MALALTS DE NEU

Publicat: 13 November, 2013 09:32PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 556
Hola:

El dia de la presentació de la temporada de Les estacions del Grup FGC, es va parlar de un ff familar a partir de 70€, jo he vist res més, algú sap alguna cosa mes?
Gracies
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 November, 2013 10:30AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 14,027
Cita
Garreta
Hola:

El dia de la presentació de la temporada de Les estacions del Grup FGC, es va parlar de un ff familar a partir de 70€, jo he vist res més, algú sap alguna cosa mes?
Gracies

Hi ha un forfait per famílies nombroses que potser algun forfait de algun component de la família surt per 70 €... altre cosa no la veig.

Ara per ara crec que el mes econòmic es el forfait nòrdic 88€ a partir dels 13 anys i 44 € fins els 12 i a més de poder anar a totes les estacions d'equí nòrdic tens invitacions per cada una de les estaciones del Grup FGC: Port Ainé, Tavascan, Espot, La Molina, Nuria i Valter. Per la meva família és esqui suficient.

La injectada pel "virus" sóc jo i completo el pac familiar amb escapades entre setmana.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 November, 2013 05:04PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 556
Cita
uortar
Cita
Garreta
Hola:

El dia de la presentació de la temporada de Les estacions del Grup FGC, es va parlar de un ff familar a partir de 70€, jo he vist res més, algú sap alguna cosa mes?
Gracies

Hi ha un forfait per famílies nombroses que potser algun forfait de algun component de la família surt per 70 €... altre cosa no la veig.

Ara per ara crec que el mes econòmic es el forfait nòrdic 88€ a partir dels 13 anys i 44 € fins els 12 i a més de poder anar a totes les estacions d'equí nòrdic tens invitacions per cada una de les estaciones del Grup FGC: Port Ainé, Tavascan, Espot, La Molina, Nuria i Valter. Per la meva família és esqui suficient.

La injectada pel "virus" sóc jo i completo el pac familiar amb escapades entre setmana.

Com funciona? Les invitacions són valides per tots els dies?.
De totes les estacions que dius, sols he anat a Port Anie. La meva dona encara no ha sortit de la verda de PA, es cosa de coco, tu que hi has estat, creus que podria probar a Tavascan, Espot, La Molina, Nuria i Valter, o millor l'any que bé,per no trencar la corda de massa estirar.

Gracies
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 November, 2013 09:19PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 14,027
Cita
Garreta
Cita
uortar
Cita
Garreta
Hola:

El dia de la presentació de la temporada de Les estacions del Grup FGC, es va parlar de un ff familar a partir de 70€, jo he vist res més, algú sap alguna cosa mes?
Gracies

Hi ha un forfait per famílies nombroses que potser algun forfait de algun component de la família surt per 70 €... altre cosa no la veig.

Ara per ara crec que el mes econòmic es el forfait nòrdic 88€ a partir dels 13 anys i 44 € fins els 12 i a més de poder anar a totes les estacions d'equí nòrdic tens invitacions per cada una de les estaciones del Grup FGC: Port Ainé, Tavascan, Espot, La Molina, Nuria i Valter. Per la meva família és esqui suficient.

La injectada pel "virus" sóc jo i completo el pac familiar amb escapades entre setmana.

Com funciona? Les invitacions són valides per tots els dies?.
De totes les estacions que dius, sols he anat a Port Anie. La meva dona encara no ha sortit de la verda de PA, es cosa de coco, tu que hi has estat, creus que podria probar a Tavascan, Espot, La Molina, Nuria i Valter, o millor l'any que bé,per no trencar la corda de massa estirar.

Gracies

Aquest preus són si compres ara, el novembre. Has d'entrar a una web de estació nòrdica (Lles, Tuixén... la que més rabia et faci) i tramitar el forfait de temporada que t'envien. Amb aquest forfait (una tarjeta amb foto i nom) quan vas a una de les estacions el porten... comproven que no hagis fet servir ja la invitació i, si no és així, et fan un forfait de dia complet. No sé si ha quedat clar que són sis invitacions, una per a cada estació del grup.

