MALALTS DE NEU

uriloki
Publicat: 17 January, 2013 11:45PM
Recollint el testimoni d'algú de vosaltres i veient los condicions que es presenten a Formigueres dissabte... proposo una trobada LLESQUERA per a majors de 82mm jajajajaja

Algú s'hi apunta????


David! La familia es queda a casa :P jajaja m'alliberen en cas de mal temps! T'hi apuntes?
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 18 January, 2013 03:22PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 1,435
Jo no descarto que demà matí estigui a Formigueres, però tampoc ho confirmo! risas
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 20 January, 2013 12:32AM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Ostres... una mica tard... risasrisasrisas

En qualsevol cas estic currant a Andorra... hi cau ara mateix una nevada espectacular, flocs del tamany d'una fulla de llorer... brutal sorprendidosorprendido




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 20 January, 2013 12:36AM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,829
Daaaaaaviiiid! mira el sat24.com/sp i fliparàs. S'està muntant una de molt grossa cap a Benàs. Andorra està tot just al límit. Si tu estàs veient això, què deu estar passant al Pallars, a l'Aran i a Benàs..... DÈU MEU!!!

Guardame'n unes miques, de flocs!!! (en una capseta amb paper d'alumini, perque duri un xic)



Hay 10 tipos de personas, los que entienden binario y los que no.
SnowEvolution.com
Miniestaciones.net


Editat 1 vegades. Última edició el 20/01/2013 12:38AM per freeride.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
uriloki
Publicat: 20 January, 2013 04:15PM
La pluja de dissabte a fet molt de mal a la qualitat de la neu dins i fora de pistes.. Per acabar d'ajudar el vent ha fet tancar la cadira d'abaix des de les 12.30 aprox... A veure si venen mes nevades i s'arregla la cosa pq gruix... Hi ha de sobres. La part de maury npi. Tancada tot el dia per forts vents.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.