MALALTS DE NEU

Publicat: 07 August, 2013 10:24AM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Per a no desviar l'altre tema obro aquest.

Quí s'apunta?

Dates?

Lloc?

Pel que fa a mi qualsevol lloc i data en principi m'està bé.




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 07 August, 2013 11:33AM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 150
Birres per bcn, entre setmana fins el 31/08 i findes a partir de setembre. pulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 11 August, 2013 01:30AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
En principi, pensavem pujar aquest proper cap de setmana a Andorra....per fer unes "microvacances" mileurista.Palomitas - Popcorn
Si us va bé , podrem concretar un dinar o sopar per al preciosa Cerdenya/Ripollès/Garrotxa. pulgar arriba

Per anar a fer unes birres a alguna tipica tasca de barri "terracita casa Manolo" a BCN , m'apunto quan calguicara de listillo
Només cal avisar amb temps per reservar algun hotel [ no voldria conduir despres d'una "juerga" Viva la cerveza]

EDITO: com si voleu quedar a Andora mateix,eh?pulgar arriba






................................................................Cagumdeu! que n'es de complicat quedar amb algu!Facepalm
..................................................................Deu esser per això que cada dia vaig més sol....risas





Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep


Editat 2 vegades. Última edició el 11/08/2013 01:36AM per mazingerZ.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 26 August, 2013 09:58AM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 19,945
No entiendo

Què?



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.