MALALTS DE NEU

Publicat: 19 October, 2013 10:37AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 14,027
Jo la web de Masella no l'entenc gaire. Segur que és una defecte de fàbrica meu, que no es manifesta, normalment, en web franceses. Tampoc entenc les webs de Port Ainé, Espot...

Bé, el problema, no se ben bé que ofereix el forfait de un dia laborable.
El de laborables de 250 euros el tinc clar però el de 200 sembla que no inclou els festius a partir del 3 de març. I vol dir que només pots utilitzar-lo un dia laboral per setmana?

Intento trucar a Masella, que se suposa que tenen les oficines obertes, o truco on no és o el tenen despenjat.

Gràcies.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 October, 2013 10:59AM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
El de feiners és per tots els feiners, de dilluns a divendres que no siguin festius, i a partir del 3 de març ja inclou els caps de setmana.

El d'un dia feiner nomes és per anar a esquiar, per exemple, els dimarts per que els dimarts és el dia que lliures de la feina doncs nomes aquest dia... però no diu que a partir del 3 de març hi poguis anar qualsevol dia.




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 October, 2013 11:50AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 14,027
Gràcies. Hauré d'agafar el de 250 perquè els meus lliures son variables.

I a partir de març els nens tenen moltes sortides amb el CAU...Diablillo

Masella té el millor "profe" que vaig tenir la temporada passada. I una mica d'estabilitat en el destí amb pot anar bé per progressar. A més tinc els itineraris del Lacroix que seria una pena no aprofitar.

Així que a per el forfait de laborables.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 October, 2013 12:00PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
No t'enlluernis pels itineraris de ningú, totes les pistes són blanques, fes el que vagis veient amb el professor, i sobretot, sobretot, gaudeix del dia que és la millor manera d'anar endavant pulgar arribapulgar arriba

Gaudir i una actitut positiva són el millor per aprendre a esquiar.




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 October, 2013 12:11PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 14,027
Cita
David_rD
No t'enlluernis pels itineraris de ningú, totes les pistes són blanques, fes el que vagis veient amb el professor, i sobretot, sobretot, gaudeix del dia que és la millor manera d'anar endavant pulgar arribapulgar arriba

Gaudir i una actitut positiva són el millor per aprendre a esquiar.

El color de la pista el conec, el que em "preocupa" son altres variables: amplada i desnivell, principalment. També si tenen "precipicis" pels costats no salto d'alegria.

Si ens arribem a conèixer... no dubtaràs ni un segon de la meva "actitud positiva". És el que principalment em mou amb això d'esquiar, perquè em falten totes les altres aptituds.

Els itineraris del Lacroix eren per les blaves mes senzilletes, no només de Masella. Els seus comentaris sobre les blaves de La Molina eren ben encertat i, la veritat, em van semblar documentats i útils. Els que coneixen les estacions, també.

Els pots trobar en el "fil" d'esquí de nit a Masella.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.