MALALTS DE NEU

uriloki
Publicat: 16 November, 2013 09:43PM
S'apropa ja la neu... i en tinc una ficada entre cella i cella.. i busco a veure si algú s'hi apuntaria.

PLAN A : Curset de dia o de dos dies a Vallnord de Freeride amb monitor segurament els dies 17 / 18 / 19

PLAN B: 2 dies de freeride al Pic du Midi (A la web es poden comprar els passis unlimited a 20 euros, OFERTON). La idea aquí sería agafar a algún monitor de muntanya que ens fes de manera segura totes les rutes que es poden fer des d'aquest pic.

Busco gent amb bon nivell a pistes i que es defensi prou b fora d'elles no busco experts en la materia que la idea es aprendre i passar-s'ho b i ja que a La Grave sembla que costa que s'hi apunti gent.. jajajaja o farem amb les versions properes que té pinta que aniran ben farcides aquest desembre.

A algú li faria gracia apuntar-se a algun d'aquests dos plans? La idea seria fer un grup de 5-6 per a que el monitor surti el més económic possible.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
lnde7
Publicat: 16 November, 2013 10:18PM
A mi lo del pic du midi em faria molt de tilin pero no sé si donaria la talla...

Per altra banda, aquest desembre ho tinc impossible. Pero de cares al 2014...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
uriloki
Publicat: 16 November, 2013 10:27PM
Tilin tolón... jejejejeje

no crec que hi hagi ningún problema per donar o no la talla pq pensa que jo m'hi tiro.... peroooooo si fos un profesional no agafaria curset a Vallnord, no creus? la unica condicio es que falli alguna de les dues neurones i un bon nivell en pista negra. Es a dir... baixar per on sigui sense problemes i controlant.

ale... per a q faci mes tilin...

Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
uriloki
Publicat: 16 November, 2013 11:50PM
Inde, en qualsvol cas podem plantejar un Pic du Midi per al Febrer o al Març en cap de setmana llarg si sortim un divendres tarda. Jo per si de cas em pillaré si o si un parell de Forfaits ara d'aquests en promoció a 20 euros... total.. fins al maig... o inclús setmana santa es pot fer servir sense problemes.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 November, 2013 11:38AM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 1,347
El pla A no m'encaixa, soc dels que tinc "la sort" de treballar i proposes 3 dies totalment laborables.
El pla B en canvi es "dels meus", tan es així com que ahir mateix vaig posar aquí quelcom en que en parlava (grup baix Llobregat):
Conec la Grave bé (coluair Banana, Patou, les freux.., aqui no me cal guia sinó es per algun "invent"guiño i he baixat la Midi de Bigorre pel canto de Bareges, (el del video, però la neu no estava tant bé). Tinc molt interès en baixar el Midi de B., per la variant Nord, que porta a la carretera, cota 1200 m, pel que millor si portem guia local i es una mica mes endavant en el temps (el punt de sortida es una tartera, la neu ha d'estar estabilitçada), a més sembla que han posat un bus de recollida? a més la Mongie va resultar ser una bona estació pel free-ride, del millor del Pirineu... Mire-ho el post meu d'ahir i cerquem unes altres dates per anar-hi ?? i parlem de plans “d’aquests tipus”? us donc el meu mail: sergi@gfont.com
Fins aviat!


Cita
uriloki
S'apropa ja la neu... i en tinc una ficada entre cella i cella.. i busco a veure si algú s'hi apuntaria.

PLAN A : Curset de dia o de dos dies a Vallnord de Freeride amb monitor segurament els dies 17 / 18 / 19

PLAN B: 2 dies de freeride al Pic du Midi (A la web es poden comprar els passis unlimited a 20 euros, OFERTON). La idea aquí sería agafar a algún monitor de muntanya que ens fes de manera segura totes les rutes que es poden fer des d'aquest pic.

Busco gent amb bon nivell a pistes i que es defensi prou b fora d'elles no busco experts en la materia que la idea es aprendre i passar-s'ho b i ja que a La Grave sembla que costa que s'hi apunti gent.. jajajaja o farem amb les versions properes que té pinta que aniran ben farcides aquest desembre.

A algú li faria gracia apuntar-se a algun d'aquests dos plans? La idea seria fer un grup de 5-6 per a que el monitor surti el més económic possible.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
uriloki
Publicat: 21 November, 2013 03:44PM
Crec que cada vegada va prenent més cos el tema aquest del Pic du Midi... i el podem plantejar amb un cap de setmana llarg i tot... i un parell de dies d'esquí a fondo... cap a finals de febrer... març o inclús final de temporada (tot i que llavors l'itinerari de la Combe de l'Ours no crec que estigui oberta del tot...).

DAVID! jajajaja comencem ja a organitzar-ho va! Mou les masses! TOPIC i sortida de malalts de neu al Pic du Midi amb grupets per als diferents nivells!

I foundue... clar... això que no falti
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.