lehen
Mezuak: 53
Kaixo Gadafi,

Ez dut uzte hain besterako izango denik, noski frantziatik espaina aldera igaroten direla hango gazteak, baina pentsa ezazu espainako ski eztazioak frantziako baino karestiak direla (Pirineoetan behintzat bai), eta gainera normalean hiri haundiko ikasleak Alpesera joaten dira
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 29-01-2009 13:23
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 3.760
Azken aldian edo urteotan jende gutxiago joan izan da Candanchu eta Astunera, ezta? Batez ere Formigalekin konparatuta, esan nahi dut.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 29-01-2009 13:42
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 322
Cita
Gadafi
Azken aldian edo urteotan jende gutxiago joan izan da Candanchu eta Astunera, ezta? Batez ere Formigalekin konparatuta, esan nahi dut.
Ez izan dudarik.. Candanchu edo Astun aukera ederrak dituzu.. Bai aste barruan.. bai astebukaeran ez duela hiru edo lau urte zegoen jendetza..
Formigal.. ordea.. jendez betetzen hasia da aspalditxo.... baina beste bi hauetan.. ordea.. lasaiago ibiltzen zera. smiling smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 29-01-2009 14:29
Erregistro-data: 15 urteak lehen
Mezuak: 155
gu hurrengo astian, ostegunetik larunbatea goiatz jaka,gure asmua Astunen eskiatzia da. Gero 14 ta 15ian mendi elkartiakin canfranc-ea goiatz candanchun eskiatzeko.

Ni aurreko urtian jun nitzanian eskiatzea candanchura, kola bakarrak tucako telesillan euki nitxuan (eguneko lehenengo ordutan) eta etzian izan bate luziak.

bi biajien ondoren aber argazkin batzuk edo ipintzen ditxuten.

kontaukotzuet

geroarte
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
MOG
MOG
Bidalita: 29-01-2009 14:33
Erregistro-data: 16 urteak lehen
Mezuak: 38
Iepa Gadafi!!!

Nire ustez ez duzu inolako arazorik izango Candanchu aldean. Frantziatik oso jende gutxi pasatzen da espainiako aldera eskaitzera, han aukera merkeagoak bait dituzte. Azkenaldian izugarrizko elurra disfrutatzen ari gara Candanchu eta jende pilaketarik gabe! Ondo pasa!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 29-01-2009 14:33
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 3.760
Eskerrik asko ba! ia lekurik topatzen dudan, eta hala bada 14an eta 15ean handik ibiliko naiz, aspaldiko partez.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 29-01-2009 14:36
Zuzendaria
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 8.740
Gadafi, esan deutsueen modun, Candanchu alden beti ibili dira Biarno aldeko eskizale batzu, larritzeko modukorik ez baina guiño

Biarno eta Bigorreko estaziñotan bai igerten dala jendetza, baia Gabonetan baino gehiagorik ez dot uste.

Neu be gogotsu nago Candanchura txango bet eiteko... eia horreek egunetan eiten bot abisako zaitut.



Skiing is a very personal experience. You don't have to do what everybody else is doing.
It's kind of like dancing. You don't have to be good to enjoy dancing.
You just kind of get with the rhythm. In this case, the rhythm of the mound, the rhythm of the snow.

C. Crozer -In pursuit of soul
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 29-01-2009 16:39
Erregistro-data: 17 urteak lehen
Mezuak: 418
Ea ba...Gadafiren posta probestuko dut nik, baina kontrako ideiakin.

Otsaileko azken asteburuan Saint-Laryra joatekoak gara.

Uste al duzue jendez gainezka egongo dela? zenbat opor dituzte ba mugaz bestaldekoek?

Behin Astundik atera, azkenaldian primeran dagoela jendeari dagokionez...eta ez nuke denbora gehiegirik galdu nahi teleahulkiari (
No entiendo ) itxoiten!!

