MALALTS DE NEU

Publicat: 27 November, 2013 10:07PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 904
Hola a tots, aquest cap de setmana comença la temporada al port, i bé, m'agradaria saber si hi ha algú de la zona que conegui de primera mà com està el tema, la veritat es que per ser el primer dia que pujo, per tenir una mica de contacte amb el material i demés no necessito massa.

Tampoc vull haber de canviar-me els esquís quan acabi el dia (que, sincerament, és el que més em preocupa)

Moltes gràcies per avançat i a veure si algú pot donar-me una mica de llum.smiling smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
lnde7
Publicat: 27 November, 2013 10:31PM
El coll de pimoren ja està obert.
El túnel obre el 2.

Pots consultar-ho a www.mobilitat.ad
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
lnde7
Publicat: 27 November, 2013 10:31PM
Perdo... Mhe equivocat de post
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 28 November, 2013 12:01AM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Amb el parte que han passat la cosa no estarà pas per tirar coets sad smiley

Però si que és cert que han fet aquests darrers anys molt bona feina de sembra i les típiques pedres del Port ja són més una cosa d'aquelles que recorden els més vells de la zona que una realitat com eren no fa pas tants anys pulgar arribapulgar arriba




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 28 November, 2013 11:33AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 140
Nosaltres varem voler estrenar els esquís de muntanya de la dona i per fugir del mal temps i aglomeracions d´altres llocs varem triar les pistes del Port.

Havien passat les màquines per totes les pistes, tot i que el gruix no era superior als 10cm.

La pista Rasa Coma i la zona de l´Hostal era la que estaven innivant aquell dia i presentaven un gruix més maco. Suposo que aquesta setmana amb el fred que ha fet i la mica de base que tenien, poden deixar les pistes en un estat aceptable. A la pàgina web ja han penjat les pistes que de moment tenen a punt per al dissabte dia 30. No són moltes, però potser obren amb preu de forfet temporada baixa (crec que son uns 25€) en aquest cas potser estaria bé, això no està confirmat de moment.

Salut i neu!!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 28 November, 2013 09:34PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 904
Moltes gràcies!

Ara sembla que per dissabte el temps gira cua i entra un front de nord, això al port i al cadí significa vent, molt de vent.... casun..Enfadado - AngryEnfadado - Angry
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 06 December, 2013 08:58PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 904
Algú ha passat per el port ahir o avui, que ens pugui fer 5 centims?
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 06 December, 2013 11:29PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 205
Les pistes blaves molt be. Les vermelles molta pedra. Tenien oberta llop. Mes valdria tenirla tancada (un pedregal)...per mi la caguen...
L'orri estava acceptable.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Drumbasser
Publicat: 27 December, 2013 12:09PM
bones!!!

com esta el port despres de la nevada?? algu ha trepitjat pistes??? ens hi deixarem el material?
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 27 December, 2013 03:14PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 904
A mi també m'agradaria conèixer aquesta informació...

Resulta que veig que des de l'estació publiquen que han caigut entre 15 i 30 cm i que gairebé ho tindràn tot obert el cap de setmana, fins i tot l'Estivella, però també he mirat la meteo i segons ells (meteocat) l'episodi de neu caiguda entre el 24 i 26 de desembre ha sigut de 15cm a Port del Comte a la cota màximaNo entiendo

Llavors, de què ens refiem?

Si les pistes, abans de la nevada, estaven com jo les vaig trobar el dia 7 de desembre, els 15cm serien més que suficients, però des de llavors em sembla que no ha nevat i no se si li han donat canya als canons....

En fi, masses dubtes, a veure si algú que hi hagi anat els darrers dies ens pot fer una idea...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.