MALALTS DE NEU

Publicat: 29 July, 2013 04:43AM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 12,316
No pot ser que ja faci gairebé dos mesos del darrer post a malalts de neuNo entiendoNo entiendoNo entiendo
Totalment inadmissibleDiablillo
Per tant, poso el meu granet de sorra per tal d'evitar que això caigui en les profunditats dels fòrums de Nevasport.risasrisas

I de pas, una pregunteta que possiblement será una mica off-tòpic, però tant s'hi val. El cas és animar el fòrumrisas:
Algú coneix alguna manera d'anar a Caldea amb el paquet hotel+entrada, que sigui bo, bonic i baratet (i en ple agost)?

Condicions: no em serveix per internet tipus booking o similar. Tampoc per agències.
La idea és trucar per telèfon a l'hotel i reservar-ho. El que passa és que jo a Andorra normalment vaig a hotelets molt econòmics que no ofereixen aquesta possibilitat. I ara em trobo una mica perdut.No entiendo

Qualsevol resposta será ben rebuda.pulgar arriba
Salutacions.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 29 July, 2013 09:40AM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Bones!!

Doncs no en tinc ni idea... a Caldea fa molt de temps que no hi vaig, però de ben segur que hi deu haver alguna manera, has mirat a la plana d'Andorra Turisme? Allà de vegades hi han ofertes...




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 29 July, 2013 11:02AM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,942
Estic amb el David;

mira Andorra Turisme doncs l'altre dia mateix vaig estar-hi veient al circ de Soleil i no sé qui va ser que em va comentar que hi havia un pack que en aquest cas era amb l'entrada per veure'ls

Ah!!!! Salutacions per tots i bon estiu Saludos



Cristina2 - Shock-LM


Editat 1 vegades. Última edició el 29/07/2013 11:03AM per Shock.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 29 July, 2013 07:57PM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 12,316
Moltes gràcies a tots dos. Ara m'ho miropulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 29 July, 2013 07:57PM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 1,695
Hola , jo tampoc tinc ni idea , pero dimecres vaig cap allá i si sé alguna cosa et faig un missatjet , bones vacançes per tots , risas
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 29 July, 2013 09:58PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 73
Hola! jo he estat aquest cap de semana a Andorra per veure el Circ du Soleil i ens ha costat més calers que una setmana sencereta a sardenya! ara,ha valgut la pena! A Andorra el que pasa es que es treballa molt amb touroperadors i hi han molts hotels que sempre te dirán que no tenen lloc,en canvi,si intentes fer una reserva per internet amb algún dels touroperadors mes tipics sempre trovaràs lloc! Per el que a mí fa,si hagués d'anar jo a Caldea,compraía les entrades insitu amb el carnet del RACC.Si no,el que faria es agafar un 2x1 (si hi ha la posibilitat).A Andorra hi ha de tot,i també hotels molt economics: vita Arinsal,Marco Polo... i d'altres que no m'atraveixo a enomenar! en fi...no se...!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 29 July, 2013 10:20PM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 12,316
Cita
volki
Hola , jo tampoc tinc ni idea , pero dimecres vaig cap allá i si sé alguna cosa et faig un missatjet , bones vacançes per tots , risas

Gràcies, guapapulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 29 July, 2013 10:43PM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 12,316
Cita
Montellà
Hola! jo he estat aquest cap de semana a Andorra per veure el Circ du Soleil i ens ha costat més calers que una setmana sencereta a sardenya! ara,ha valgut la pena! A Andorra el que pasa es que es treballa molt amb touroperadors i hi han molts hotels que sempre te dirán que no tenen lloc,en canvi,si intentes fer una reserva per internet amb algún dels touroperadors mes tipics sempre trovaràs lloc! Per el que a mí fa,si hagués d'anar jo a Caldea,compraía les entrades insitu amb el carnet del RACC.Si no,el que faria es agafar un 2x1 (si hi ha la posibilitat).A Andorra hi ha de tot,i també hotels molt economics: vita Arinsal,Marco Polo... i d'altres que no m'atraveixo a enomenar! en fi...no se...!

Gràcies, Montellà.pulgar arriba

El tema de comprar els bitllets allà, em sembla que no tindré cap descompte (no sóc del RACC, ni altres coses). Per això mirava ofertes d'hotel més entrades.
El tema del 2x1 per Caldea no sé com va (com els de Vallnord de les perfumeries????).
I sobre hotels econòmics, això sí ho tinc més controlat (3 persones, una nit per 70 € en total, és el meu preu habitual quan pujo a AndorraDiablillo). Però les tres entrades a Caldea ja em costaran 34'5 € x 3 = 103'5 €. Per tant, la cosa se'n va a uns 175 €.

