MALALTS DE NEU

terricola
Publicat: 18 March, 2015 12:06AM
que em trobare a masella el dia de sant josep? funcionaran tots els remuntadors?.

Gracies.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 18 March, 2015 12:42PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,941
Cita
terricola
que em trobare a masella el dia de sant josep? funcionaran tots els remuntadors?.

Gracies.

i perque no han de funcionar? és un dia normal, no és ni festiu.........



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
terricola
Publicat: 18 March, 2015 09:58PM
les vegades que hi he anat aquesta temporada m'he trobat algo. Per vent el jumbo sense funcionar, un altre dia que va marxar la corrent. un festiu que per mal temps nomes funcionava un dels telecadires (aqui es van portar be doncs van regalar un forfeit per quan vulguessis, quan a la molina deien, aixo es el que hi ha i a mes no tornem els diners si tanquem).

per aixo que m'he fet a la idea que un dia laborable, si poden, retallaran amn algo. espero que no smiling smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 March, 2015 10:49AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
Cita
terricola
les vegades que hi he anat aquesta temporada m'he trobat algo. Per vent el jumbo sense funcionar, un altre dia que va marxar la corrent. un festiu que per mal temps nomes funcionava un dels telecadires (aqui es van portar be doncs van regalar un forfeit per quan vulguessis, quan a la molina deien, aixo es el que hi ha i a mes no tornem els diners si tanquem).

per aixo que m'he fet a la idea que un dia laborable, si poden, retallaran amn algo. espero que no smiling smiley



Sempre esquio a Masella entre semana i mai he vist que escatimessin esforços per mantener-ho tot obert.
Alguna vegada miro el inmens telecadira "masella jet" i no hi ha ningu per devant ni per darrera..... estic tot sol.



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 March, 2015 04:28PM
Registrat: 9 anys fa
Publicacions: 5
efectivament, tot obert i cap cua risas
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 March, 2015 11:11PM
Registrat: 9 anys fa
Publicacions: 5
primera hora del mati


a mig mati



a les 14h
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.