MALALTS DE NEU

Publicat: 02 January, 2014 02:43PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 83
Hola companys, estem planificant un viatje del 9 al 12 de gener i voldria saber l'estat actual de les pistes. Moltes gracies i bon any nou!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 02 January, 2014 08:53PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 36
Hola Armando,

Jo hi vaig ser fa una setmana i estava fantàstic! També es cert que acabava de nevar... no ens enganyem... però com que ha fet una mica de fred, imagino que encara estarà bé. Estigues al cas de la previsió, suposo que aquí els experts en el tema crearan el fil de meteo pel gener ben aviat!

Que tinguis molt bona neu!

SkiNinja



Els Ninja de debò, esquien als pirineus!
Les revisions de les millors pistes dels pirineus, al canal més Ninja de Youtube! SUBSCRIU-TE!!
[www.youtube.com]
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 02 January, 2014 09:23PM
Registrat: 10 anys fa
Publicacions: 2,017
La neu està fantàstica. Fa fred de nit i ha nevat darrerament.

Esperem que nevi el finde una mica, segons diuen.

Salut
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 03 January, 2014 08:25PM
Registrat: 10 anys fa
Publicacions: 29
Jo hi vaig estar el cap de setmana passat i estava molt bé tot. Nomès alguna pista hi havia plaques de gel (obagots) i els trossos de enllaç de baix de Tarter.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 05 January, 2014 02:26PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 83
Moltes gracies per la vostra ajuda!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 05 February, 2014 06:08PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 1,589
He vist una foto publicada a la portada de Nevasport amb un teulat amb 40 cms de neu. No sé si és nova o és acumulada...
Sabeu si ha caigut forta a Andorra. També es veu una foto amb un cotxe amb un pam de Neu a Vallnord.



_ A esquiar que el món s'acaba !!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.