Sóm tres, i la nena ja paga com un adult, amb 13 anys!!!LlorónLlorón.

Qualsevol aclariment sobre el 2x1 que comentes, será ben rebut.pulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
uriloki
Publicat: 30 July, 2013 12:09AM
No es per res... (potser pq em toca a nivell personal) pero ja cansa el tema de "no per agencia" com si per internet fos tot més barat... i ja mes barat que un booking.com o similar... no se q dir-te... almenys de garanties.

els paquets normalment els donen les agencies, no els hotels... les agencies normalment tenen preus més econòmics si son a través d'operadors q mouen volum.. es a dir... si tu vens 1000 habitacions any... et donaran per logica preus més econòmics que a un client puntual... per cert! quan no compreu a agencia pq compreu per internet... el 90% de les vegades compreu a través d'agencia (pero per internet), el 8% , que no son agencia de viatges, diuen q fan grans ofertes i descomptes i al final son els mateixos preus que podeu trobar directament amb l'hotel (el descompte es teoric) i l'1% diuen q venen viatges i nomes venen estades d'hotel i no sempre el que publiquen es real al final...

l'altre 1 que queda el deixo pels pirates que cada any timen a la gent q es deixa timar amb temes de viatges. (remember tailandia l'any passat... avió + trasllats + 5 estrellas todo incluido por 600 euros.. pero me los pagas 200 euros ahora y el resto en destino ... ) en fi..

Ho dic pq jo estic veient ara mateix hotels de 3 i 4 estrelles a preus rebentats.... amb AD o MP... si el que busques es hostal ja es un altre tema pero no crec q cap hostal d'andorra doni paquets combinats amb caldea...

tot i aixi... [www.hotelparisencamp.com]

per cert.. qui organitza el paquet es una agencia majorista local d'andorra... :S
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 30 July, 2013 03:15AM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 12,316
Salutacions, uriloki. I moltíssimes gràcies per la teva aportació.pulgar arriba
El tema internet el descarto perquè sóc un veritable negat per a això. No he comprat/reservat mai res per internet.
I el tema d'agències el descartava perquè pensaba que per una nit d'hotel potser no valia la pena. De fet, sempre que vaig a Andorra truco directament als hotels i reservo. Per això havia descartat inicialment el tema de les agències.
Però... ara potser m'animo i em miro un parell d'agències que tinc properes a casa.

Repeteixo: moltes gràcies .pulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 30 July, 2013 10:32AM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,942
Cita
Montellà
Hola! jo he estat aquest cap de semana a Andorra per veure el Circ du Soleil i ens ha costat més calers que una setmana sencereta a sardenya! ara,ha valgut la pena! A Andorra el que pasa es que es treballa molt amb touroperadors i hi han molts hotels que sempre te dirán que no tenen lloc,en canvi,si intentes fer una reserva per internet amb algún dels touroperadors mes tipics sempre trovaràs lloc! Per el que a mí fa,si hagués d'anar jo a Caldea,compraía les entrades insitu amb el carnet del RACC.Si no,el que faria es agafar un 2x1 (si hi ha la posibilitat).A Andorra hi ha de tot,i també hotels molt economics: vita Arinsal,Marco Polo... i d'altres que no m'atraveixo a enomenar! en fi...no se...!

Jo vaig ser-hi dissabte Diablillopulgar arriba

però clar....................ho tinc a 60 km d'on sóc el cap de setmana guiño



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 31 July, 2013 10:29PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 73
De vegades sorten 2x1 a les begudes carbonatades,a les aigues,a les cerveses,als diaris...! es tracta de comprar una entrada i reunint etiquetes te regalan una altra! has d'estar una mica al tantu,això si.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 31 July, 2013 10:38PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 73
Quina sort Shock estar tan aprop! de totes maneres no me puc queixar massa de la distancia que tinc des de casa... des de Igualada es una estoneta...!
Això sí,a l'hivern estem molt a prop d'Andorra també!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 31 July, 2013 10:57PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
.....................................
..................................................................................................