Dena dela, dana alokatuta dugu jada, beraz.......
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Oiz
Oiz
Bidalita: 30-01-2009 09:47
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 1.061
Cita
Gadafi
Eskerrik asko ba! ia lekurik topatzen dudan, eta hala bada 14an eta 15ean handik ibiliko naiz, aspaldiko partez.

Gogratzen zara aste hasieran eskatu neutsunarekin? Saludos
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 30-01-2009 09:51
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 3.760
Bai bai, gaur pasauko dostie tfnoa. Noz dekozue joateko asmoa?

Nik ez dut topatu lekurik Candanchuko aterpeetan. Apartamentuetan saiatuko naiz orain. Gomendioren bat?
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Oiz
Oiz
Bidalita: 30-01-2009 10:16
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 1.061
Ez dakit noiz joango garen, martxoan-edo risas

Jari dotsut badaezpada ahaztute izen badozu. Zorte ona Candanchutik!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 06-02-2009 13:17
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 3.760
Azkenean banoa Candanchura 13tik 15era. Ia eguraldi ona egiten duen.

Uste dut 12 urte direla ez naizela Candanchura joan sorprendido
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 07-02-2009 12:50
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 322
13an Candanchun egongo zea?, eskiatzen?. Ni 12an jungo naiz 13an eskiatzeko asmotan. Ni bakarrik igoko naiz, eguraldia piskabat baretzen bada.. eta elurra botatzen uzten badu..
Ongi badatorkizu.. mezu pribatu bidez erantzun mesedez. smiling smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 10-02-2009 09:30
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 3.760
Aupa Zubi! Ez, 13an ez naiz egongo, astebururako baino ez noa, zapatu ta domeka. Ematen du eguraldiak errespetatuko gaituela eta gainera elurra egoera ezin hobean egon litekeela.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 11-02-2009 00:00
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 322
Ederki Gadafi.. hala ere han eongo naiz.. smiling smiley Baten bat animatzen bada.. mezua bialdu mesedez..Cool skier
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 12-02-2009 09:07
Admin
Erregistro-data: 16 urteak lehen
Mezuak: 3.584
Cita
zubi
Ederki Gadafi.. hala ere han eongo naiz.. smiling smiley Baten bat animatzen bada.. mezua bialdu mesedez..Cool skier

Ni bihar goizean noa Candanchú-ra iganderarte. Halere bihar agian Astún-era goaz, ze candanchú-ko goikaldea eta rinconada/tortiellas aldeak zihur itxita egongo direla. Ea hortik ikusten gean eta egiten degun Elur-malutak eko lehen KDD
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 12-02-2009 10:14
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 3.760
Eta zapaturako uste duzu Tortiellas eta zabalik egongo dela?

Itzela da bota duen elurtea sorprendido
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 12-02-2009 10:24
Admin
Erregistro-data: 16 urteak lehen
Mezuak: 3.584
Tortiellas ez dut uzte, tuca agian bai. Kriston elurrolde arriskua dago, eta tortiellas aldean urtero bat baino gehiago sortzen da...

Pd:
2 alud de nieve: elurrolde, ausa, elur-jausi, lurta
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 12-02-2009 16:48
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 322
Cita
gorosabel
Cita
zubi
Ederki Gadafi.. hala ere han eongo naiz.. smiling smiley Baten bat animatzen bada.. mezua bialdu mesedez..Cool skier

Ni bihar goizean noa Candanchú-ra iganderarte. Halere bihar agian Astún-era goaz, ze candanchú-ko goikaldea eta rinconada/tortiellas aldeak zihur itxita egongo direla. Ea hortik ikusten gean eta egiten degun Elur-malutak eko lehen KDD
Ni bighar.. Astunen egongo naiz 10:00 tan La Racako aulkia hartzen den ilaran.
Palilleroa naiz, kasko grisa erabiltzen det, antioju eta bigotea dauzkat. 10:15tan Racara igoko naiz.Cool skier
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.