Són vàlides per tots els dies, dissabtes, diumenges, de gener, de febrer...

Tavascan és una estació per esquiadors de freerider o com es digui. Hi ha un Refugi molt de muntanya i la visita és molt recomanable...sempre que no vagis amb la idea de trobar una estació d'esquí alpí usual.

La veritat és que jo tampoc he sortit gaire de les verdes, i no és per falta de coco sinó d'aptitutsrisasrisas A les blaves sola no hi vaig encara.

Aquest any penso pujar de color i anar a per les blaves tota soletasmiling smiley. Jo crec que variar de verdes li pot anar bé per agafar confiança. Les verdes son poqueta cosa i si sempre fas la mateixa... poc progresses. Jo he fet trenta vegades una verda de Vallter perquè era ampla, anava sola, tenia el pendent ideal... Totes aquestes estacions (menys Tavascan) tenen verdes que, almenys jo ara començant, m'han anat la mar de bé per agafar confiança , millorar i, a la meva manera, pasar-ho pipa. Ara, com veus, la meva experiència és limita a mi mateixa, malament ho tinc per aconsellar a ningú...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 November, 2013 11:24PM
Registrat: 10 anys fa
Publicacions: 248
Hola uortar.
M,estic plantejant si compro ff temporada o no, i a quina estacio. Pel tema preus, Vallter te bastants números de comprar alguna promocio, pero es una estacio que vaig anar una sola vegada fa moooooolts anys i no recordo res. Tu que veig que hi has estat, una pregunta, o dues, o tres... si en permets...
Hi ha molta aglomeració de gent el cap de semana? Nantros l,any passat a masella en varem acabar una miqueta farts amb la de gent que hi havia.
Queda molt llunt les pistes del parking? Anirem amb nens i son uns comodons...
Per fer un esquí tranquil amb nens s,enten, esta be Vallter creus tu?

Gracies per endavant.pulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 17 November, 2013 12:52PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 556
Cita
uortar
Cita
Garreta
Cita
uortar
Cita
Garreta
Hola:

El dia de la presentació de la temporada de Les estacions del Grup FGC, es va parlar de un ff familar a partir de 70€, jo he vist res més, algú sap alguna cosa mes?
Gracies

Hi ha un forfait per famílies nombroses que potser algun forfait de algun component de la família surt per 70 €... altre cosa no la veig.

Ara per ara crec que el mes econòmic es el forfait nòrdic 88€ a partir dels 13 anys i 44 € fins els 12 i a més de poder anar a totes les estacions d'equí nòrdic tens invitacions per cada una de les estaciones del Grup FGC: Port Ainé, Tavascan, Espot, La Molina, Nuria i Valter. Per la meva família és esqui suficient.

La injectada pel "virus" sóc jo i completo el pac familiar amb escapades entre setmana.

Com funciona? Les invitacions són valides per tots els dies?.
De totes les estacions que dius, sols he anat a Port Anie. La meva dona encara no ha sortit de la verda de PA, es cosa de coco, tu que hi has estat, creus que podria probar a Tavascan, Espot, La Molina, Nuria i Valter, o millor l'any que bé,per no trencar la corda de massa estirar.

Gracies

Aquest preus són si compres ara, el novembre. Has d'entrar a una web de estació nòrdica (Lles, Tuixén... la que més rabia et faci) i tramitar el forfait de temporada que t'envien. Amb aquest forfait (una tarjeta amb foto i nom) quan vas a una de les estacions el porten... comproven que no hagis fet servir ja la invitació i, si no és així, et fan un forfait de dia complet. No sé si ha quedat clar que són sis invitacions, una per a cada estació del grup.

Són vàlides per tots els dies, dissabtes, diumenges, de gener, de febrer...

Tavascan és una estació per esquiadors de freerider o com es digui. Hi ha un Refugi molt de muntanya i la visita és molt recomanable...sempre que no vagis amb la idea de trobar una estació d'esquí alpí usual.

La veritat és que jo tampoc he sortit gaire de les verdes, i no és per falta de coco sinó d'aptitutsrisasrisas A les blaves sola no hi vaig encara.

Aquest any penso pujar de color i anar a per les blaves tota soletasmiling smiley. Jo crec que variar de verdes li pot anar bé per agafar confiança. Les verdes son poqueta cosa i si sempre fas la mateixa... poc progresses. Jo he fet trenta vegades una verda de Vallter perquè era ampla, anava sola, tenia el pendent ideal... Totes aquestes estacions (menys Tavascan) tenen verdes que, almenys jo ara començant, m'han anat la mar de bé per agafar confiança , millorar i, a la meva manera, pasar-ho pipa. Ara, com veus, la meva experiència és limita a mi mateixa, malament ho tinc per aconsellar a ningú...

Moltes gracies, ara com els politics toca pactar....
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 December, 2013 06:59PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 556
Avemus papam
Avui he rebut un correu anunciant el ff familar a Espot i Port Ainé, faig un copy paste


Espot y Port Ainé ponen a la venta un nuevo forfait grupal destinado a facilitar el acceso a los deportes de invierno de las familias, es por este motivo que ambas estaciones ponen a la venta el nuevo forfait familiar.

El forfait familiar tiene varias variantes en función del número de miembros de la familia y los días esquiables:

Familia3.1
2 forfaits de día adulto + 1 forfait de día niño - € 77
Familia3.2
2 forfaits de 2 días día adulto + 1 forfaits de 2 días niño - 130 €

Familia4.1
2 forfaits de día adulto + 2 forfaits de día niño - 99 €
Familia4.2
2 forfaits de 2 días día adulto + 2 forfaits de 2 días niño - € 168

Estos pases estarán a la venta a partir del próximo 21 de diciembre en las taquillas de las dos estaciones así como en la taquilla de Rialp. - See more at: [www.skipallars.cat]
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 26 December, 2013 10:18AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 14,027
Gracies,

De moment nomes "estalvio" 5 euros... perquè la meva família es de només 1 adult.

Em segueix sortint més a compte el "forfait" nòrdic, que, sense comptar Tavascan, em surt a 44 euros cada dia d'esquí a tots tres.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 30 December, 2013 08:48PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
El nòrdic sempre és més barat que l'alpí... el dia que una, nomes una estació s'adoni que mimar a les famílies és una inversió de futur fotra un pilotaso acollonant pel que fa al màrqueting... de moment res de res TristeTriste




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 31 December, 2013 01:36PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 556
Tens molta raó David. La famila vol dir lloger, classes, mengar,pernoctar, parcs lúdics,pare tinc gana........i poc apres esqui, son molts calers.

UOTAR deus estar esquiant per Port Aine!!!!!!!!, jo per aqui podant presseguers, disfruteu de tot cor.

Bon Any a tots.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 January, 2014 06:18AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 14,027
Doncs no, no estava esquiant per Port Ainé. Tan de bo hagués estat podant presseguers, bé, en el meu cas oliveres i ametllers.

El 30 vaig ingressar a Urgències i el 31 a les 7 de la tarda vaig tenir l'alta. Tenia reservat hotel a Sort el 30 i 31. Ja es veu que tinc punteria.

I contenta que la diverticulitis (!Quin nom!) era en el seu estadi més lleu...sinó encara hi seria. Suposo que hi anirem l'últim cap de setmana de febrer, però ja no faig plans: si tenim salut, cap a dalt.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 January, 2014 06:23AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 14,027
En el forfait nòrdic (88 euros adults i 44 infantil) hi ha sis invitacions : Ainé, Espot, Nuria, Tavascan, Vallter i la Molina. Agafem aquest forfait per les invitacions, em surt el dia d'esquí familiar (divideixo per 5, sense comptar anar a Tavascant) per 44 euros tots tres. Comptant que un forfait a la Molina són 41 euros... i Vallter, la barateta, em sortiria a 66 euros de forfait.

Per a la meva família 5 dies d'esquí són suficients. La més " atacada " sóc jorisas-
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 January, 2014 06:25AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
Hosti!....Deu n'hi dó!
Doncs a menjar més fibra!pulgar arriba



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 January, 2014 06:37AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 14,027
De moment tinc dieta "sense residus" però sí, després vindrà una dieta digna de rumiant .Tristerisas
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 January, 2014 06:39AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
La veritat es que hauriem de menjar-ho tot menys "refinat"......una dieta pobre en fibra por acabar originan un cancer d'estomac o colon



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 January, 2014 06:55AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 14,027
Cita
mazingerZ
La veritat es que hauriem de menjar-ho tot menys "refinat"......una dieta pobre en fibra por acabar originan un cancer d'estomac o colon

Per trobar alguna cosa positiva... em van fer un TAC i em va confirmar la doctora que si tingués un tumor per la zona abdominal... l'haurien vist. Per tant puc estar tranquil·la, de moment, per aquesta banda. Però sí, haig de pensar en el menjar com vaig pensar amb el tabac: fora merda.

I que consti que m'encanten les taronges i mandarines (Que ara no puc menjar Llorón) i també els esparrècs, carxofes, espinacs... però, no puc negar que l'embotit, en totes les seves variants meravelloses o la xocolata, en tots els colors, per exemple, també em porten pel camí de l'amargura.

I es que sóc de vida, que hi farem...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 January, 2014 07:02AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
Cita
uortar
Cita
mazingerZ
La veritat es que hauriem de menjar-ho tot menys "refinat"......una dieta pobre en fibra por acabar originan un cancer d'estomac o colon

Per trobar alguna cosa positiva... em van fer un TAC i em va confirmar la doctora que si tingués un tumor per la zona abdominal... l'haurien vist. Per tant puc estar tranquil·la, de moment, per aquesta banda. Però sí, haig de pensar en el menjar com vaig pensar amb el tabac: fora merda.

I que consti que m'encanten les taronges i mandarines (Que ara no puc menjar Llorón) i també els esparrècs, carxofes, espinacs... però, no puc negar que l'embotit, en totes les seves variants meravelloses o la xocolata, en tots els colors, per exemple, també em porten pel camí de l'amargura.

I es que sóc de vida, que hi farem...


Si.No hi ha res com una simple taula amb patès,llangonissa de pages, iberic, manxego i salmó fumat amb un Marques de Riscal Aburrido - bored

.............exactament tot el que m'ha prohibit el metgeEnfadado - Angry



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep


Editat 1 vegades. Última edició el 16/01/2014 07:04AM per mazingerZ.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 January, 2014 06:21PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 556
Cita
uortar
Doncs no, no estava esquiant per Port Ainé. Tan de bo hagués estat podant presseguers, bé, en el meu cas oliveres i ametllers.

El 30 vaig ingressar a Urgències i el 31 a les 7 de la tarda vaig tenir l'alta. Tenia reservat hotel a Sort el 30 i 31. Ja es veu que tinc punteria.

I contenta que la diverticulitis (!Quin nom!) era en el seu estadi més lleu...sinó encara hi seria. Suposo que hi anirem l'últim cap de setmana de febrer, però ja no faig plans: si tenim salut, cap a dalt.

Coll.....!! Quina mala pata, ara el que toca es creure als metges i portar -se be. Donc jo vaig fer cas a David Rd i vam anar a Pal. Ara toca gastar els ff de Boi , si a finals de Febrer vaig a Port Aine et faig un privat.


Que milloris!!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.