MALALTS DE NEU

Molina_snow
Publicat: 17 October, 2013 02:40PM
Bon dia!

Em dic Javier, i soc de Sabadell. Estic interessat en saber quan comença Sagalés a oferir l'Skibus per anar a la molina o a la massella. Es que tinc el carnet de fa poc, i mon pares no es refien de deixar-me anar amb el cotxe. Com que l'any passat ja hi vaig anar a la Molina amb l'Skibus i em va semblar força còmode (1h i poc en bus, poder deixar la roba de carrer i tot el que portis a l'autobus) per nomès 45€.

També m'interessaria saber si algú té una mínima idea sobre si el preu d'aquest bus es pujarà aquest any.

Moltes gràcies!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
uriloki
Publicat: 17 October, 2013 02:56PM
Si la informació de La Molina està actualitzada... com sembla que ho està...

SKI BUS

Tarifa ski bus sortida dimecres: 34,00 €

Inclou: Bitllet de bus d'anada i tornada, forfet de dia adult, assegurança

Tarifa ski bus sortida dissabte: 45,00 €

Inclou: Bitllet de bus d'anada i tornada, forfet de dia adult, assegurança

Per tant tot segueix amb el mateix preu.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Molina_snow
Publicat: 19 October, 2013 08:19PM
Cita
uriloki
Si la informació de La Molina està actualitzada... com sembla que ho està...

El que més m'interessa es saber quan començaran aquests serveis... M'imagino que ningú sap quan començaran aquest any, però poder algú sap quan van començar altres anys (més o menys).

moltes gràcies de totes maneres!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.