MALALTS DE NEU

Publicat: 25 March, 2014 05:16PM
Registrat: 10 anys fa
Publicacions: 1,346
Hola,

Coincidint amb la trobada kdd del foro, de nevasport i que jo no m'hi puc apuntar ni fer dos dies... Tinc intenció de sortir si res no canvia a les 07.30 de Bellver per anar a passar el dia a Baqueira i tornar un dels dos dies.

Ja ho he fet tantes altres vegades i des de Bellver a Port de la Bonaigua (si Peulla no está obert hi ha justes 1.45min) i començar a esquiar a les 09.30 en punt.

Algú s'hi apuntaría?

David, vas a la kdda?
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 25 March, 2014 06:52PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Cita
uriloki
David, vas a la kdda?

Allà estarè guiño




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 25 March, 2014 08:27PM
Registrat: 10 anys fa
Publicacions: 1,346
A veure si ens hi veiem ni que sigui a pistes "com a afegit".
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 27 March, 2014 11:26AM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,945
Cita
uriloki
Hola,

Coincidint amb la trobada kdd del foro, de nevasport i que jo no m'hi puc apuntar ni fer dos dies... Tinc intenció de sortir si res no canvia a les 07.30 de Bellver per anar a passar el dia a Baqueira i tornar un dels dos dies.

Ja ho he fet tantes altres vegades i des de Bellver a Port de la Bonaigua (si Peulla no está obert hi ha justes 1.45min) i començar a esquiar a les 09.30 en punt.

Algú s'hi apuntaría?

David, vas a la kdda?

1.45 dius?

i quan vas i quan tornes?



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 27 March, 2014 01:44PM
Registrat: 10 anys fa
Publicacions: 1,346
Doncs estic veient pel tema programa d'activitats que Diumenge...

I la tornada a les 17.00... per estar a les 19.00 tranquilament al cor i capital moral de la Cerdanya (Bellver... vamos! jajajajajarisasrisas)
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 27 March, 2014 01:56PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,945
Cita
uriloki
Doncs estic veient pel tema programa d'activitats que Diumenge...

I la tornada a les 17.00... per estar a les 19.00 tranquilament al cor i capital moral de la Cerdanya (Bellver... vamos! jajajajajarisasrisas)

Diumenge doncs? És el dia més fluixet

Si fos dissabte encara m.ho pensava....... Diablillo



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 27 March, 2014 02:38PM
Registrat: 10 anys fa
Publicacions: 1,346
Es pot plantejar dissabte però ni tinc dorsal ni res.... jajajaja ara! si anem dissabte... allarguem fins que es pugui i tornem a les fosques... (de nit)Diablillopulgar arriba?
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.