Normas de comportamiento | Foro de ayuda y tutoriales | Normas de seguridad y esquí Síguenos desde Facebook Síguenos desde Twitter Síguenos desde Vimeo Síguenos desde Youtube Síguenos desde Instagram Síguenos desde Google +
Cambia de foro:
Gent per anar a esquiar
11 January, 2018 04:35PM
Bones,
Sóc de Terrassa i tinc 36 anys, estic desesperada per anar a esquiar, aquest temporada encara no he aconseguit trobar ningú, demà hi vaig sola però m'agradaria molt més compartir les esquiades. Si hi ha més gent en la meva situació o si sabeu d'algun grup que faci sortides us ho agrairia. M'adapto a anar a l'estació que sigui.
Gràcies!

Resposta Cita
Karma del mensaje: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Gracias Positivo Positivo  Negativo Negativo
avatar Re: Gent per anar a esquiar
17 January, 2018 11:22PM
Hola Txuri, jo tambe soc de Terrassa y aquesta temporada encara no he pujat :grrr!: Aprofitare aquesta setmana que no tinc feina y pensava pujar dema dijous a puymorens o Arcalis, t'animes??

Resposta Cita
Re: Gent per anar a esquiar
17 January, 2018 11:54PM
Gràcies però demà treballo, a veure més endavant si coincidim, merci de totes formes!

Resposta Cita
18 January, 2018 12:23AM
La propera doncs! Salut! :iconsurfer:

Resposta Cita
18 January, 2018 12:35PM
Txuri81
Bones,
Sóc de Terrassa i tinc 36 anys, estic desesperada per anar a esquiar, aquest temporada encara no he aconseguit trobar ningú, demà hi vaig sola però m'agradaria molt més compartir les esquiades. Si hi ha més gent en la meva situació o si sabeu d'algun grup que faci sortides us ho agrairia. M'adapto a anar a l'estació que sigui.
Gràcies!

Teresa, tens com a mínim dos grups per anar per aquí:

- el primer funcionen amb el Facebook, son bona gent i majoria joves i molt snowboard;
[www.facebook.com]

- el segon, que pots haber vist per les quedades, som majoria palilleros i la major part més grans (40's i 50 i pocs!), amb gent de Barcelona i Baix LLobregat. Si et pot interesar aquest, contacta amb mi per missatge privat

Resposta Cita
08 February, 2018 03:42PM
Hola,

jo sóc de València, però la setmana del 26 de Febrer a l'1 de març estaré allotjat a Sabadell. Havia pensat putjar a Masella i/o Molina el dimecres 28. A veure si a algú li va bé i fem unes baixades!!

Resposta Cita
20 February, 2018 06:57PM
Bona tarda!

Gent de la província de Girona per anar a esquiar a Masella/Molina entre setmana?

Gràcies! ;)

Resposta Cita
21 February, 2018 02:56PM
Hola. Em dic Alex. Tinc 50 anyets i visc al Vendrell.
Busco gent per anar a esquiar a la Masella, La Molina o Pal Arinsal el proper dilluns dia 26 de febrer.
Algú s´apunta ?

Salut !!!

Resposta Cita
21 February, 2018 03:01PM
.

Editat 1 vegades. Última edició el 21/02/2018 03:02PM per Bavaro1.

Resposta Cita
25 February, 2018 01:48AM
Nosaltres som un grup bastant heterogeni... de Sabadell la majoria i passats els 20 i tots (o quasi). Jo aquesta temporada torno a esquiar en breu després de quasi 2 temporades KO. Si t'interessa venir a alguna sortida que organitzem, quasi cada cap de setmana estem fent alguna cosa... jajajaja ara que si demanes referències per aquí jajajajaja no sé si som molt de fiar Diablillo:lol2::lol2::lol2::lol2:

Resposta Cita
Karma del mensaje: 11 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
28 February, 2018 02:21AM
Bones!

Jo estic en un grup que fem kedades i esquiadas a Grandvalira, Font Romeu, Les Angles i La Molina. Som de 35 a la cincuentena. De varis llocs de Catalunya principalment d Barcelona i l Area Metropolitana. Bona gent, bon rotllo y ganes de passarho be. Tenim un grup per whatsapp i apart també fem kedades y sopars per Barcelona.

Qui vulgui que em contacti en privat i li pasare el contacte de qui ho porta.

Editat 1 vegades. Última edició el 28/02/2018 02:24AM per xamonich.

Resposta Cita
Autor:

El teu E-mail:

Assumpte:

Missatge:

Foros nevasport.com @ 2018
nevasport.com | noticias | reportajes | estaciones | nevablogs | foros | mapa del sitio | Publicidad | Contáctanos | Aviso legal | Política de privacidad
Normas de comportamiento | Foro de ayuda y tutoriales | Normas de seguridad y esquí
Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar tu experiencia y nuestros servicios analizando la navegación en nuestra web. Si continúas navegando, consideramos que aceptas la Política de Cookies x