MALALTS DE NEU

Publicat: 13 February, 2014 10:32PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 14,027
A Font Romeu aquest Nadal vaig veure per primer cop la seva imatge en algun poster i vaig saber de la seva existència.

Ara acabo de veure como guanya la seva segona medalla d'or.

Ahir els del RAC vinga a dir que si guanyava la Queralt seria la primera medalla catalana en un Jocs Olímpics d'Hivern. Jo crec que s'equivocaven, no sé si hi ha hagut algun altre esquiador de la Catalunya Nord al medaller, però en Martí Forcades (que es el seu nom si li treiem les intoxicacions del francès) jo el considero ben català.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 14 February, 2014 09:10AM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 1,435
Jo crec que no és qüestió de si el consideres o el considerem català. El tema és si s'hi considera ell (que, francament, no en tinc ni idea).

Per cert, si no ho tinc mal entès, és de Ceret.

Edito: en un altre lloc he llegit que és fill de l'alcalde de la llagone, així que no sé si és de ceret o d'allà. En tot cas, sigui d'on sigui, m'alegra més aquest or que molts d'altres que pogués aconseguir la delegació espanyola o francesa. Pocs ors olímpics "més propers" (en el mon de l'hivern) crec que puguem tenir els que vivim la neu pel pirineu oriental. smiling smiley


Editat 1 vegades. Última edició el 14/02/2014 09:15AM per Inde7.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 14 February, 2014 05:07PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 1,290
Crec que corre pel Club d'Esqui de Puigcerdà.

Ara, ben segur que a sotxi ha anat en "representació" de frança.........

Nascut en ceret i resident a la llagona.......

Salut
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 15 February, 2014 08:08AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 14,027
Cita
Inde7
Jo crec que no és qüestió de si el consideres o el considerem català. El tema és si s'hi considera ell (que, francament, no en tinc ni idea).

Per cert, si no ho tinc mal entès, és de Ceret.

Edito: en un altre lloc he llegit que és fill de l'alcalde de la llagone, així que no sé si és de ceret o d'allà. En tot cas, sigui d'on sigui, m'alegra més aquest or que molts d'altres que pogués aconseguir la delegació espanyola o francesa. Pocs ors olímpics "més propers" (en el mon de l'hivern) crec que puguem tenir els que vivim la neu pel pirineu oriental. smiling smiley

També crec, com tu, que ser català és, senzillament, una qüestió de voluntat.


Pel poc que sé d'en Martí, ell se'n considera. De quina manera? Fins aquí si que no hi arribo que no som ni amics ni, tan sols coneguts o saludats.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 15 February, 2014 03:49PM
Registrat: 10 anys fa
Publicacions: 1,346
Jo estic per sentir-me suïs que tal i com està el pati igual no ens deixen ni anar a esquiar.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 18 February, 2014 12:52PM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 223
Hola, aquí el podeu veure amb la senyera al coll: [1.bp.blogspot.com]
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.