................................
...........................
.....................
.........................
.....Oh! when the saints go marching in .....Oh my loooord I want to be in that numbeeeeeer ...Loco - Crazy


Cagumdeu!!!!!!Llorón....Buaaaaaaaaa!!!!!!!! Buaaaaaaa....!!!..........

Quina puta calor!!!!!!! ....i amb l'humitat de Girona!!!!......................Facepalm
Ara voldria estar a Arinsal ,els dies de la foto amb en Tron i en salva!.......Llorón
..............................
...................................
..........................................
........................................................
Moon riveeeeer !...........wider than a mileeeee....Loco - Crazy



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep


Editat 1 vegades. Última edició el 31/07/2013 11:00PM per mazingerZ.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 31 July, 2013 10:59PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
sorprendido


Fem un "sopadic" tipus micro/Kdd en algun refrescan lloc de muntanya????cara de listillosaltos de alegria



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 August, 2013 10:24AM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,942
Cita
mazingerZ
sorprendido


Fem un "sopadic" tipus micro/Kdd en algun refrescan lloc de muntanya????cara de listillosaltos de alegria

vinga!!!!!



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 05 August, 2013 12:44AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
.....Agost pasarà rapid...... comencem a moure el tema de fer un dinar o un sopar?
El cap de semana proper no puc, però l'altre el tinc tot lliure.
guiño



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 05 August, 2013 12:44PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 766
J,Lacroix, mirat la entrada nocturna a Caldea.
Es molt recomonable, t'estalvis uns 7 euros per entrada, menys gent i fins i tot pots sopar dintre.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 05 August, 2013 09:26PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Cita
mazingerZ
.....Agost pasarà rapid...... comencem a moure el tema de fer un dinar o un sopar?
El cap de semana proper no puc, però l'altre el tinc tot lliure.
guiño

Jo també m'apunto al sopar, dinar o birres... El que sigui smiling smiley




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 05 August, 2013 09:52PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
Cita
David_rD
Cita
mazingerZ
.....Agost pasarà rapid...... comencem a moure el tema de fer un dinar o un sopar?
El cap de semana proper no puc, però l'altre el tinc tot lliure.
guiño

Jo també m'apunto al sopar, dinar o birres... El que sigui smiling smiley

Diablillo....o tot plegat!



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 06 August, 2013 10:03AM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Cita
mazingerZ
Cita
David_rD
Cita
mazingerZ
.....Agost pasarà rapid...... comencem a moure el tema de fer un dinar o un sopar?
El cap de semana proper no puc, però l'altre el tinc tot lliure.
guiño

Jo també m'apunto al sopar, dinar o birres... El que sigui smiling smiley

Diablillo....o tot plegat!

Bé, si ha de ser tot plegat.... doncs tot risasrisasrisas




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 06 August, 2013 12:26PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 6,259
Cita
amancho
J,Lacroix, mirat la entrada nocturna a Caldea.
Es molt recomonable, t'estalvis uns 7 euros per entrada, menys gent i fins i tot pots sopar dintre.

Como saben los señoritos !!! risasrisasrisas





OSCAR L.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 06 August, 2013 11:57PM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 12,316
Cita
amancho
J,Lacroix, mirat la entrada nocturna a Caldea.
Es molt recomonable, t'estalvis uns 7 euros per entrada, menys gent i fins i tot pots sopar dintre.

Gràciespulgar arriba, però el cas és que a la nena li fa gràcia anar les tres hores, i l'entrada nocturna són només dues.TristeI mira que ja li he dit que amb dues hores en té més que suficient, però ella insisteix... i és el seu aniversarismiling smiley

Salutacions.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 15 August, 2013 02:18AM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 12,316
Bé, ja he tornat d'Andorra, i al final tot ha sortit pefecte:

-Hotel Segle XX a Ransol (Canillo)
-Entrada nocturna a Caldea (al final vam convencer a la nenasmiling smiley)

Al final tot per separat. Trucada de telèfon a l'hotel i compra d'entrades a les "taquilles" de Caldea.

L'hotel, a un fantàstic preu: 100 € en total per dues nits/tres persones (només allotjament).pulgar arriba L'encarregat molt simpàtic, i coneixedor de Nevasport.pulgar arriba
Caldea: 87 € (29 €/persona).Llorón
Tot plegat:187 €.

Salutacions i moltes gràcies per l'ajuda.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 22 August, 2013 11:57PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
Bé......s'acaba el mes i evidentment no hem fet res de res..... i es que ho veía venir...Palomitas - Popcorn



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.