MALALTS DE NEU

Publicat: 31 July, 2013 11:28PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 556
Hola:
Tinc clar que que hem de fer classes d'esquí tota la família (4), però no podem fer-la tos junts per diferencies de nivell. El que no tinc gens clar es si fer individuals, col·lectives o be cursets de caps de setmana. Que opineu ? Ah!!!, tots som principiants, per que tingueu una idea:

Fill 13 anys, baixa alguna vermella, sempre que pot surt de la pista.
Filla 7 anys, Blava i alguna vermella fent cunya amb un esqui i clavant el cantell amb l'altre. sempre que pot hem passa.
Muller ??? , No hi ha manera que surti de les verdes.
Jo 48 anys, Blaves, inicio en cantell i acabo derrapant. A les vermelles no controlo els esquis, ells hem porten.
Anem a Port Aine, i sempre algú fa alguna hora de classe.

Gracies
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 31 July, 2013 11:45PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
Garreta, garreeeeta....................Facepalm

No em fotis que també ets del 66?risas



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 August, 2013 10:37AM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 19,945
Per començar particulars i individuals....................és la manera d'avançar més ràpid

I després, les colectives són força divertides doncs si tens bon rotllo amb el grup, pots arribar a passar-ho molt bé.

I per la canalla.............si sou assidus a alguna estació.......................club!!!! és la manera d'aprendre amb canalla de la mateixa edat, per tant, fan amics i aixó és molt motivant per ells.



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 06 August, 2013 10:11AM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Les classes particulars són les més profitoses, però també les més cares.

Per mi són les millors, però clar, el preu surt una mica alt (No confondre amb car!!!). L'aprofitament és màxim però el no veure a ningú més fent el que has de fer de vegades pot frenar una mica.

Les de grup ja siguin col·lectives o en curset tenen d'altres avantatges apart del preu, el fet de compartir "pors" amb d'altres persones pot ajudar a superar-les i desperta també l'esperit competitiu que fa que potser anem un pas més enllà del que normalment fariem.

Resumint, prova i veuràs en quin tipus et sents millor, al final no és millor una que una altra, sino que cadascú tindrà les seves preferències, i sobretot si no tens un bon professor o no t'hi entens amb ell no repeteixis amb ell/a!!




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 07 August, 2013 04:39PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 556
Cita
mazingerZ
Garreta, garreeeeta....................Facepalm

No em fotis que també ets del 66?risas
No soc del 65........ Un pel mes jove, bé, un pel dels nostres.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.