MALALTS DE NEU

Publicat: 04 December, 2013 06:55PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 13
Hola a tothom!

He estat buscant una mica de informació pero no he sapigut trobar res... perdoneu si hi ha algun altre post obert de Vallter.

Volia preguntar sobre les condiciones pel pont (divendres per ser exactes), estic pensant de fer un puja-baixa y per variar una mica de masella doncs he pensat d'anar-hi... a mes tinc entés que és on ha nevat més així que és una bona oportunitat. El forfait té un preu molt asequible encara que amb el pack universitari Masella surt al mateix preu, val la pena?

Gràcies i salutacions
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 04 December, 2013 08:57PM
Registrat: 10 anys fa
Publicacions: 248
Cita
ignasicv
Hola a tothom!

He estat buscant una mica de informació pero no he sapigut trobar res... perdoneu si hi ha algun altre post obert de Vallter.

Volia preguntar sobre les condiciones pel pont (divendres per ser exactes), estic pensant de fer un puja-baixa y per variar una mica de masella doncs he pensat d'anar-hi... a mes tinc entés que és on ha nevat més així que és una bona oportunitat. El forfait té un preu molt asequible encara que amb el pack universitari Masella surt al mateix preu, val la pena?

Gràcies i salutacions

Hola Ignasi. Pel que diuen Vallter esta espectacular. Masella, pero, no es queda enrere. Pero del tema del pack universitari de Masella, informa,t be de si divendres festiu fan aquesta promocio...
I vagis en vagis, ja dirás. Jo t,informo de Masella diumenge passat: senzillament una pasada!
Salut.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 07 December, 2013 11:36AM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 13
Bon dia!

Doncs per començar temporada va estar bé però ho arribo a saber i me'n vaig a Masella, al migdia ens van tancar l'únic telecadira (a causa del vent) i tota la tarda amb les telearrastres es va fer pessat (més amb snowboard)... i les pistes te les acabes ràpid. La neu força bé per pistejar encara que amb la ventolada per la tarda alguns punts s'acumulava neu i en d'altres estava més dura.

Salutacions
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.