Blogs actualizados recientemente:
Aún no tienes usuario?
RegístrarseCita
pol.becomeayeti
Bona tarda!
potser no és el lloc per preguntar però algú sap com està de neu la zona del Puigllançada? Molt dura? Fan falta raquetes o amb crampons es puja be?
Gràcies!
guillemgv
pol.becomeayeti
Bona tarda!
potser no és el lloc per preguntar però algú sap com està de neu la zona del Puigllançada? Molt dura? Fan falta raquetes o amb crampons es puja be?
Gràcies!
L'altre dia hi vaig passar i tot i que no m'hi vaig fixar gaire bé, la part de la Molina està peladíssima. Per destrossar el material.
Si el diumenge estava així, no em vull ni arribar a imaginar com estarà aquest finde.
Porté i Pas estava genial.
j.lacroix
guillemgv
pol.becomeayeti
Bona tarda!
Gràcies!
L'altre dia hi vaig passar i tot i que no m'hi vaig fixar gaire bé, la part de la Molina està peladíssima. Per destrossar el material.
Si el diumenge estava així, no em vull ni arribar a imaginar com estarà aquest finde.
Porté i Pas estava genial.
Suposo que ho has vist, però per si de cas et recordo que la pregunta a la que contestes és de fa 8 mesos![]()
Això si, sempre s'agraeix informació actualitzada.
Charlyfcb
Algú ha pujat a Vallter que ens pugui donar informació de com està
j.lacroix
Charlyfcb
Algú ha pujat a Vallter que ens pugui donar informació de com està
Jo vaig pujar dissabte, i està molt bé.![]()
Practicament tot obert (excepte Pista del Xalet i Xemeneies, però això ja és normal).
No molta gent a pistes.
Sense cues a la cadira (fins i tot els 10 minutets que es va parar per un petit tall de llum).
Parking ple de cotxes per fer travessia.
Esquí non stop per part meva de 9:30 a 15:30.![]()
En resum... ganes de tornar-hi!
j.lacroix
Avui he tornat a Vallter.![]()
Encara aguanta força bé, tot i que alguna petita zona marró va apareixent. I alguna pedreta. Però poca cosa.
Uortar
j.lacroix
Avui he tornat a Vallter.![]()
Encara aguanta força bé, tot i que alguna petita zona marró va apareixent. I alguna pedreta. Però poca cosa.
Jo també he fet festa de la feina... per disfrutar dels servéis de l'Agencia Tributaria.
Com m'hauria agradar ser a Vallter, pedretes incloses!
Rellena los siguientes campos para contactar con los editores del blog:
Si crees que la oferta es errónea, incompleta o induce a errores, por favor, háznoslo saber: