MALALTS DE NEU

lnde7
Publicat: 22 November, 2013 03:42PM
La carretera que va a vallter està tancada, no? He vist que al final no obren.

També he llegit que els accessos a Andorra per frança tb estan tancats. Sabeu si va per llarg?
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 23 November, 2013 01:33AM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 400
Efectivament Vallter al final no obre sembla ser pel perill que comporta tanta neu amb possiblitats de vent molt fort.

Atenció que s'ha reactivat la nevada al vessant nord de tota la zona oriental del Pirineu sobretot...això és alucinant...el paquet és molt heavy fins hi tot a cotes baixes.

Ara mateix la carretera entre la Tour de Carol y Ax-les-Thermes està tencada....parlem de varis pobles incomunicats.

El mateix Ax-les-Thermes a només 700-750 m té una nevada guapa guapa pel que es veu per la webcam, podrien ser 35 cm perfectament i no para de nevar i nevar.

La base d'Ax i sobretot la d'Ascou (les dues a només 1400-1500 m) segur que tenen més de 1 metre de neu ja....

La temporada passada va ser històrica al vessant nord i aquesta comença igualment "històrica" o casi casi....



www.meteopirineu.com, 40 estaciones en tiempo real en el Pirineo.

Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
lnde7
Publicat: 23 November, 2013 10:30AM
Els accessos a andorra x frança continuen tancats...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 23 November, 2013 08:27PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 809
Cita
lnde7
Els accessos a andorra x frança continuen tancats...

Como son los franceses cerrado el tunel por mantenimiento hasta el 2 de Diciembre y el coll de puymorens tacant.


No entic res!



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 24 November, 2013 08:02PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 28
Cita
lnde7
Els accessos a andorra x frança continuen tancats...

Bones,

Tret del twitter de Mobilitat Andorra a les 11:32 d'avui









Editat 1 vegades. Última edició el 24/11/2013 08:03PM per arctos.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
lnde7
Publicat: 24 November, 2013 11:22PM
Pero el coll de pimorent i el tunel continuen tancats. Mhe quedat sense anr a pas avui. :/
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 25 November, 2013 04:37AM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 400
Avui he estat per la zona! Però donant molta volta...m'he imaginat que el Col de Puymorens continuava tencat....ho arribo a saber i m'estalvio 1 hora i picu de tragecte...LlorónLlorón

Enfí, us deixo dos o tres fotos de com estava la base d'Ascou-Pailhères 1480-1500 m....DiablilloDiablilloDiablillo





Entre 120 i 150 cm......

Reportatge complet aquí: [foro.tiempo.com]

Salutacions.



www.meteopirineu.com, 40 estaciones en tiempo real en el Pirineo.

Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 25 November, 2013 10:18AM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,829
Brutal Muse!! brutal!

Per on vas pujar al plateau, per Espezel suposo?

Conec una mica tota aquesta zona, més d'estiu que d'hivern, tot i que també d'hivern, i és espectacular.

Ha d'estar finíssim el llac de Belcaire risasrisas



Hay 10 tipos de personas, los que entienden binario y los que no.
SnowEvolution.com
Miniestaciones.net
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 25 November, 2013 01:32PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 400
Cita
freeride
Brutal Muse!! brutal!

Per on vas pujar al plateau, per Espezel suposo?

Conec una mica tota aquesta zona, més d'estiu que d'hivern, tot i que també d'hivern, i és espectacular.

Ha d'estar finíssim el llac de Belcaire risasrisas

jeje, doncs vam pujar des de bastant abans de arribar a Quillan. A la cota 700 m de la vall de l'Aude a ma esquerra surt una petita carretera que et porta fins Aunat (ja dins el Plateau de Sault) i en 15-20 minuts arribes a Ezpezel sí. D'aquí ja seguir fins a Belcaire i després pujar a a la part alta del Plateau, "minisiberia" on hi ha els pobles de Camurac, Comus, Montaillou i Prades.

Salutacions.



www.meteopirineu.com, 40 estaciones en tiempo real en el Pirineo.

Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 25 November, 2013 01:44PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,829
Sí sí, per Espezel, per on deia jo.ok, però pensava que habíes resseguit el Rebenty des de'Axat, per tot el fons de la vall passant per les Gorgues, que ha d'estar maco maco! risas El plateau d'Aunat no el conec encara, però la veritat és que he fet bons voleiros per tot allò, Camurac, Comús, Chioula, la Frau, Puivert....

A l'estiu vaig passar el col de Pradel i vaig entendre per què el tanquen a l'hivern risasrisas



Hay 10 tipos de personas, los que entienden binario y los que no.
SnowEvolution.com
Miniestaciones.net
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 26 November, 2013 03:17AM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 400
Cita
freeride
Sí sí, per Espezel, per on deia jo.ok, però pensava que habíes resseguit el Rebenty des de'Axat, per tot el fons de la vall passant per les Gorgues, que ha d'estar maco maco! risas El plateau d'Aunat no el conec encara, però la veritat és que he fet bons voleiros per tot allò, Camurac, Comús, Chioula, la Frau, Puivert....

A l'estiu vaig passar el col de Pradel i vaig entendre per què el tanquen a l'hivern risasrisas

És una pena que no l'obrin, per totes les voltes que faig m'aniria molt bé que estés obert. De totes maneres com dius es normal...la carretera és molt i molt estreta.

Bé, aiam quan cau la pròxima nevada que ja torno a tenir ganes de tornar-hi...DiablilloDiablilloDiablillo



www.meteopirineu.com, 40 estaciones en tiempo real en el Pirineo.

Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
panchet131
Publicat: 27 November, 2013 09:48PM
Hola, el coll de puymorens o el tunel estarà obert el divendres 29 a la tarda? tinc que anar a pas de la casa i no se si anar per aqui. Moltes gracies
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
lnde7
Publicat: 27 November, 2013 10:32PM
El coll de pimoren ja està obert.
El túnel obre el 2.

Pots consultar-ho a www.mobilitat.ad
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 27 November, 2013 11:33PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,829
[www.dirso.fr]

de res! pulgar arriba



Hay 10 tipos de personas, los que entienden binario y los que no.
SnowEvolution.com
Miniestaciones.net
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 02 December, 2013 01:26AM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 400
Així estava avui Porté Puymorens i en general el vessant nord del Pirineu Oriental:




Report complet: [www.nevasport.com]

Salutacions.



www.meteopirineu.com, 40 estaciones en tiempo real en el Pirineo.

Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.