MALALTS DE NEU

Publicat: 08 December, 2012 12:47AM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 12,341
La seva web diu textualment:
"Previsió obertura estació d'esquí Vallter 2000

5 de Desembre de 2012
Bon dia, degut a les condicions meteorològiques ens veiem obligats a posposar l’obertura de la nostra estació. Aprofitem aquests dies per a seguir treballant i esperem poder obrir el més aviat possible."
No entiendoNo entiendoNo entiendoNo entiendo No tenen neu?No entiendoNo entiendoNo entiendo O no hi ha calers?No entiendoNo entiendoNo entiendo

Algú en sap alguna cosaNo entiendo
Gràcies.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 08 December, 2012 10:48PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 851
Potser que el problema sigui ... FGC?



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 09 December, 2012 01:32AM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 12,341
Cita
Lo Pallars
Potser que el problema sigui ... FGC?

És el que em penso jo tambéTristeTriste
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 09 December, 2012 11:20AM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,829
De neu.... no en van sobrats, precissament. Ho veig des de casa. Està tot molt marró, que no vol dir que no tinguin neu a les pistes, treballant-la, és clar.



Hay 10 tipos de personas, los que entienden binario y los que no.
SnowEvolution.com
Miniestaciones.net
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 09 December, 2012 07:33PM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 12,341
Freeride, avuimateix he estat a la Molina, i de neu estaven justets justets. Tot i amb això, 22 pistes i forfet a 29 €.
I l'any passat vaig esquiar la majoria de dies a Port del Comte, amb les pistes innivades només per canons (no va caure res de neu fins al març).
Crec que hi ha alguna cosa més al darrereNo entiendo
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 December, 2012 12:14PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 1,435
No hi ha neu, o n'hi ha ben poca. Jo, com en freeride, també la veig des de casa i el tema està desolador.

Suposo que tenen neu per obrir una pista o dues, però no els deu compensar el gasto d'iniciar temporada amb els ff que vendran tenint en compte les condicions de l'estació.

FGC pot ser un factor, però jo crec que l'estat de les pistes i la manca de neu han estat un factor me´s determinant.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 December, 2012 12:19PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,829
Ah, i quan l'Inde o jo diem que la veiem des de casa, volem dir que literalment la veiem des de casa :-) De fet, el que veiem és la part alta, és a dir, des d'uns 100m per sota de la cafeteria superior, en amunt. Fa molta pena cóm està tot, perquè sí que veiem les muntanyes de la vora, que tenen cotes més properes a la base de l'estació (2.000m) i realment, repeteixo, fa molta pena.



Hay 10 tipos de personas, los que entienden binario y los que no.
SnowEvolution.com
Miniestaciones.net
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 December, 2012 06:05PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 400
Suposo que hi haurà moltes més raons però més que haver-hi nevat poc (que també) el problema és que el vent s'ha emportat casi tota la neu. Un dels molts problemes de Vallter; el vent...sens dubte una de les estacions d'esquí més ventoses del Pirineu.

Jo també la veig des de casa i com ja heu dit fa molta pena.

Salutacions.



www.meteopirineu.com, 40 estaciones en tiempo real en el Pirineo.

Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 December, 2012 06:41PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 851
En Espot va estar nevant practicament des de el dia 1 fins el dia 5.

El dia 6 havien d'obrir i nomes havien planxat la rampa i clots, i els 40 cms que varen caure el dia 5 tots ventants.... perque? Segons es comentava a l'estació FGC no va formalitzar la majoria dels contractes de treball fins el mateix dia 6, aixi que no va haver prou personal per a poder preparar l'estacio per el dia de la seva opertura.



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 December, 2012 07:22PM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 19,945
Cita
Lo Pallars
En Espot va estar nevant practicament des de el dia 1 fins el dia 5.

El dia 6 havien d'obrir i nomes havien planxat la rampa i clots, i els 40 cms que varen caure el dia 5 tots ventants.... perque? Segons es comentava a l'estació FGC no va formalitzar la majoria dels contractes de treball fins el mateix dia 6, aixi que no va haver prou personal per a poder preparar l'estacio per el dia de la seva opertura.

doncs quina pena........................

ja els hi val



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.