MALALTS DE NEU

Publicat: 15 May, 2013 02:09PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 242





Dons dilluns aprofitant el bon temps i magnific día que feia em vaig ac d´esforçostar fins Arcalis a fer un passeig amb raquetes i em vaig trobar les maquines treballant en la obertura de la carretera fins La Coma. La veritat es que no pensaba trobarme tanta neu sorprendido i per aixó no vaig agafar els skis i em vaig quedar amb les ganes de fer una bona "estripadeta"

Atenció a tots aquells "malalts" que vulguin aprofitar per fer unes baixades en ple mes de maig. Amb una mica d´ esforç, esquís de muntanya i pells de foca... i un company/a que us porti el cotxe com "remuntador" Diablillo encara podeu fer molt bones estripades per La Portella d´Arcalis, i per descomptat per tota la Coma, que allo deu semblar ja una glacera smiling smiley




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 15 May, 2013 03:43PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 1,435
I el que rebrà aquests dies com a Bonus...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 15 May, 2013 03:59PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
J*der quina pinta té això :O

Gràcies per les fotos!! pulgar arribapulgar arriba




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 15 May, 2013 09:32PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 73
La Mare de Deu Senyor! quina neu!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 18 May, 2013 09:54PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 242
Cita
David_rD
J*der quina pinta té això :O

Gràcies per les fotos!! pulgar arribapulgar arriba

De res !! smiling smiley Dons penseu com deu estar ara despres de la nevada d avui ! Diablillo
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.