MALALTS DE NEU

Kus
Kus
Publicat: 28 February, 2023 03:24PM
Registrat: 1 any fa
Publicacions: 2
Bon dia malalts!

Tinc intenció de pujar aquest dijous a Port del Comte, sembla que l'estat de pistes és força bo. Hi heu estat els últims dies?

Tinc nivell mig-alt i voldria depurar la técnica, vaig apendre a esquiar amb esquís rectes i no acabo de fer el que toca amb els carving. Volia agafar un instructor un parell d'hores. Pel que he vist hi ha 3 escoles i mirant opinions a google hi ha de tot i no se quina agafar. Alguna recomanació?

Gracies!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 28 February, 2023 06:42PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,257
Cita
Kus
Bon dia malalts!

Tinc intenció de pujar aquest dijous a Port del Comte, sembla que l'estat de pistes és força bo. Hi heu estat els últims dies?
Gracies!

La meva germana i família hi van pujar a esquiar abans d´ahir diumenge i em van dir que estava molt be de neu i que val molt la pena d´anar-hi aquests dies. Salutacions!!smiling smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 28 February, 2023 07:45PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,635
Cita
Kus
Bon dia malalts!

Tinc intenció de pujar aquest dijous a Port del Comte, sembla que l'estat de pistes és força bo. Hi heu estat els últims dies?

Tinc nivell mig-alt i voldria depurar la técnica, vaig apendre a esquiar amb esquís rectes i no acabo de fer el que toca amb els carving. Volia agafar un instructor un parell d'hores. Pel que he vist hi ha 3 escoles i mirant opinions a google hi ha de tot i no se quina agafar. Alguna recomanació?

Gracies!




La neu estaà de meravella i d'escola d'esquí, et recomano La Bòfia, i demana per l'Anna o el Lucas, grandíssims esquiadors i magnífics professors
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Kus
Kus
Publicat: 01 March, 2023 11:35AM
Registrat: 1 any fa
Publicacions: 2
Gracies companys!

Segueixo la teva recomanació Ferran, encara haig d'acabar de pensar que faig, però si m'animo, parlo amb la gent de la Bòfia!
Karma: 18 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.