MALALTS DE NEU

Publicat: 26 December, 2013 09:24PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 904
Hola malalts, he estat mirant per el fórum i no he trobat absolutament res d'informació sobre a on anar a fer l'apres-ski al port.

Bé, ja se que el que és al mateix port gairebé res, però i per els voltants?
Sant Llorenç, Solsona, i tot el que hi hagi entre mitg.

Si algú te referències directes d'aquests llocs li estaría molt agraït si poguès fer-me 5 cèntims.

Salut.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 29 December, 2013 11:54AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 906
Hola, si no consigues información por estos lares puedes preguntar en el mismo Facebook de Port del Comte, seguramente algún compañero te pueda ayudar smiling smiley





Uploaded with ImageShack.us
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 29 December, 2013 11:09PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 904
Cita
Flikitosos
Hola, si no consigues información por estos lares puedes preguntar en el mismo Facebook de Port del Comte, seguramente algún compañero te pueda ayudar smiling smiley

Para eso no es necesario "ser socio" ? Es que yo no lo soy...risas
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 30 December, 2013 03:16AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 906
No, solo dale a me gusta hombre xD





Uploaded with ImageShack.us
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 03 January, 2014 08:24PM
Registrat: 10 anys fa
Publicacions: 29
Bones jo visc bastant a prop i hi vaig sovint, per menjar alguna cosa alla mateix hi ha alguns restaurants, que estigui bé i barat el mateix alberg que hi ha, si vols algo més elaborat el Avet que esta per la urbanització de sota. A Sant Llorenç també hi tens alguns bars i restaurants pero lo principal és a Solsona si vols sortir a la nit.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
cristina1818
Publicat: 25 January, 2014 01:35PM
Holaaa!!!
No sé si arribo tard, però per si de cas:
A Sant Llorenç hi ha el Jardí: bueno, bonito, barato! És un lloc de plats combinats, pizzes, tapetes i entrepans amb un pa molt bo. El preu? Entre 10 i 15€ i surts ben fart!
A la Coma: les Fonts del Cardener. Imprescindible!!! Tenen un menú fins i tot a les nits, de 20€ crec recordar. El problema és que jo sóc totalment addicta a dos plats que són de fora del menú...jejeje Són altament recomanables les carxofes fregidetes amb gambes i tomàquet tallat molt petit. De debò, ho penso i se,m fa la boca aigua!
I de segon plat, no us perdeu el filet de vedella amb salsa de ceps. Jo suco tant de pa en aquest plat, que ja no els cal rentaplats! Si mengeu fora del menú, amb vinet i postre puja uns 35€
A Sant Llorenç, que me n,oblidava, també hi ha Vilasaló. Està a l,encreuament venint de Solsona, on pots desviar-te cap a Berga, a la dreta, o calma Sant Llorenç a l'esquerra. Allà fan un menú de migdia de 16€. D'aquest sí que en recordo el preu! Molt bo el filet de porc amb fruits vermells, i de primer el pa de coca amb pernilet del bo.
A Solsona hi ha el Cobert, pizzes molt bones i a bon preu.
També hi ha l'hotel Sant Roc, dos restaurants, el Bufi i el Petit Bufi. El petit Bufi és de tapes, i encara no l'hem provat. El Bufi és cuina moderna, molt bona, però una mic massa car pel meu gust. L'últim cop hi vam sopar per 82€ dues persones, amb vi rosat, postres, tres plats per picar i dos segons(vedella i rap).
Per qualsevol dubte del Port, a disposar! Ara estic lesionada, però m'ho conec molt i sóc allà cada cap de setmana!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 25 January, 2014 05:59PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 906
Muy buena información! pulgar arriba





Uploaded with ImageShack.us
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 26 January, 2014 11:45AM
Registrat: 10 anys fa
Publicacions: 4
Cita
Flikitosos
Muy buena información! pulgar arriba
Para dudas del Port, Cristina1818. Para todo lo demás, MasterCard! Jejeje
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 February, 2014 05:59PM
Registrat: 10 anys fa
Publicacions: 15
Bones!

la carretera del Port a Solsona hi ha la masia del cap del Pla. Es una masia on el menjar es del tipus carn a la brassa. Ho fan molt be i la qualitat es bona.

salut
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.