MALALTS DE NEU

Publicat: 29 November, 2013 09:29AM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 6,257
Bones,

Tal i com está de neu, en quantitat i qualitat, a més la nevadeta que caurà aquest dissabte, la previsió de sol i fred pel diumenge, i segur que molt poca gent perqué tothom espera al pont, crec que vull fer "sube-baja" a Arcalís el diumenge !!

La dona no em pot acompanyar, i de moment cap company d'esquí s'anima, així que si voleu compartir despeses i xarradeta al cotxe smiling smiley ens podem juntar i pujar junts !! Ja agafo jo el cotxe !

Sòc de la zona de Tarragona, així que podem quedar per allà o bé a mig camí i us agafo !

Ciao





OSCAR L.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 29 November, 2013 11:10AM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 1,290
Cita
moshkis
Bones,

Tal i com está de neu, en quantitat i qualitat, a més la nevadeta que caurà aquest dissabte, la previsió de sol i fred pel diumenge, i segur que molt poca gent perqué tothom espera al pont, crec que vull fer "sube-baja" a Arcalís el diumenge !!

La dona no em pot acompanyar, i de moment cap company d'esquí s'anima, així que si voleu compartir despeses i xarradeta al cotxe smiling smiley ens podem juntar i pujar junts !! Ja agafo jo el cotxe !

Sòc de la zona de Tarragona, així que podem quedar per allà o bé a mig camí i us agafo !

Ciao

Bufff, doncs arcalís estarà fins la bandera de neu.

Fa 15 dies que vaig estrenar la temporada a Arcalís sense tocar ni un sol roc fora pistes, així que avui dia ha de ser impressionant.

A mes, tindreu neu recent del diumenge per fartar-vos.......quina enveja...........
smiling smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 29 November, 2013 11:13AM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 6,257
Cita
RAPAZ
Cita
moshkis
Bones,

Tal i com está de neu, en quantitat i qualitat, a més la nevadeta que caurà aquest dissabte, la previsió de sol i fred pel diumenge, i segur que molt poca gent perqué tothom espera al pont, crec que vull fer "sube-baja" a Arcalís el diumenge !!

La dona no em pot acompanyar, i de moment cap company d'esquí s'anima, així que si voleu compartir despeses i xarradeta al cotxe smiling smiley ens podem juntar i pujar junts !! Ja agafo jo el cotxe !

Sòc de la zona de Tarragona, així que podem quedar per allà o bé a mig camí i us agafo !

Ciao

Bufff, doncs arcalís estarà fins la bandera de neu.

Fa 15 dies que vaig estrenar la temporada a Arcalís sense tocar ni un sol roc fora pistes, així que avui dia ha de ser impressionant.

A mes, tindreu neu recent del diumenge per fartar-vos.......quina enveja...........

smiling smiley

Ho sé, ho sé ! Per aixó vull fer puja-baixa el diumenge, sigui com sigui !! Diablillo





OSCAR L.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
uriloki
Publicat: 29 November, 2013 11:51AM
coi! a veure si ens organitzem a aquest foro i anem posant les opcions d'esquiar en grup!
jajajaja just aquest cap de setmana no puc que marxo a Laponia a treballar uns dies... igual us poso alguna foto esquiant a l'artic si tinc temps tot i que la previsió de -20 jajajajajaja no invita massa...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 29 November, 2013 01:00PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,829
Nosaltres (2) anem a Formigueres, el diumenge, Oscar. Ja ho saps! pulgar arriba



Hay 10 tipos de personas, los que entienden binario y los que no.
SnowEvolution.com
Miniestaciones.net
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 29 November, 2013 01:56PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 6,257
Cita
freeride
Nosaltres (2) anem a Formigueres, el diumenge, Oscar. Ja ho saps! pulgar arriba

Ja començem a donar tombs i no trobar-nos, ja, ja ! Formigueres em toca el finde següent smiling smiley





OSCAR L.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 29 November, 2013 05:28PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 1,106
Jo segurament pujaré a Ordino desde Tarragona diumenge, però de moment anem plens Triste. Això sí, per fer unes baixades o unes birres el que convingui...smiling smiley

Salut!!!

Pd: Si hi hagués canvi de plans t'aviso
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 02 December, 2013 06:09PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 292
Imagino que veu poder pujar a Ordino perque portabau cadenas/sacs.
Impresionant la vertent nord com està petada de neu! No podem oblidar que estem a 1 de Decembre. Acollonant!Diablillo





Salutacions!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 05 December, 2013 07:13PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 6,257
Al final no vaig poguer pujar !!

Merda, merda, merda, ...

Bueno, als Alps em resarciré !!!! DiablilloDiablilloDiablillo





OSCAR L.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 25 December, 2013 10:23AM
Registrat: 10 anys fa
Publicacions: 2,017
Jo, encara que np necessito transport perquè ja estic al país de Pin I Pon, m'apunto.

El millor dua d'esquí de la temporada, el millor sector I, sens dubte, amb la millor companyia

Per cert, ara cau de valent...

Bon Nadal I ens veiem.

Diablillo Diablillo



David - Ja estàs amb les tonteriess !!!!! RUSSIAN GOLF TEAM MEMBER

Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.