MALALTS DE NEU

Publicat: 13 January, 2013 11:02AM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 1,196
Bon dia!

Tinc previst anar a Soldeu cap a Març, i ahir un colega em va dir q es molt dificil trobar lloc per alli! La zona seria la dels hotels Piolets/sport. Es cert? Que alternatives hi han?

Gracies!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 13 January, 2013 12:57PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Difícil no és si no vols aparcar gratis guiño

Si vols aparcar gratis és impossible, bé, impossible no, és com mirar de fer-ho a Barcelona DiablilloDiablillo

La zona blava de Soldeu té una tarifa esquiador, que si no recordo malament eren com 3 o 4 euros de 9 a 18h o alguna cosa així... no ho recordo del cert. L'altra opció és que a la nit si que és gratis, així agafar el cotxe de bon matí i baixar a esquiar al Tarter on el pàrquing és gratuït, però potser surt més cara la cadena que el gos guiño




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 13 January, 2013 05:35PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 1,196
fa ja molt de temp vaig estar i a les voreres de la carretera es podia. ara no ho se! i clar l'idea es anar una setmana completa, a eixos hotels... Aleshores no s'hi pot deixar al parking de Soldeu? hi ha parking!?
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 13 January, 2013 08:06PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Pagant no tindras problema. El Piolets té pàrquing descobert i gratuit. L'Sport suposo que te acords amb el pàrquing sota l'edifici.




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 13 January, 2013 10:39PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 1,196
Gracies David! Algu sap el preu semanal del parking cobert del telecabina soldeu?
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.